  • 51. Data: 2018-07-06 12:49:25
    Temat: Re: Co potrzebuje do projektora zeby net w nim byl
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 2018-07-06 o 12:30, quent pisze:
    > On 06.07.2018 12:27, Pete wrote:
    >> Jednak bredzisz
    >
    > Jakiś argument w końcu Pete napisze?
    > Chętnie dowiem się gdzie się mylę.
    > Jak nie to won do KF

    Jak *na samym* GC
    wyświetlić dowolną stronę internetową?
    wyświetlić filmweb.pl
    wyświetlić film z lokalnego NAS-a/pendrajwa?
    wyświetlić film z vod.tvp.pl?
    wyświetlić film z cda.pl
    użyć map googla?
    wyświetlić kalendarz google?
    uruchomić Kodi?

    :D

    --
    Pete

  • 52. Data: 2018-07-06 13:08:56
    Od: quent <x...@x...com>

    On 06.07.2018 12:49, Pete wrote:
    > Jak *na samym* GC
    > wyświetlić dowolną stronę internetową?

    Czyli nie czytałeś co pisałem o 9:10.

    > wyświetlić film z lokalnego NAS-a/pendrajwa?

    GC wspiera natywnie aplikacje od synology - DS Video, DS Photo, DS Audio
    wiec można streamować tak samo jak z Netflixa czy HBO.
    Z tego co wiem z Qnapa także to działa.
    Telefon jest jedynie sterownikiem.

    > wyświetlić film z vod.tvp.pl?

    Z przeglądarki. GC nie wspiera AFAIK.

    > wyświetlić film z cda.pl

    Natywnie - vide Netflix i inne.

    > użyć map googla?
    > wyświetlić kalendarz google?

    Z przeglądarki.
    Mogłeś się wysilić i przeczytać uważnie bo o tym już pisałem dziś.

    > uruchomić Kodi?

    Nie używam, nie wiem czy wspiera. Jeśli nie natywnie to pewnie przez
    klon ekranu jak przeglądarka.

    > :D
    Nie śmiałbym się z własnej ignorancji.

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 53. Data: 2018-07-06 14:08:11
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 2018-07-06 o 13:08, quent pisze:

    > Czyli nie czytałeś co pisałem o 9:10.

    Czyli nie czytałeś o co chodzi kogutkowi. On nie chce 2-ch urządzeń do
    sterowania TV. Chce *jedno*.

    > GC wspiera natywnie aplikacje od synology - DS Video, DS Photo, DS Audio
    > wiec można streamować tak samo jak z Netflixa czy HBO.
    > Z tego co wiem z Qnapa także to działa.

    Czyli że nie potrafi natywnie samby i musze sobie kupić do tego celu
    NASa z wąskiej listy producentów :D

    > Telefon jest jedynie sterownikiem.

    Czyli drugie urządzenie. A co jeśli telefon jest rozładowany? Nie
    poużywam sobie chromecasta. Ależ szkoda :DD

    > Z przeglądarki.
    GC nie wspiera AFAIK.

    Czyli z telefonu :D

    > Natywnie - vide Netflix i inne.

    Nope :D

    > Z przeglądarki.

    czyli użyć telefonu
    :DD

    > Mogłeś się wysilić i przeczytać uważnie bo o tym już pisałem dziś.

    Czytałem czytałem, al z uporem maniaka brniesz dalej w ślepy zaułek.

    > Nie używam, nie wiem czy wspiera. Jeśli nie natywnie to pewnie przez
    > klon ekranu jak przeglądarka.

    Czyli telefon :DD

    > Nie śmiałbym się z własnej ignorancji.

    Czyli do wszystkiego trzeba użyć jednak telefonu. A jak telefon jest
    niedostępny?
    :DDD

    --
    Pete

  • 54. Data: 2018-07-06 14:20:53
    Od: quent <x...@x...com>

    On 06.07.2018 14:08, Pete wrote:
    > Czyli że nie potrafi natywnie samby i musze sobie kupić do tego celu
    > NASa z wąskiej listy producentów :D

    Twoje potrzeby i możliwości mam gdzieś.
    Sprawdź geniuszu do jakiej opinii Krisa pierwotnie się odnosiłem w
    kwestii Chromecasta.
    To, że Kogutek potrzebuje innego sprzętu to napisałem wprost już 27 czerwca!

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 55. Data: 2018-07-06 14:35:41
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 2018-07-06 o 14:20, quent pisze:

    > Twoje potrzeby i możliwości mam gdzieś.
    > Sprawdź geniuszu do jakiej opinii Krisa pierwotnie się odnosiłem w
    > kwestii Chromecasta.

    Najpierw napisałeś, że GC może działać samodzielnie. A jak zapytałem, o
    *podstawowe* zastosowania i sposób ich realizacji na GC to się okazuje,
    że jednak bez telefonu jako *głównego* urządzenia ani rusz.

    To, że parę rzeczy potrafi samodzielnie nie robi z niego urządzenia typu
    Smart TV. Jest tylko namiastką.

    --
    Pete

  • 56. Data: 2018-07-06 14:51:32
    Od: quent <x...@x...com>

    On 06.07.2018 14:35, Pete wrote:
> [...]
    > że jednak bez telefonu jako *głównego* urządzenia ani rusz.
    > To, że parę rzeczy potrafi samodzielnie nie robi z niego urządzenia typu

    Jest nawet lepiej niż przypadku boxa!
    Box ma za sterownik pilot/klawiaturę/mysz przy czym telefon i tak zawsze
    jest obok czyli większy bałagan.
    Okazuje się wiec, że w przypadku chromecasta jest tych dodatkowych
    urządzeń mniej ;-)
    Dodatkowo zasilanie Boxa z 220V to porażka.
    Mało tego. Sterować można z dowolnego telefonu/tabletu w pobliżu.
    Włączam film z jednego a ktoś obok z własnego telefonu może np. włączyć
    pauzę.
    Poza tym, nie nazwałbym telefonu urządzeniem głównym w przypadku
    chromecasta jeśli po włączeniu np. wideo w CDA, sam telefon mogę
    wyłączyć albo wyjść z domu a film będzie dalej odtwarzany.
    Kontrolę przejmuje wtedy dowolne inne urzędzenie z Andkiem lub iOSem.

    Wszystko jest względne.
    Kogutek ze swoją specyficzną sytuacją potrzebowałby raczej boxa ale np.
    dla mnie Chromecast jest o niebo wygodniejszy.

    Ale to też już przecież pisałem.
    Wbijasz się ze swoimi żalami czytając posty po łebkach.

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 57. Data: 2018-07-06 15:16:39
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 2018-07-06 o 14:51, quent pisze:

    > Jest nawet lepiej niż przypadku boxa!
    > Box ma za sterownik pilot/klawiaturę/mysz przy czym telefon i tak zawsze
    > jest obok czyli większy bałagan.

    Czasami telefon wychodzi z właścicielem. I wtedy pozostali domownicy
    mają przymusową przerwę w rozrywce :DD

    > Dodatkowo zasilanie Boxa z 220V to porażka.

    A TV do którego box jest podłączony, to bierze prąd ze słońca? 230V i
    tak jest w pobliżu.

    > Mało tego. Sterować można z dowolnego telefonu/tabletu w pobliżu.
    > Włączam film z jednego a ktoś obok z własnego telefonu może np. włączyć
    > pauzę.

    Doszliśmy już do tego, że tak da się obsługiwać tylko serwisy, które
    stworzyły dedykowaną aplikację na GC.
    Kontentu z pozostałych serwisów nie da się odtworzyć w ten sposób.
    No jak jest z tą Sambą?
    Albo odtwarzaniem zdjęć z pendrajwa?
    :P

> [...]
    > wyłączyć albo wyjść z domu a film będzie dalej odtwarzany.
    > Kontrolę przejmuje wtedy dowolne inne urzędzenie z Andkiem lub iOSem.

    j.w.

    > Wszystko jest względne.
    > Kogutek ze swoją specyficzną sytuacją potrzebowałby raczej boxa ale np.
    > dla mnie Chromecast jest o niebo wygodniejszy.

    Zacznijmy od tego, że chromecast jest okrojoną wersją tv boxa a jego
    cena jest wyższa.

    > Wbijasz się ze swoimi żalami czytając posty po łebkach.

    Prostuję głupoty, które wypisujesz, żeby ktoś się przypadkiem nie
    wpakował w GC oczekując nie wiadomo jakich wodotrysków.

    --
    Pete

  • 58. Data: 2018-07-06 15:40:49
    Od: quent <x...@x...com>

    On 06.07.2018 15:16, Pete wrote:
    > A TV do  którego box jest podłączony, to bierze prąd ze słońca? 230V i
    > tak jest w pobliżu.

    Dodatkowe kable, które jakoś trzeba ukryć. Gniazdo zwykle jest poza
    obrębem fizyczym telewizora. Chyba, że lubisz czarne wiszące spod TV :-D
    Chromecast mogę łatwo przenieść i podłączyć w inne miejsce zasilając z
    usb urządzenia. Wygoda! Nie widać go nawet bo jest malutki.

    Ja mam taki box - apple tv 3gen.
    Wielki klocek... nawet nie ma co porównywać z GC. Ciężko jest toto
    ukryć, trzeba celować pilotem w irdę brrrr.....
    Jedyna zaleta - wyjście SPDIF, co w pewnych zastosowaniach może mieć sens.

    > Doszliśmy już do tego, że tak da się obsługiwać tylko serwisy, które
    > stworzyły dedykowaną aplikację na GC.
    > Kontentu z pozostałych serwisów nie da się odtworzyć w ten sposób.

    Ma się rozumieć, że nie wszystko wspiera. Wspiera za to wszystko to co
    potrzebuję.
    Wsparcie zresztą pojawia się z czasem.
    Pamiętam, że HBO nie wspierało i pod naciskiem userów szybko się z tym
    uporano.
    Problem uważam więc za wydumany.

    > No jak jest z tą Sambą?

    Nie używam.
    Mam Synologa a tego natywnie wspiera GC.

    > Albo odtwarzaniem zdjęć z pendrajwa?

    Pffff... może jeszcze z dyskietki?
    Po co miałby wspierać jakiegoś pendrive, toż to na maxa archaiczny
    sposób przenoszenia/magazynowania fotek. Robisz je telefonem i zagrywasz
    na pendrive??? LOL
    Zaczynam rozumieć po co Ci taki BOX.
    Zrozum jednak, że są ludzie, którzy upraszczają sobie codzienne życie.
    Nie stosują archaicznych rozwiązań i nośników zwłaszcza do rzeczy, które
    można obsłużyć o wiele wygodniej.

    Chyba, że masz lutrzankę.
    Choć i tu musiałaby to być jakaś archaiczna konstrukcja bez WIFI/BT
    Moja ma wiele lat a ma nawet możliwośćpublikacji fotek bezpośrednio na
    facebook-u ;-)

    > j.w.

    No właśnie. Czyli telefon jest jednak jedynie sterownikiem.

    > Prostuję głupoty, które wypisujesz, żeby ktoś się przypadkiem nie
    > wpakował w GC oczekując nie wiadomo jakich wodotrysków.

    Póki co nie sprostowałeś niczego bo nie napisałem niczego nieprawdziwego.

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 59. Data: 2018-07-06 16:03:09
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    W moim przypadku zasilanie to zaden problem. Do sufitu mam przykrecony uchwyt do
    projektora. Projektor jest pod uchwytem, blacha do ktorej jest przykrecony projektor
    bedzie robila za polke do przystawki. Z zasilaniem podlacze sie pod zasilanie
    projektora. Mam gdzies cudowne pudeleczko ze jak wlacze projektor to samo wlaczy
    zasilanie przystawki. Przewod zasilajacy najprawdopodobniej skroce zeby go nie
    zwijac. Z zasilaniem nie ma zadnego problemu, z przewodami tez nie ma problemu. Nie
    mam pojecia skad wziales jakies dziwne przeciwnosci ktorych nie ma. Jeszcze nie
    kupilem pudelka z netem bo nie mam zadnego parcia zeby miec. Uzywam dwoch projektorow
    i w starym mam net na pstrykniecie palcami. Moje zagwozdki sa inne niz zasilanie.
    Potrzebuje sygnal z pudelka z telewizja na dwoch projektorach. Sygnal hdmi daje sie
    latwo podzielic ale drogo. To musze na stary projektor wyjsc z gniazda euro i
    przeslac go na wejscie wideo starego projektora. Chwilowo przelaczam przewod hdmi ale
    nie jest to zdrowe dla gniazd w projektorach.

  • 60. Data: 2018-07-07 10:52:53
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Fri, 6 Jul 2018 07:51:15 +0200, quent <x...@x...com> wrote:
    > ???