  • 11. Data: 2015-11-27 08:22:23
    Temat: Re: Co tutaj nie zadziałało?
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2015-11-26 o 22:27, Maniek4 pisze:

    > Tam juz nie opowiadaj. Czym innym jest budowa centrum handlowego na
    > osiedlu domow jednorodzinnych a czym innym jest kolor kostki bruklinowej
    > na wlasnej dzialce.

    Otóż to.
    Ja porozmawiałem sobie z panią, która dowodziła uchwalaniem wymagań na
    moim osiedlu lat temu kilkanaście. Przyznała się, że w zasadzie
    niepotrzebnie nadała kilka bzdurnych ograniczeń, ale "jakoś tak wyszło".
    Jej jakoś tak wyszło, a ludzie muszą się dostosować, bo plan to rzecz
    święta. Na szczęście sąsiedzi mają to w dupie a urzędnicy też przymykają
    oko.

    --
    MN

  • 12. Data: 2015-11-27 09:14:08
    Od: twistedme <t...@o...pl>

    W dniu 2015-11-26 o 21:41, Adam Sz. pisze:
> [...]
    nie/

    > Niech ktos zapoda fotki z ziemi. Z lotu ptaka to ja bym swojego domu nie
    > poznal ;)
    > pozdr.

    Z tyłu wiele im się nie zmieniło...

    https://www.google.pl/maps/@53.7337485,18.9317706,3a
    ,75y,74.14h,79.61t/data=!3m6!1e1!3m4!1shTFy67nNcy7Z1
    bj4UEHGUw!2e0!7i13312!8i6656

    Tyle, że po bokach

    http://centrumliwa.pl/wydarzenia/centrum-handlowe-li
    wa-trwaja-prace-wykonczeniowe/

    Czy ja wiem... Z góry wygląda rzeczywiście dziwnie, ale z ziemi...

  • 13. Data: 2015-11-27 09:23:03
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 27 listopada 2015 07:43:44 UTC+1 użytkownik Budyń napisał:
    > Czy kolor kostki definiowac? Moze i nie - ale jesli zdarzyłby sie region ze
    występuje wyłącznie szara i czarne to wtedy moze i warto zastosowac zakaz innej.

    I wtedy jeszcze kroczek i powstanie paskudztwo w ten deseń
    http://i.ebayimg.com/00/s/NDg3WDY1MA==/z/NxgAAOSwKrh
    VZZAX/$_20.JPG
    lub nawet takie
    http://fust.pl/wp-content/uploads/2014/02/s_w02_Kacp
    erK2.jpg

  • 14. Data: 2015-11-27 09:27:12
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 27 listopada 2015 09:14:09 UTC+1 użytkownik twistedme napisał:
    > Z tyłu wiele im się nie zmieniło...
    Z góry wygląda fatalnie to fakt, ale z dołu myślę że tragedii nie ma.
    no oprócz tego że sąsiedztwo centrum handlowego ma swoje wady ale i zalety. Tak
    bliskie sąsiedztwo pewnie więcej wad ale nie związane to jest raczej z
    wyglądem/projektem budynku.

  • 15. Data: 2015-11-27 09:28:29
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    W dniu piątek, 27 listopada 2015 09:23:05 UTC+1 użytkownik Kris napisał:
    występuje wyłącznie szara i czarne to wtedy moze i warto zastosowac zakaz innej.

    > I wtedy jeszcze kroczek i powstanie paskudztwo w ten deseń
> [...]

    jeden krok w lewo to brzydko z braku ładu, za daleko w prawo to brzydko bo zbyt
    jednostajnie. Gdzies jest ten mniej wiecej dobry punkt. Wolałbym zeby wyznaczaniem go
    zajmowali sie ludie którzy sie na tym znają.

    b.

  • 16. Data: 2015-11-27 09:29:25
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    W dniu piątek, 27 listopada 2015 09:27:13 UTC+1 użytkownik Kris napisał:
    > Z góry wygląda fatalnie to fakt, ale z dołu myślę że tragedii nie ma.
    > no oprócz tego że sąsiedztwo centrum handlowego ma swoje wady

    ciekawe co bedzie zima gdy będą kopcic kominami w tej studni :-)

    b.

  • 17. Data: 2015-11-27 09:54:26
    Od: twistedme <t...@o...pl>

    W dniu 2015-11-27 o 09:27, Kris pisze:
> [...]
    bliskie sąsiedztwo pewnie więcej wad ale nie związane to jest raczej z

    Mogliby się zrzucić i na tej białej ścianie walnąć banner z
    wodospadem/lasem/górami i można się relaksować :)
    Szum klimatyzacji potraktować jak wiatr/wodę i wszystko gra.

    Wtedy zrobić knajpę w ogródku i mają największą atrakcję w mieście hehe

  • 18. Data: 2015-11-27 10:04:44
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2015-11-27 o 09:28, Budyń pisze:
> [...]
    jednostajnie. Gdzies jest ten mniej wiecej dobry punkt. Wolałbym zeby wyznaczaniem go
    zajmowali sie ludie którzy sie na tym znają.

    Pojęcie "ładu" to coś indywidualnego. To osiedle to niemalże koszary.
    Wszystko równe. Aż dziw, że pozwolili mieć różne modele samochodów i w
    dodatku w różnych kolorach!! Straszny samochodowy nieład. Fu!

    --
    MN

  • 19. Data: 2015-11-27 10:52:08
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2015-11-27 o 09:23, Kris pisze:
    występuje wyłącznie szara i czarne to wtedy moze i warto zastosowac zakaz innej.

    > I wtedy jeszcze kroczek i powstanie paskudztwo w ten deseń
> [...]

    No kruca, Wenecja to to nie jest..

    Pozdro.. TK

  • 20. Data: 2015-11-27 10:54:29
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

> [...]
    jednostajnie. Gdzies jest ten mniej wiecej dobry punkt. Wolałbym zeby wyznaczaniem go
    zajmowali sie ludie którzy sie na tym znają.

    Wolnosciowiec z Ciebie nie ma co. Do tego dziecinnie naiwny. :-)

    Pozdro.. TK