  • 441. Data: 2015-03-04 09:16:33
    Temat: Re: Cos dla XL [cross]
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 04.03.2015 09:02, Ghost pisze:

    > Nie oznacza, jeśli ktoś pyta ile jest 2+2 to pyta o zwykłe dodawanie,
    > chyba, ze wcześniejszy kontekst wskazuje na cos innego. Jeśli tego
    > kontekstu nie podał, wówczas nie jest to błąd odpowiedzi, a pytania.

    Bingo. Właśnie to usiłowałem nimrodowi wytłumaczyć, ale on jest na to
    zbyt tępy i użył zbyt nisko latającego kwantyfikatora - w jakiejś
    dyskusji stwierdził, że bóg istnieje bo 2+2 zawsze równa się 4.

    Pomijając kompletny non sequitur pierwszej części.... "argumętu"
    (pisownia zamierzona), 2+2 nie zawsze równa się 4 - wszystko zależy od
    kontekstu.

    Innymi słowy: wyciąłem nimrodkowi podobny numer, jak król Artur
    strażnikowi mostu (patrz: Monty Python i Święty Graal) i biedak do tej
    pory się nie pozbierał ;)

    --
    Boga prawdopodobnie nie ma.
    A teraz przestań się martwić

  • 442. Data: 2015-03-04 09:53:56
    Temat: Re: Cos dla naszego przyglupa XL [cross]
    Od: LeoTar <L...@w...pl>

    Budzik pisze:
    > Użytkownik LeoTar L...@w...pl ...

    > Czekaj, czekaj, bo chyba nie zrozumiałem tego metafizycznego podejscia.
    > Czy ty sugerujesz ze taka np. odra o ktorej najwiecej rozmawiamy jest
    > chorobą genetyczna zapisana w DNA?

    Każdy organizm jest jednostką materialno-informacyjną - nie ma
    informacji bez materii i materii bez kształtującej ją informacji. Każde
    odchylenie informacji (zniekształcenie, zaburzenie, dyspersja)
    kształtującej materię w stosunku do wartości oczekiwanej wywołuje w
    konsekwencji zmiany w materii. Jeżeli zatem w strukturze informacji
    funkcjonuje wirus - abstrahując na razie na czym polega jego działanie -
    uniemożliwiający osiągnięcie przez informację stanu oczekiwanego to
    powinien się on również ujawniać w deformacji formy materialnej.

    Idąc dalej konsekwentnie tym tropem dojdziemy do tego, że choroby ciała
    fizycznego są skutkami chorób umysłowych, a właściwie jednej choroby
    wspólnej dla wszystkich organizmów żywych. Tę filozofię prezentowałem w
    równoległym wątku zatytułowanym "Wiedza, Świadomość i koniec
    Determinizmu". Zapraszam do zapoznania się z tym.

    --
    LeoTar
    Rozmowy z LeoTar'em. @ http://leotar.friko.pl/fall_2014/

    ---
    Avast.

  • 443. Data: 2015-03-04 10:12:52
    Od: LeoTar <L...@w...pl>

    Budzik pisze:
    > Użytkownik LeoTar L...@w...pl ...

    > To jest chyba jedyne możliwe działanie leków homeopatycznych.

    Ale czy nie warte rozważenia? Bo ze skutecznością farmaceutyków bywa
    różnie i zazwyczaj ze skutkami ubocznymi dla organizmu podczas gdy woda
    jest powszechnie dostępna i na dodatek pożyteczna. :-)

    Ale wracając do meritum; nie można skonstruować sensownej terapii bez
    zagłębienia się w filozofię życia i zdefiniowania PRZYCZYNY chorób.

  • 444. Data: 2015-03-04 10:14:39
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    Użytkownik "Andrzej Lawa" napisał w wiadomości grup

    >Bingo.

    Ojej

  • 445. Data: 2015-03-04 10:18:54
    Od: LeoTar <L...@w...pl>

    Andrzej Lawa pisze:

    > Cóż, jeśli ktoś ma urojoną chorobę to urojony "lek" może być na nią
    > skuteczny - tak samo jak na wymyślonego smoka działa równie wymyślony
    > magiczny miecz ;)
    >
    > Niemniej jednak jest to leczenia syfa pudrem - hipochondrii nie należy
    > leczyć dostarczając fikcyjne "leki" (i przy okazji okradając frajera)
    > tylko naprawiając jego psychikę.

    To na ile jest rozwinięta (zaawansowana) choroba ciała zależy od tego
    jakim uszkodzeniom uległa psyche. Według mnie wszelka dolegliwość
    psychiczna ma swój początek w ZAKAZie, który jest najmniej oczywista a
    zarazem najbardziej perfidną formą przemocy, którą jeden człowiek
    (rodzic) może zaserwować drugiemu człowiekowi (dziecku), który w dodatku
    jest od niego całkowicie uzależniony.

  • 446. Data: 2015-03-04 10:34:22
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik LeoTar L...@w...pl ...

> [...]
    > równoległym wątku zatytułowanym "Wiedza, Świadomość i koniec
    > Determinizmu". Zapraszam do zapoznania się z tym.

    Nie dziękuje.
    Wole podejscie naukowe.

  • 447. Data: 2015-03-04 10:39:43
    Od: LeoTar <L...@w...pl>

    Budzik pisze:
    > Użytkownik LeoTar L...@w...pl ...

    > Nie dziękuje.
    > Wole podejscie naukowe.

    Filozofia to też nauka chociaż kiedyś, jako "ścisłemu umysłowi"
    inżyniera, wydawała mi się wielce nieciekawa. Na wszystko przychodzi
    jednak pora. :-)

  • 448. Data: 2015-03-04 10:51:23
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 04.03.2015 10:34, Budzik pisze:

    > Nie dziękuje.
    > Wole podejscie naukowe.

    Jak widać ten podejrzewany o pedofilię osobnik jest też "chrześcijańskim
    'naukowcem'" lub podobnym oszołomem, który nowotwory leczyłby
    "zamawianiem" czy innymi czarami.

    Sterylizacja, sterylizacja, sterylizacja.

  • 449. Data: 2015-03-04 10:52:11
    Temat: Re: Odp: Cos dla naszego przyglupa XL [cross]
    Od: masti <g...@t...hell>

    Ikselka wrote:

    > Bo prasa z założenia (komercyjność) jest sprzedajna. Ja nie jestem
    > komercyjnym medium :->

    a do Fucktu byś się nadawała. Masz talent do wymyślania bzdur oderwanych
    od rzeczywistości

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 450. Data: 2015-03-04 10:59:29
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik LeoTar L...@w...pl ...

    > Ale czy nie warte rozważenia?

    Jeżeli producenci homeopatii wykaza skutecznosc badaniac to byc moze.
    Ale chyba nie w odwrotnej kolejnosci...