  • 461. Data: 2015-03-04 15:05:22
    Temat: Re: Odp: Cos dla naszego przyglupa XL [cross]
    Od: masti <g...@t...hell>

    Ikselka wrote:

    > ...oraz tzw ustawa o przeciwdziałaniu przemocy w rodzinie,

    i będziesz do upadłego bronić prawa twojego męża do lania cię w domu?

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 462. Data: 2015-03-04 15:06:01
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Wed, 4 Mar 2015 09:52:11 +0000 (UTC), masti napisał(a):

    > a do Fucktu byś się nadawała. Masz talent do wymyślania bzdur oderwanych
    > od rzeczywistości

    Twojej. Tylko co ja na to poradzę, że Twoja jest oderwana?

    --

    XL
    pewni siebie.

  • 463. Data: 2015-03-04 15:10:02
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Wed, 4 Mar 2015 11:48:30 +0100, JBP napisał(a):

    > Ikselko miła,
    > Właśnie zastosowałaś metodę, którą z uporem potępiasz :) Wybiórczej prawdy.
    > Albo nie zauważyłaś, albo przeleciałaś przez sklep jak meteoryt;)
    > Przecież w Biedronce są również jabłka polskie, kupowane bardzo chętnie w
    > sporych ilościach i jest ich więcej niż zagranicznych. Te obce, to gatunki,
    > które u nas nie są produkowane. Sama lubisz i cenisz szare renety, pewnie
    > znasz sprzedawców tego gatunku - możesz wskazać gdzie kupić polskie ? Bo u
    > mnie w mieście tylko kanadyjskie :( Na targach polskich renet nie ma. W
> [...]

    Własnie o zgrozo te kanadyjskie renetyw Biedronce widziałam, takze włoskie
    i hiszpańskie inne jakieś jabłka - w Biedronce jest ich przynajmniej na
    równi, co polskich. Renet i boskopów u mnie w Kielcach zawsze jest dostatek
    i własnie dlatego mnie szlag w Biedronce trafił, bo mało, ze obce, to te
    renety tam po ponad 6 złotych za kilo i ludzie głupi kupują - a prawie w
    każdym warzywniaku oraz na targu są i to dwa razy tańsze. Ale na pewno nie
    w molochach, bo one nie są polskie.
    --

    XL
    pewni siebie.

  • 464. Data: 2015-03-04 15:16:11
    Temat: Re: Cos dla naszego przyglupa XL [cross]
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Wed, 4 Mar 2015 10:58:49 +0000 (UTC), masti napisał(a):

    > nawet bez wchodzenia w część duchową żeby dobrze wiedzieć co dolega
    > pacjentowi trzeba się tego wywiedzieć. nie da się tegto zrobić w 15
    > minut, w tym wypełnianie stosu papierków.
    >
    > A i pacjenci po paru takich wizytach potrafią się lepiej obserwować i
    > przekazać więcej bardziej precyzyjnych danych.
    >
    > i stąd coś więcej niż rozmaowa w stylu:
    > - Boli mnie gardło
    > - angina. Antybiotyk. Naaaaastępny!

    Mnóstwo ludzi zażywa homeopatyczne leki z powodzeniem. Na pewno nie na
    ciężkie choroby typu nowotworowego czy uszkodzenia somatyczne, ale na
    często spotykane dolegliwości oraz przewlekłe lżejsze, np alergie i skórne
    oraz inne. Ja sama wyleczyłam się z wielu infekcji, także rodzina. Poza
    homeopatią jest jeszcze tzw medycyna niekonwencjonalna - idąc za niegdyś
    wyśmianą przeze mnie poradą sprzed lat, kiedy i mnie dopadło, SAMA w
    tydzień (!!!!!!) wyleczyłam prawie roczną nieustającą dolegliwość barku
    (nieustające bóle i blokada, lekarze rozkładali rączki tylko) okładami
    nocnymi z GORCZYCY (czarnej + białej) i od tej pory ani śladu choroby -
    moze mi kto chce naskoczyć na co chce, a ja mam zdrowy bark i TO jest dla
    mnie JEDYNY argument, a nie złorzeczenia.
    --

    XL
    pewni siebie.

  • 465. Data: 2015-03-04 17:26:40
    Od: zażółcony <r...@c...op.pl>

    W dniu 2015-02-27 o 17:35, Qrczak pisze:
    > Dnia 2015-02-27 11:33, obywatel Andrzej Lawa uprzejmie donosi:

    > Kochani, obejrzałam wszystkie części X files od początku do końca, więc
    > wiem. To była jedna wielka ściema.
    > Biedny Mulder.

    Po wielu latach badań, poszukiwań, błądzenia, badania fałszywych tropów
    podkładanych przez złych ludzi i kolaborantów, łykaniu dziwnych
    mikstur Cioci Madzi - a więc po tym wszystkim cieszę się, że
    trafiłem na tego posta i w końcu znalazłem odpowiedzi.

    Dziękuję Ci Qrko.
    Teraz mogę umrzeć spokojny jak niemowlę.

  • 466. Data: 2015-03-04 17:39:19
    Od: zażółcony <r...@c...op.pl>

    W dniu 2015-03-01 o 13:59, Budzik pisze:
    > Użytkownik m4rkiz m...@m...od.wujka.na.g.com ...

    > A jeżeli Ty się nie zaszczepisz (BO NIE!) to jaki ja mam sposób aby unikać
    > Twojej chorobliwej obecnosci przy mojej osobie?

    Możesz w przyszłych wyborach zagłosować na Stalina, Hitlera
    lub alternatywnie ..., który z wielką pomysłowością i zapałem
    zajmie się krnąbrnymi. Potem weźmie się za tych z zespołem
    Downa, potem za alergików, za astmatyków - przeczyści naród,
    że sami zdrowi zostaną(na umyśle też).

    Możesz też głosować na liberalnego demokratę, który
    po prostu każe Ci kupić rancho na własność i strzelać
    do każdego, kto przejdzie przez płot nieproszony - nawet
    jakby to była rzeczonego demokraty własna żona.

    Jest też jakiś środek. Np. specjalne plany na wypadek
    epidemii - stan wyjątkowy i zaostrzone procedury,
    których głównym zadaniem jest izolacja chorych od
    zdrowych.

    Zerknij sobie na to, co piszą o gruźlicy w Stanach.
    PODSTAWOWY NACISK na walkę z gruźlicą jest kładziony
    właśnie na izolację chorych.

    Szczepienia nie są szeroko stosowane.

  • 467. Data: 2015-03-04 17:48:48
    Od: zażółcony <r...@c...op.pl>

    W dniu 2015-03-01 o 14:20, m4rkiz pisze:
    > bzdurzysz
    >
    > zamykasz dom i samochod?
    >
    > uwazasz ze w korporacjach farmaceutyczncyh nie zdarzaja sie
    > nieprawidlowosci
    > i pracuja tam krysztalowo czsyte osoby ktorych jedynym celem jest
    > pomagac ludzkosci?
    >
    > uwazasz ze kowalski ma sensowne szanse na odszkodowanie\zadoscuczynienie
    > w przypadku kiedy szczepionka spowoduje problemy?

    I to wcale nie jest teoria spiskowa ...

    Czego uczy nas serial 'American Horror Story - The Freak Show" ?
    http://www.filmweb.pl/serial/American+Horror+Story%3
    A+Freak+Show-2014-703003/cast/actors

    Weźmy sobie np. człowieka-fokę.
    Zagrał go aktor Mat Fraser.
    http://www.filmweb.pl/person/Mat+Fraser-221663

    Co z nim nie tak ?
    Jego matka w czasie ciąży przyjmowała lek przeciwbólowy: Talidomid.
    http://pl.wikipedia.org/wiki/Talidomid

    I jesteśmy w domu:
    http://pl.wikipedia.org/wiki/Talidomid#Historia_odkr
    ycia_teratogennego_dzia.C5.82ania_talidomidu

  • 468. Data: 2015-03-04 17:52:05
    Od: zażółcony <r...@c...op.pl>

    W dniu 2015-03-01 o 18:07, Budzik pisze:

    > Ja mam chodzic w maseczce bo Ty nie chcesz sie szczepić... Piekne.
    > Może po prostu napisz sobie na czole "NIE SZCZEPIONA" - bede zakładał
    > maseczke przy Tobie.

    Co myślisz o 'Paradach Miłości' ?
    Jesteś za czy przeciw zakładaniu okularów ? (nie tęczowych)
    :)

  • 469. Data: 2015-03-04 17:55:41
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Ikselka i...@g...pl ...

    > http://demotywatory.pl/4350354/Tajna-ustawa

    Wybralem sobie jedno po patrzac po tytułach, o wielu z tamtych spraw wiem z
    mediów wiec nie wiem na czym ma polegac to "nie mówienie".

    No i co?
    Po pierwsze ta informacja jest w internecie na wielu portalach wiec nie
    wiem jakie ukrywanie masz na mysli.

    Ale byc moze nie ma tej informacji wszedzie bo pytanie, co to za
    informacja.

    http://alexjones.pl/pl/aj/aj-polska/aj-publicystyka/
    item/29729-polskie-
    odszkodowania-za-holokaust-prawdy-i-półprawdy

    To czytałas?

  • 470. Data: 2015-03-04 17:55:42
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik masti g...@t...hell ...

    > i będziesz do upadłego bronić prawa twojego męża do lania cię w domu?

    Do upadłego. Chocby upadła pod stoł czy łóżko!