  • 541. Data: 2015-03-05 18:34:03
    Temat: Re: Cos dla naszego przyglupa XL [cross]
    Od: Qrczak <q...@q...pl>

    Dnia 2015-03-04 10:51, obywatel Andrzej Lawa uprzejmie donosi:

    Phi... wystarczą powikłania po śwince.

  • 542. Data: 2015-03-05 18:37:48
    Od: Qrczak <q...@q...pl>

    > Pozornie. Bo widocznie nie rozumiałaś, co znaczy "rekrutują się z tego
    > samego towarzystwa". A niestety to "towarzystwo" jest grupą ludzi
    > działających na podstawie podobnie irracjonalnych podsuniętych im lęków
    > i przesłanek, których nijak na spokojnie nie chcą/nie potrafią
    > zweryfikować. W dodatku wszystkie informacje będą rozpatrywać wyłącznie
    > jako potwierdzenie słuszności swoich lęków.
    > Nawet jeśli nie są to dokładnie ci sami ludzie, to z pewnością występuje
    > u nich ta sama sterowalność poprzez zastraszenie.

    Czasem lubię Was poczytać, Towarzyszko.

  • 543. Data: 2015-03-05 18:40:21
    Od: Qrczak <q...@q...pl>

    Dnia 2015-03-04 18:52, obywatel zażółcony uprzejmie donosi:

> [...]
    > poddają, trudno z nimi dyskutować - i tu kompromisty
    > są najtrudniejsze.
    >
    > Na takich raczej się nie buduje następnych, np.
    > 'Jeśli posyłasz dziecko do szkoły, to masz obowiązek
    > je szczepić'.
    > Trudna sprawa ...
    >
    > A takie:
    > 'Masz obowiązek się szczepić'
    >
    > Tu nie ma 'jeśli'.
    >
    > 'Jeśli żyjesz to masz się szczepić'.
    > Nie ma tu żadnego Twojego wyboru.
    > Takich rzeczy dobrze ułożona demokracja unika.
    >
    > Natomiast nie stronią od tego typu regulacji

    Od pewnego czasu piszesz wierszem. Białym co prawda, dekonstruktywistycznym.

  • 544. Data: 2015-03-05 19:08:51
    Od: zażółcony <r...@c...op.pl>

    W dniu 2015-03-05 o 13:53, FEniks pisze:

> [...]
    > Nawet jeśli nie są to dokładnie ci sami ludzie, to z pewnością występuje
    > u nich ta sama sterowalność poprzez zastraszenie.

    Otóż to - strach.
    Jedni boją się szczepionek, inni ich braku.
    A generalnie wszyscy boją się śmierci.
    A umrzeć na coś i tak trzeba, kiedyś.

    Każda ze stron będzie inaczej widzieć
    'straty społeczne'. Jedni się skupią na dzieciach,
    inni na 'aktywnych zawodowa pociągach gospodarki',
    a inni na emerytach.

    Ja akurat staram się patrzeć na dzieci i ludzi młodych
    i głównie po tym oceniać, czy coś jest 'zagrożeniem',
    czy nie. I dlatego właśnie 'szczepienia' jakoś
    tak mi nie leżą - ingerować w młode organizmy tylko,
    jeśli to naprawdę konieczne. Widzę je trochę tak,
    jak ryzyka związane z prześwietleniami rentgenowskimi
    kobiet w ciąży - tego się nie robi 'młodym'.
    Nasza cywilizacja niesie dość innych problemów
    i mnóstwo niewiadomych.
    Generalnie jestem zdania, że 'szczepienia' w takiej
    postaci jak mamy, czyli prewencyjne zabijanie klina
    klinem, 'przewidujące rozwój biologii' operujące
    na całym społeczeństwie to jakiś tylko tymczasowy
    i niedoskonały w długiej perspektywie etap w rozwoju
    cywilizacji. Rozwój wiedzy genetycznej przyniesie,
    mam nadzieję, metody bardziej zindywidualizowane.

    To jest wyścig. Jak wywieramy presję ewolucyjną
    na jakieś niepożądane mikroby, to najsłabsze
    zginą, ale te które przeżyją stają się
    naprawdę trudnymi przeciwnikami. Czasem
    więc lepszą strategią, bardzo dobrze znaną
    w naturze, jest pozwolenie na to, by słaby
    drapieżnik również się najadł i wtedy mamy
    gwarancję, że nawet jak się pojawią drapieżniki
    silniejsze, to będą się krzyżować ze słabymi
    i ogólnie ich agresywne cechy będą się 'rozmydlać'
    w populacji.
    Jak tępimy (szczepionkami) wszystkich,
    to napędzamy wyścig i na własne życzenie
    tworzymy wyspecjalizowanych zabójców, którzy
    wiedzą, jak ominąć pułapki.

    Najlepiej to widać w populacjach wielopłciowych,
    gdzie między tymi co przeżyją zachodzi wymiana
    i kumulowanie 'genetycznych pomysłów jak przeżyć'.

    Ale bakterie, choć płci nie mają, również
    wymieniają się informacją genetyczną
    (to taki prototyp mechanizmów płciowych):

    Proponuję poczytać, temat jest fascynujący ;):
    pl.wikibooks.org/wiki/Mikrobiologia/Wymiana_informac
    ji_genetycznej

    albo poszukać innych źródeł o 'bakteriofagi', 'transdukcja', ...

  • 545. Data: 2015-03-05 19:37:49
    Od: Qrczak <q...@q...pl>

> [...]
    > oraz inne. Ja sama wyleczyłam się z wielu infekcji, także rodzina. Poza
    > homeopatią jest jeszcze tzw medycyna niekonwencjonalna - idąc za niegdyś
    > wyśmianą przeze mnie poradą sprzed lat, kiedy i mnie dopadło, SAMA w
    > tydzień (!!!!!!) wyleczyłam prawie roczną nieustającą dolegliwość barku
    > (nieustające bóle i blokada, lekarze rozkładali rączki tylko) okładami
    > nocnymi z GORCZYCY (czarnej + białej) i od tej pory ani śladu choroby -
    > moze mi kto chce naskoczyć na co chce, a ja mam zdrowy bark i TO jest dla
    > mnie JEDYNY argument, a nie złorzeczenia.

    Ale to akurat nie jest przykład homeopatii.

  • 546. Data: 2015-03-05 19:38:57
    Od: Qrczak <q...@q...pl>

    Dnia 2015-03-04 20:49, obywatel Andrzej Lawa uprzejmie donosi:

    Ale za to jak cudownej.

  • 547. Data: 2015-03-05 19:39:47
    Od: Qrczak <q...@q...pl>

    Dnia 2015-03-04 23:12, obywatel Andrzej Lawa uprzejmie donosi:

    Ale ma uczucia.
    Różne.

  • 548. Data: 2015-03-05 19:46:05
    Od: Qrczak <q...@q...pl>

    > To może zacznę od przykładu już sztandarowego - tzw Ustawy 1066 czyli
    > "Ustawy o bratniej pomocy":
    > http://www.filmweb.pl/forum/inne/Kolejny+etap+rozbio
    ru+Polski%3A+projekt+ustawy+nr+1066,2433147
    > http://patrz.pl/filmy/ustawa-1066-po-cichu-przegloso
    wana

    > A dalej to już lecimy ciurkiem:
    >
    > http://wpolityce.pl/polityka/223421-cuda-na-urna-zac
    zely-sie-w-senacie-po-cichu-wycieto-obowiazek-rozlic
    zania-glosow-niewaznych
    > http://niewygodne.info.pl/artykul5/01972-Rzad-wprowa
    dzil-nowy-podatek--oplate-zapasowa.htm
    > http://zmianynaziemi.pl/wiadomosc/prezydent-komorows
    ki-podpisal-ustawe-wprowadzajaca-polski-zywnosc-gmo
    > http://wiecejprzestrzeni.org/index.php/2012/07/o-zmi
    anie-ustawy-o-zapobieganiu-oraz-zwalczaniu-zakazen-i
    -chorob-zakaznych-u-ludzi-oraz-ustawy-o-panstwowej-i
    nspekcji-sanitarnej/
    > http://demotywatory.pl/4350354/Tajna-ustawa
    > https://prawdaxlxpl.wordpress.com/2010/11/06/przepyc
    hana-po-cichu-ustawa-w-sejmie/
    > http://wpolityce.pl/polityka/116806-trzy-ustawy-ktor
    ych-uchwalenie-jest-razaco-sprzeczne-z-interesem-pub
    licznym-trzy-ustawy-o-ktorych-milcza-media
    > http://demotywatory.pl/4436625/W-wyniku-dekretu-Kopa
    cz-wydanego-po-cichu-21-grudnia-w-przyszlym-roku-pal
    iwo-ma-znowu-podrozec-przez-kolejna-podwyzke-akcyzy-
    o-76--ustawa-zostala-przepchnieta-za-naszymi-plecami
    > http://wolnapolska.pl/index.php/Bezpiecze%C5%84stwo/
    2011082614454/rzd-po-cichu-zwiksza-uprawnienia-sub/m
    enu-id-312.html
    > http://wgospodarce.pl/opinie/10483-beda-krecic-lody-
    ale-po-cichu-nowe-przepisy-sa-stworzone-dla-korupcji
    > http://biznes.onet.pl/cicha-likwidacja-kominowki/gym
    f0

    No jak już na demotach o tym napisali, to na pewno zmowa milczenia

  • 549. Data: 2015-03-05 19:48:57
    Od: Qrczak <q...@q...pl>

    Dnia 2015-03-04 08:19, obywatel Budzik uprzejmie donosi:
    > Użytkownik Ikselka i...@g...pl ...
    >
    > Co do jabłek w biedronce - nie wiem czego oczekujesz. Tego ze w głównych
    > faktach powiedzą jabłka kanadyjskie w biedronce!
    > Pomijam ze to sie wydaje az niemozliwe, zeby przy cenie skupu jaka podaja
    > rolnicy (10gr) opłacało się komukolwiek przywozić jałbka z Kanady.
    > Spojrze z ciekawosci dzis.

    Jest gorzej niż nam się wszystkim wydaje.
    Wina włoskie, francuskie, portugalskie są w Biedronce. Żeby one jeszcze
    lane były gdzieś u nas w butelki, ale nie! Oryginalnie zakręcają je TAM!!

    Jeszcze zdziwiony?

  • 550. Data: 2015-03-05 19:57:33
    Od: Qrczak <q...@q...pl>

    Dnia 2015-03-04 11:48, obywatel JBP uprzejmie donosi:

    > Ikselko miła,
    > Właśnie zastosowałaś metodę, którą z uporem potępiasz :) Wybiórczej
    > prawdy. Albo nie zauważyłaś, albo przeleciałaś przez sklep jak meteoryt;)
    > Przecież w Biedronce są również jabłka polskie, kupowane bardzo chętnie
    > w sporych ilościach i jest ich więcej niż zagranicznych. Te obce, to
    > gatunki, które u nas nie są produkowane. Sama lubisz i cenisz szare
    > renety, pewnie znasz sprzedawców tego gatunku - możesz wskazać gdzie
    > kupić polskie ? Bo u mnie w mieście tylko kanadyjskie :( Na targach
    > polskich renet nie ma. W sklepach warzywniarskich też nie.

    Widzi mi się, że Biedronka robi bardzo dobry research, bo na moim
    zadupiu, gdzie na bazarku drobny sklepikarz sprzedaje polską renetę, w
    żadnej Biedronce nie uświadczysz innego zagramanicznego jabłka poza
    zGrannym Smithem i takim czerwonym, którego chwilowo nazwy nie pamiętam