  • 1. Data: 2009-01-11 15:09:26
    Temat: Czy są gdzieś płytki ceramiczne do łazienki 24x38?
    Od: "Tomek" <t...@t...pl>

    Witam.
    Mam problem z glazurą - u mojej mamy w łazience wymieniają rury. Niestety
    fachowcy musieli odbić kilka płytek. Okazuje się, że tego rozmiaru już chyba
    nigdzie nie produkują (24x38). Czy w takim razie brać płytki większe i każdą
    docinać do rozmiaru, czy raczej próbować układać jakąs moazikę z mniejszych?
    Próbowałem znaleźć w necie płytki tych rozmiarów, pytałem w sklepach i d...
    Mogą to być płytki innego koloru, bo będą w niezbyt eksponowanym miejscu (za
    sedesem). Chyba lepiej dopasować rozmiar niż kolor? Chodzi o ok. 10
    płytek...
    Oryginalne były to płytki hiszpańskie, kładzione 15 lat temu. Mieszkam w
    Warszawie.
    Może coś poradzicie? A może ktoś spotkał sklep z jakimis starymi resztkami
    lub podobnymi rozmiarami?
    Pozdrawiam i z góry dziękuję za porady.
    Tomek

  • 2. Data: 2009-01-11 23:28:35
    Od: "Me\(L\)Isa" <a...@w...pl>

    Użytkownik "Tomek"
> [...]
    rozmiaru,
    > czy raczej próbować układać jakąs moazikę z mniejszych?

    Oczywiście, kupić mozaikę - będzie łatwiej dopasować i nawet zupełnie inny
    kolor może zostać w komponowany bez uszczerbku na ogólnym wrażeniu.
    Tylko zrób to z głową. Weź starą płytkę do sklepu z glazurą i poproś fachowca
    o dobór. Ja bym tak zrobila.
    M.