  • 1. Data: 2009-01-10 22:32:50
    Temat: panel natryskowy deante
    Od: "Beata" <s...@p...gazeta.pl>

    Witam,
    jestem przed remontem łazienki i przyglądam sie panelowi natryskowemu Deante
    Selena. Na stronie producenta nie znalazłam wzmianki o tym, czy jest to ich
    produkcja, czy chińska - trudno mi tez znaleźć opinie o producencie. Czy
    ktoś z Was korzysta z ich armatury? Jak to się sprawdza?

    Pozdrawiam,
    Beata

  • 2. Data: 2009-01-12 11:25:24
    Temat: Re: panel natryskowy deante
    Od: BbT <m...@z...one.pl.a.spam.jest.be>

    Beata pisze:
> [...]
    > produkcja, czy chińska - trudno mi tez znaleźć opinie o producencie. Czy
    > ktoś z Was korzysta z ich armatury? Jak to się sprawdza?

    A powiedz mi co w tych czasach nie jest chinskie.
    Mam w domu troche rzeczy firmy deante - kabine, baterie umywalkowe,
    baterie prysznicowa.
    Jakosc jak dla mnie ok. Nic sie jeszcze nie polamalo, farba nie zlazla,
    nie zardzewialo. Mysle, ze stosunek cena/jakosc calkiem przyzwoity.

    --
    Pozdrawiam,
    BbT

  • 3. Data: 2009-01-12 22:09:27
    Od: "Beata" <s...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "BbT" napisał:

> [...]
    > Jakosc jak dla mnie ok. Nic sie jeszcze nie polamalo, farba nie zlazla,
    > nie zardzewialo. Mysle, ze stosunek cena/jakosc calkiem przyzwoity.

    Dzięki, po prostu mam mętlik w głowie :) Kiedyś szczytem marzeń była
    chińska, pachnąca gumka do wycierania, a teraz...Eh :)
    Dziękuję - podjęłam decyzję, wezme Deante.

    Pozdrawiam,
    Beata