  • 1. Data: 2010-06-24 20:44:58
    Temat: Czy to jest normalne?
    Od: maniek <m...@o...pl>

    Witam.Czy jest jeszcze jakaś miejscowość (oprócz mojej) gdzie gmina
    postanowiła wyłączać o 24 oświetlenie uliczne.Dodam jeszcze że
    mieszkańcy podatki płacą sumiennie.Jakie jest wasze zdanie na ten temat

  • 2. Data: 2010-06-24 20:52:03
    Temat: Re: Czy to jest normalne?
    Od: Olo <w...@j...cy>

    W dniu 2010-06-24 22:44, maniek pisze:
    > Witam.Czy jest jeszcze jakaś miejscowość (oprócz mojej) gdzie gmina
    > postanowiła wyłączać o 24 oświetlenie uliczne.Dodam jeszcze że
    > mieszkańcy podatki płacą sumiennie.Jakie jest wasze zdanie na ten temat

    Ja znam co najmniej dwie gdzie to robią i aby było ciekawiej to nie o 24
    tylko o 22. Masakra. Całe szczęście, że tam nie mieszkam, ale tubylcy
    jakoś głośno na to nie narzekają.

    Olo
    Mój adres zakodowany ROT13.

  • 3. Data: 2010-06-25 16:25:05
    Od: "Yozwig" <j...@o...pl>

    Użytkownik "maniek" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
    j.googlegroups.com...
    Witam.Czy jest jeszcze jakaś miejscowość (oprócz mojej) gdzie gmina
    postanowiła wyłączać o 24 oświetlenie uliczne.Dodam jeszcze że
    mieszkańcy podatki płacą sumiennie.Jakie jest wasze zdanie na ten temat

    U mnie wyłączają 23:06 :). Nie przeszkadza mi to :)

    --
    Yozwig

  • 4. Data: 2010-06-25 19:07:12
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Fri, 25 Jun 2010 18:25:05 +0200, Yozwig napisał(a):

> [...]
    > mieszkańcy podatki płacą sumiennie.Jakie jest wasze zdanie na ten temat
    >
    > U mnie wyłączają 23:06 :). Nie przeszkadza mi to :)

    Ja się modlę, żeby zaczęli wyłączać - lubię mieć ciemno w pokoju, kiedy
    śpię. Latarnie są daleko od moich okien, ale i tak przeszkadzają.

  • 5. Data: 2010-06-27 09:51:19
    Od: digitaladam <digitalfilter_wiadomo_co_wp.pl>

> [...]
    > postanowiła wyłączać o 24 oświetlenie uliczne.Dodam jeszcze że
    > mieszkańcy podatki płacą sumiennie.Jakie jest wasze zdanie na ten temat

    A jak później pięknie gwiazdy na niebie widać. Nie trzeba chodzić z dala
    od zabudowań i latarń. Szkoda, że u mnie nie wyłączają:(

  • 6. Data: 2010-06-29 20:31:33
    Od: Łukasz <...@w...rty>

> [...]
    >postanowiła wyłączać o 24 oświetlenie uliczne.Dodam jeszcze że
    >mieszkańcy podatki płacą sumiennie.Jakie jest wasze zdanie na ten temat

    Sa takie miejscowosci, swiatlo gaszone o 22 i zapalane: zima ok. 5.00,
    latem - wcale

  • 7. Data: 2010-07-01 13:56:21
    Od: "Boombastic" <b...@p...onet.pl>

    > Sa takie miejscowosci, swiatlo gaszone o 22 i zapalane: zima ok. 5.00,
    > latem - wcale

    To jest raczej niemożłiwe.

  • 8. Data: 2010-07-02 05:35:08
    Od: "Kris" <k...@p...onet.pl>

    Krzysiek
    wiadomości news:i0i6qc$rog$1@news.onet.pl...

    > To jest raczej niemożłiwe.

    U nas we wszystkich okolicznych gminach wiejskich tak jest. Latarnie
    uliczne gasną ok 22-23 i odpalaja rano.

    Krzysiek

  • 9. Data: 2010-07-02 06:10:26
    Od: "Panslavista" <p...@i...pl>

    "Kris" <k...@p...onet.pl> wrote in message

> [...]
    > wiadomości news:i0i6qc$rog$1@news.onet.pl...

    > U nas we wszystkich okolicznych gminach wiejskich tak jest. Latarnie

    Bo kto się włóczy po nocach - młodzież, ale jej światło nie jest
    potrzebne i złodzieje, którym nie należy ułatwiać pracy.

  • 10. Data: 2010-07-02 06:17:45
    Od: Rafał <r...@o...pl>

    On 02.07.2010 08:10, Panslavista wrote:

    > Bo kto się włóczy po nocach - młodzież, ale jej światło nie jest
    > potrzebne i złodzieje, którym nie należy ułatwiać pracy.

    Należało by się zastanowić czy takiemu złodziejowi światło jest pomocne
    czy raczej przeszkadza?