  • 1. Data: 2010-06-24 14:54:13
    Temat: tabletki do zmywarek
    Od: "Mamma" <M...@o...pl>

    Witam, jakie tabletki do zmywarek są the best? Pozdr!

  • 2. Data: 2010-06-24 15:34:00
    Temat: Re: tabletki do zmywarek
    Od: Jan Werbiński <j...@t...bez.mai.la>

    Było pincet razy

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/

  • 3. Data: 2010-06-24 15:53:15
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Thu, 24 Jun 2010 16:54:13 +0200, Mamma napisał(a):

    > Witam, jakie tabletki do zmywarek są the best? Pozdr!

    W5 z Lidl'a.

  • 4. Data: 2010-06-24 15:56:36
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Thu, 24 Jun 2010 17:34:00 +0200, Jan Werbiński napisał(a):

    > Było pincet razy

    Spolegliwość siadła?

  • 5. Data: 2010-06-24 17:12:37
    Od: Bbjk <b...@q...pl>

    Mamma pisze:
    > Witam, jakie tabletki do zmywarek są the best? Pozdr!

    Calgonit Finish 250 tabletek w opakowaniu, kupowane w niemieckim sklepie
    lub na Allegro, produkowane na niem. rynek - przyjazna cena i doskonały
    efekt. (Chemia gosp. produkowana na tzw. rynki wschodnie jest gorszej
    jakości).
    --
    Basia

  • 6. Data: 2010-06-24 19:38:03
    Od: "Marex" <m...@N...gazeta.pl>

    Bbjk <b...@q...pl> napisał(a):

> [...]
    > lub na Allegro, produkowane na niem. rynek - przyjazna cena i doskonały
    > efekt. (Chemia gosp. produkowana na tzw. rynki wschodnie jest gorszej
    Niestety ta opinia jest okrutnie prawdziwa. A niby dlaczego zamiast
    tabletek coraz bardziej *******All in one nie lepiej uzywac proszku, soli i
    nabłyszczacza oddzielnie. Ostatnio po drugiej stronie granicy zakupilem
    proszek dominanta rynkowego w foliowych torebkach.Coś czego po naszej
    stronie nie "uwidzisz".Ale u nas jest podobny proszek w plastykowych
    pojemnikach. Od lat uzywany daje oczekiwane rezultaty.

  • 7. Data: 2010-06-24 19:58:33
    Od: Krzysiek_Szczecin <k...@w...pl>

    Witam serdecznie

    Proponuję korzystać z jednak z soli (przecież w zmywarce jest
    uzdatniacz wody tzw. zloze jonowymienne i sól właśnie do niego służy)
    Jeśli nabłyszczacz to proponuję z dobrej firmy np. Finish lub Somat
    (oba są porówywalnej jakości)

    Tabletki - jeśli zaopatrzymy się ww. specyfiki to ilość w 1 - nie jest
    już istotna. Bardzo dobry jest SOMAT Soda Effect
    Z pewnością bardziej ekonomiczne opakowania są w niemczech (taniej)

    W przypadku większych zabrudzeń proponuję użyć wzmacniacze mycia (w
    postaci proszku (najczęściej z utleniaczami)

    Na koniec - warto co 4 tygodnie myć zmywarkę używając specjalnie
    dobranych środków. Bardzo dobry i tani jest DOMOL do zmywarek kupowany
    w Rossmann. W tym tygodniu jest promocja w LIDL na srodek W5 do
    zmywarek - rowniez bardzo dobry.

    Pozdrawiam

  • 8. Data: 2010-06-24 21:32:03
    Od: "Mustafa" <M...@B...xx>

    > Witam, jakie tabletki do zmywarek są the best? Pozdr!

    po wszelkich próbach nowości i tak wracam do "ludwika" :)

  • 9. Data: 2010-06-25 07:55:26
    Od: "gdaMa" <g...@w...pl>

    *Ikselka*! Zawsze tak wrzeszczysz żeby cię za granicą było słychać (C
    Pippi):

    > W5 z Lidl'a.

    Potwierdzam.

    Jeszcze Domol z Rossmanna

    --
    Pozdrawiam,
    Magda *gdaMa*

  • 10. Data: 2010-06-26 10:41:47
    Od: Pan Peresada <p...@p...pl>

    "Mamma" <M...@o...pl> napisał(a):

    >Witam, jakie tabletki do zmywarek są the best? Pozdr!

    Ja uzywalem wielu, ale kiedy zastosowalem Somat z enzymami
    to juz nie wracam do niczego innego.
    Generalnei zawiodlem sie najbardziej na Calgonicie
    (mzoe dlatego, ze mialem tab. promocyjne zazwyczaj z hipermarketow na Polske).
    Za to nablyszczacz Calgonitu jak najbardziej polecam.