  • 1. Data: 2010-06-24 12:24:54
    Temat: "Bomble" na suficie
    Od: "jotem" <j...@s...com.pl>

    Sufit był malowany dawno jakąś farbą emulsyjną. Teraz DULUX'em (biel
    arktyczna) i wyskakują "bomble". Co prawda później znikają ale bardzo źle
    wpływają na moje samopoczucie. Co jest do d... farba, ściana czy ja?

    Jotem

  • 2. Data: 2010-06-24 21:21:43
    Temat: Re: "Bomble" na suficie
    Od: "Jackare" <j...@i...pl>

    Użytkownik "jotem" <j...@s...com.pl> napisał w wiadomości
    > Sufit był malowany dawno jakąś farbą emulsyjną. Teraz DULUX'em (biel
    > arktyczna) i wyskakują "bomble". Co prawda później znikają ale bardzo źle
    > wpływają na moje samopoczucie. Co jest do d... farba, ściana czy ja?

    Przed malowaniem, sufit powinien zostać umyty mydłem malarskim i
    zagruntowany.
    Jeżeli nie zostało to zrobione, nowa emulsja może reagować z tłuszczem
    osoadzonym na suficie lub z jakąś chemią ze starej powłoki.
    --
    Jackare