  • 1. Data: 2010-06-22 21:54:08
    Temat: Filtry wody
    Od: Jan Werbiński <j...@t...bez.mai.la>

    Jakie filtry warto zamontować? Wstępnie wybrałem sznurkowy dla całej wody
    oprócz ogrodowej i węglowy dla kuchni. Co by tu jeszcze?

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/

  • 2. Data: 2010-06-22 22:18:47
    Temat: Re: Filtry wody
    Od: "Panslavista" <p...@i...pl>

    "Jan Werbiński" <j...@t...bez.mai.la> wrote in message
    > Jakie filtry warto zamontować? Wstępnie wybrałem sznurkowy dla całej wody
    > oprócz ogrodowej i węglowy dla kuchni. Co by tu jeszcze?

    Wszystko zależy od tego, skąd pobierasz wodę i co ona zawiera i może
    zawierać w przyszłości. W pewnym sensie obojętne jest skąd pochodzi - filtr
    na wejściu powinien być np. płytkowy samoczyszczący, to najtańsze
    rozwiązanie, wtedy kolejne są rzędu 10.0, 5.0 mikro. Do wody spożywczej
    filtr RO z mineralizatorem i lampą UV ze zbiornikiem ~10 litrów dla
    przeciętnej rodziny. Gdy rodzina robi dużo przetworów wino, piwo - warto
    mieć zbiornik ~50 litrów i membranę powyżej 100...
    Do pralki, zmywarki naczynie z fosforanami, podobnie do wanny i
    prysznica z mniejszym stężeniem.
    Gdy moda jest w znacznym stopniu zażelaziona i zamanganowana po filtrze
    wstępnym trzeba zastosowac złoże jonowymienne, najlepiej samoobsługowe.

  • 3. Data: 2010-06-23 12:53:37
    Od: gary <g...@w...com>

    panowie może taniej wyjdzie kupować wodę destylowaną.
    żadnych filtrów kłopotów i kosztów wymiany

  • 4. Data: 2010-06-23 15:17:57
    Od: "Panslavista" <p...@i...pl>

    "gary" <g...@w...com> wrote in message
    > panowie może taniej wyjdzie kupować wodę destylowaną.
    > żadnych filtrów kłopotów i kosztów wymiany

    Jeszcze jeden z tych niby fachoffców.

  • 5. Data: 2010-06-23 16:57:17
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Panslavista wrote:
> [...]
    > Gdy moda jest w znacznym stopniu zażelaziona i zamanganowana po
    > filtrze wstępnym trzeba zastosowac złoże jonowymienne, najlepiej

    Opowiedz mi jak wygląda twój system zasilania domu w powietrze do oddychania
    oraz system regeneracji powietrza zużytego.

    ciekawy jestem też jakiego aparatu tlenowego używasz podczas krótkich chwil
    gdy musisz opuścić bazę i zejść an powierzchnie ziemi.

  • 6. Data: 2010-06-23 18:07:38
    Od: Lagod <niespamowaclagoda@listkropkapl>

    W dniu 2010-06-23 00:18, Panslavista pisze:
> [...]
    > mieć zbiornik ~50 litrów i membranę powyżej 100...
    > Do pralki, zmywarki naczynie z fosforanami, podobnie do wanny i

    Koniecznie wszystkie systemy należy oczywiście wyposażyć w moduły LAN do
    podłączenia do centralnej dyspozytorni. Monitorowanie na bieżąco z
    alarmem GSM do najbliższej jednostki straży pożarnej i batalionu wojsk
    chemicznych, w przypadku odchyłek od zadanych parametrów wody na wyjściu
    mierzonych w punktach poboru.
    Nie zapomnijmy o zróżnicowaniu stężeń minerałów jakie wystąpią w
    toalecie na piętrze w stosunku do tej na parterze, wynikającej z różnic
    ciśnień cząstkowych.

    ________MAT_______

  • 7. Data: 2010-06-23 20:11:40
    Od: "Jarek P." <j...@g...com>

    Użytkownik "Panslavista" <p...@i...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > Gdy moda jest w znacznym stopniu zażelaziona i zamanganowana po filtrze
    > wstępnym trzeba zastosowac złoże jonowymienne, najlepiej samoobsługowe.

    Powinno wystarczyć od biedy:

    http://www.monkiewicz.pl/lakiernie/obiekty/oczyszcz.
    jpg

    J.

  • 8. Data: 2010-06-24 07:52:11
    Od: "Boombastic" <b...@p...onet.pl>

    Użytkownik "gary" <g...@w...com> napisał w wiadomości
    > panowie może taniej wyjdzie kupować wodę destylowaną.
    > żadnych filtrów kłopotów i kosztów wymiany

    Woda destylowana jest szkodliwa dla zrowia.

  • 9. Data: 2010-06-24 09:46:34
    Od: gary <g...@w...com>

    W dniu 2010-06-23 17:17, Panslavista pisze:
    > "gary"<g...@w...com> wrote in message
    >
    > Jeszcze jeden z tych niby fachoffc?w.

    Nie :)
    ale jak zoboczyłem w jednym wątku Jana Werbińskiego i Panslavistę nie
    mogłem się powstrzymać przed małą prowokacją.

    Jesteście moimi (i nie tylko moimi) maskotkami usnetu :)

  • 10. Data: 2010-06-24 18:07:47
    Od: "Kris" <k...@w...pl>

    Użytkownik "Jan Werbiński" <j...@t...bez.mai.la> napisał w wiadomości
    > Jakie filtry warto zamontować? Wstępnie wybrałem sznurkowy dla całej wody
    > oprócz ogrodowej i węglowy dla kuchni. Co by tu jesz

    A po co filtry?.Czy wode z wodociagów masz marnej jakości?

    Kris