  • 1. Data: 2010-06-24 05:28:31
    Temat: Kosa spalinowa Stihl
    Od: "***Einstein***" <einstein_2003@@o2.pl>

    Witam
    Zastanawiam się nad zakupem kosy spalinowej Stihl. Znalazłem w internecie
    modele: Stihl fs 56 i Stihl fs 40 na korzyść tej droższej przemawia uchwyt
    oburęczny i możliwość montażu noża tnącego oraz lepsza moc jak również
    długość. Pytanie czy jest sens dopłacać prawie 400 zł. Aha na początek mam
    do skoszenia 400 m2 (powierzchnia troszkę nierówna) trawy z domieszką
    chwastów itp.
    Ewentualnie jaka firma jest godna uwagi? Nie chcę kupować chińszczyzny.