  • 61. Data: 2012-06-17 13:23:05
    Temat: Re: Czy wykonawca chce mnie naciagnac?
    Od: Budyń <b...@g...pl>

    Użytkownik "Maciej S." <m...@c...pl> napisał w wiadomości
    news:jri18s$5i8$1@inews.gazeta.pl...
    > PS. Niedawno chciałem posprzątać po swoim psie. Grupa wyrostków mnie
    > wyśmiała. Od tej pory SRAM z psem gdzie się da i się nie przejmuję - jakie
    > społeczeństwo taki porządek.

    a jak ktos cie wyśmieje ze nie bijesz baby to zaczniesz ją lać? Głupszego
    argumentu dawno nie słyszałem....

    b.

  • 62. Data: 2012-06-25 22:57:29
    Od: "Przemek" <olowek5-to niepotrzebne@to tez.wp.pl>

    [ciach]
    > A co do płacenia ekstra za to że będzie zrobione szybko to mogę
    > potwierdzić Twoje doświadczenie. Wiele razy coś potrzebowałem i mówiłem
    > wyraźnie, że zapłacę XXX zł więcej jeśli coś będzie dostarczone lub
    > zrobione w jakimś czasie. Najczęstszą odpowiedzią było dumne "nie bo nie".
    > Ludziom się po prostu nie chce chcieć. Kasa niemal leży na ulicy ale oni
    > są zbyt dumni bo klient albo inwestor nie będzie im mówił na kiedy coś ma
    > być zrobione czy dostarczone.

    Niestety ale wiekszosc w tym kraju jest na glowie postawiona- ostatnio tesc
    szukal blatow do kucni, wszedl do Agata Meble na Rozdzienskiegow Katowicach
    i mowi pokazujac na blat ze chce taki kupic- w odpowiedzi slyszy ze ten to
    ekspozycja a oni samych blatow nie sprzedaja tylko z calymi kuchniami.
    Ciekawe wiec na czym oni zarabiaja skoro tesciu byl jedynym klientem w tym
    sklepie a sklep jest bardzo duzy....

  • 63. Data: 2012-06-26 02:49:08
    Od: "kiki" <l...@l...net>

    "Przemek" <olowek5-to niepotrzebne@to tez.wp.pl> wrote in message

> [...]
    > calymi kuchniami. Ciekawe wiec na czym oni zarabiaja skoro tesciu byl
    > jedynym klientem w tym sklepie a sklep jest bardzo duzy....

    Może w meblach mają skrytki :-)

  • 64. Data: 2012-06-26 12:16:05
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    Użytkownik "Przemek" napisał w wiadomości grup

> [...]
    > calymi kuchniami. Ciekawe wiec na czym oni zarabiaja skoro tesciu byl
    > jedynym klientem w tym sklepie a sklep jest bardzo duzy....

    Na modzie. W pewnych kręgach na śląsku dobrze jest mieć meble "z Agaty" .
    Czasem słyszę z jaką dumą gospodynie o tym mówią :-)

    Pozdrawiam
    Ergie