  • 181. Data: 2014-10-22 21:46:14
    Temat: Re: Czyszczenie komina przez kominiarza
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    Użytkownik "dddddddd" napisał w wiadomości grup

    W dniu 2014-10-21 21:24, Ghost pisze:

    > Użytkownik "dddddddd" napisał w wiadomości grup

    >jeżeli mówimy o metrach sześciennych - to bodajże 32 :) o tyle fajny że
    >prostokąt chyba 7x4m,

    aić

  • 182. Data: 2014-10-22 21:46:44
    Od: Adam <a...@g...com>

    W dniu środa, 22 października 2014 21:40:10 UTC+2 użytkownik Ghost napisał:

    > atman - przeceniłem sprawę :-)
    > bida

    Tiaaaaaaaaaaaaaaaaaaa :-) Widze mamy fachowca po byku :) Pokaz mi lepsze DC
    i lepszego operatora - NIE MA :-)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 183. Data: 2014-10-22 21:46:46
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    Użytkownik "Piotrek" napisał w wiadomości grup
    a.pl...

    On 2014-10-21 19:59, k...@g...com wrote:

    >Hint: przeciwprąd.

    za 4000?

  • 184. Data: 2014-10-22 21:48:58
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    oglegroups.com...

    >Tiaaaaaaaaaaaaaaaaaaa :-) Widze mamy fachowca po byku :) Pokaz mi lepsze DC
    >i lepszego operatora - NIE MA :-)

    Ani lepszej firmy hostingowej. Tup!

    Boże, skąd się takie niedowartościowane ćwoki biorą?

    Wystarczy tej żenady - EOT

  • 185. Data: 2014-10-22 21:52:17
    Od: Adam <a...@g...com>

    A to juz ty napisales - dzieki :)

    > Boże, skąd się takie niedowartościowane ćwoki biorą?
    > Wystarczy tej żenady - EOT

    Zapomniales zatupac nozkami :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 186. Data: 2014-10-22 21:52:25
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 2014-10-22 o 17:02, k...@g...com pisze:
> [...]
    niewielką wartość księgową bo albo są zamortyzowane albo zaraz będą zamortyzowane

    się to z wymianą, na koszt właściciela oczywiście, wszystkich okien na takie jakie
    były w oryginale. Przy okazji wyrwał z urzędu trochę kasy na zrobienie elewacji i
    balkonów. Po pomalowaniu, bo jeszcze robią, całkiem przyjemnie będzie wyglądał.
    Oczywiście wartość budynku podskoczy z zera złotych do kosztów remontu. Ale nie będą
    to miliony a jakieś dziesiątki tysięcy na cały budynek. Maksymalnie z powodu podatku
    katastralnego mój czynsz może zrosnąć o 10 złotych miesięcznie. W przypadku domku o
    wartości 500 tysięcy złotych będzie to 400 złotych miesięcznie. Projekt podatku
    katastralnego został zerznięty od państw w których funkcjonuje od zawsze i jest czymś
    normalnym. Według założeń właściciel sam wycenia wartość. W przypadku rażącego
    zaniżenia wartości US powiększa ją o kilka procent i wykupuje za taką powiększoną
    kwotę. Oczywiście wypro
    wa

    > W projekcie który kiedyś czytałem było że ma zastąpić wszystkie inne podatki
    związane z nieruchomościami. O wartości nic nie było. Jak wszystkie to wszystkie.
    Dlaczego nie warto rażąco zaniżać napisałem. Przy drobniejszych sporach mieli być na
    zasadach ogólnych powoływani biegli.

    To też widzisz, że stuletnia kamienica w centrum dużego miasta
    wojewódzkiego, pomimo wartości księgowej 0,00PLN dla podatku
    katastralnego będzie warta 1-kilka mln PLN.

    I od takiej wartości podatek zapłacą mieszkańcy.

    --
    Pete

  • 187. Data: 2014-10-22 21:58:39
    Od: k...@g...com

    W dniu środa, 22 października 2014 21:07:03 UTC+2 użytkownik masti napisał:
> [...]
    że ty teraz tutaj coś pierdniesz znaczy tyle że pierdnąłeś.

    > i tym się różnimy. ty jako najemca jęczysz, a ja będąc właścicielem
    >
    > nieruchomości nie. Za to nawet nie zauważyłeś jak tylko zacząłeś
    >
    > tłumaczyć jak niewielkie to będą kwoty gdy doszło do wpływu podatku na
    >
    > Twoją kieszeń.
    >

    > --
    >
    > mst <at> gazeta <.> pl
    >
    > "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?
    >
    > -Wiem co mówię. To grunt zabija!" T.Pratchett

    Dla mnie niewielkie bo w granicach 10 złotych miesięcznie. Dla ciebie dużo większe.
    jeśli twierdzisz że ja jęczę to zobaczymy jak ty jękniesz jak ten podatek wejdzie.
    Podatek katastralny to jeden z lepiej ściąganych podatków na świecie. Próba oszustwa
    = dotkliwa kara z przymusowym wykupem nieruchomości przez państwo włącznie.
    Niepłacenie = wejście na hipotekę. Do tego podatku powstało powiedzenie że dwóch
    rzeczy nie można uniknąć. Śmierci i zapłacenia podatku katastralnego. Na innych daje
    się orżnąć US. Na tym nie.

  • 188. Data: 2014-10-22 22:14:48
    Od: k...@g...com

    W dniu środa, 22 października 2014 21:52:24 UTC+2 użytkownik Pete napisał:

> [...]
    >
    > katastralnego będzie warta 1-kilka mln PLN.
    >

    > I od takiej wartości podatek zapłacą mieszkańcy.

    Nie będzie dokąd nie zostanie sprzedana. Przy sprzedaży i w jeszcze kilku przypadkach
    takich jak darowizna nieruchomość o zerowej wartości księgowej zyskuje mową wartość.
    Amortyzacja w przypadku podatku katastralnego jest tylko dla potrzeb obliczania
    podatku. I nie ma nic wspólnego z rzeczywistą wartością nieruchomości.

  • 189. Data: 2014-10-22 22:21:43
    Od: Adam <a...@g...com>

    W dniu środa, 22 października 2014 21:32:01 UTC+2 użytkownik Irek.N. napisał:

    > - Jako Kowalski tłumaczenie stron A4 kosztuje 500, jako
    > kancelaria...1500. Nawet jeżeli będzie to takie samo tłumaczenie, na
    > rynku kancelaria będzie wyżej opłacona.

    Czyli jako pracownik kancelarii wykonasz prace warta 1500 pln za... ?
    Ty mnie chyba tez nie zrozumiales :) Zupelnie nie chodzi mi o takie
    porownywanie. Pokolei -> zaczelo sie od tego ze napisalem, ze jako
    ew. pracodawca - czulbym sie sfrustrowany ze pracuje na kierownika,
    dyrektora, prezesa i bog wie kogo jeszcze. Ghost naskoczyl na mnie ze to
    nieprawda - ze pracuje dla siebie. A to przeciez go**o prawda bo z MOJEJ
    pracy wszyscy nademna czerpia korzysci :) Firma skasuje 1500, a ja z tego
    dostane 700. Z tego kierownik dostanie 100, dyrektor 200, a prezes 300.
    Pozostale 200 to beda koszty firmy (marketing, zusy srusy etc).

    Dlatego pisze -> ja wole byc pracodawca i niech pracownicy na mnie pracuja,
    niz byc pracownikiem ktory pracuje m.in. na swojego szefa :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 190. Data: 2014-10-22 22:23:29
    Od: Adam <a...@g...com>

    W dniu środa, 22 października 2014 22:21:44 UTC+2 użytkownik Adam napisał:

    > porownywanie. Pokolei -> zaczelo sie od tego ze napisalem, ze jako
    > ew. pracodawca - czulbym sie sfrustrowany ze pracuje na kierownika,

    ^^ pracownik, nie pracodawca... pozno juz :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.