  • 201. Data: 2014-10-23 02:30:11
    Temat: Re: [OT] Re: Czyszczenie komina przez kominiarza
    Od: Adam <a...@g...com>

    W dniu czwartek, 23 października 2014 02:00:09 UTC+2 użytkownik k...@g...com
    napisał:

    > Nawet tutaj nie potrafisz się opanować i ciągle przypominasz jaki to jesteś
    > ekstra w zarabianiu kasy i że na wszystkim super interesy robisz. Ile to
    > możesz oszczędzić i czego to nie możesz mieć.

    Chyba sie kogutek lekko zagalopowales (o ile drob potrafi galopowac :-)
    Ani razu nie napisalem tutaj ile zarabiam (a tym bardziej, ze duzo)
    i ile oszczedzam i czego to nie mam :-) Chyba, ze miales na mysli ta saune?
    Tylko ze ta sauna to tak tyle co dobry TV kosztuje wiec chyba nie ma sie
    czym specjalnie chwalic co? :-)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 202. Data: 2014-10-23 08:26:14
    Temat: Re: Czyszczenie komina przez kominiarza
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2014-10-23 00:20, Borys Pogoreło pisze:

    > Na wyjące psy możesz trafić gdziekolwiek. Zarówno w sąsiednim bloku jak i w
    > domach za oknem bloku, przerabiałem oba warianty.

    Albo u sąsiada za ścianą. Przerabiałem ten temat codziennie jak
    mieszkałem w bloku. Sąsiadka miała dwa psy, z którymi o 5 rano
    wychodziła na spacer. Na klatce słychać było jeden jazgot obydwu psów
    oraz krzyki sąsiadki, która krzycząc na te psy próbowała je uspakajać.
    Im głośniej ujadała sąsiadka tym głośniej ujadały psy.
    Taki jazgot był przez cały dzień, bo sąsiadka zajmowała się zbieractwem
    makulatury i przez cały dzień się kręciła w te i z powrotem. Nie wspomnę
    już o uciążliwości tego zbieractwa, bo bywało, że nie dało się czasami
    przejść przez klatkę, na której były porozwalane paczki z kartonami i
    makulaturą.
    Zwykliśmy nawet mówić w klatce, że 3 suki prowadzają się na spacer.

  • 203. Data: 2014-10-23 08:46:30
    Od: "Aleksander" <f...@f...fake>

    "Adam" wrote in message
    ps.com...
    W dniu wtorek, 21 października 2014 23:54:01 UTC+2 użytkownik Irek.N. napisał:

    > Zwariowalbym - i nie chodzi o sama prace (bo zdarzaly sie akcje ze u siebie
    > pracowalem non stop po 50h np. bez snu :) tylko o ten brak mozliwosci
    > wiekszego rozwoju i kogos wyzej, kto by mnie kontrolowal. Nienawidze tego
    > - wolny jestem i robie co chce i jak chce :-) Czulbym sie troche jak
    > niewolnik.

    Trochę życzeniowe to Twoje myślenie.

    Jesteś niewolnikiem swojej działalności gospodarczej 24h/ na dobę.
    Niewolnikiem swoich klientów, którzy płacą Ci abyś wykonywał dla
    nich usługę. Niewolnikiem US, ZUSu i tej całej bandy z wiejskiej
    i innych urzędników, którzy sobie żyją między innymi z twojego
    podatku liniowego ;).

    Wkurza Cię, że prezes firmy transportowej żyje ze swoich pracowników,
    ale nie wkurza Cię, że urzędas czy inny strażnik miejski który
    cały dzień siedzi i samochodzie i pilnuje fotoradaru żyje właśnie
    z Ciebie... czyli masz nad sobą Pana, który doi z Ciebie, choć
    tak bardzo chcesz tego uniknąć.

    A taka przykładowa pani Krysia - etatowiec - o 16:00 wyłącza komputer
    i jest WOLNA :) Nie przynosi pracy do domu - może się zająć dziećmi
    i mężem w spokoju :) Nie przejmuje się płaceniem 10/15 ZUSu,
    20 PIT, czy 25 VATu... ;) - i nie odpowiada całym majątkiem,
    jak w firmie (działalności gospodarczej) pójdzie coś nie tak.

    Ale wciąż uważasz, że to Ty jesteś wolny, bo nie musisz " o 6 rano
    odbijać karty na zakładzie" ;) ... a ona niewolnica, etatowiec,
    szarak z blokowiska z wąskim chodniczkiem przed klatką ;).

    Pozdrawiam,
    Aleksander.

  • 204. Data: 2014-10-23 08:50:10
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Tue, 21 Oct 2014 17:05:07 +0200, Aleksander

    > no może będzie mi tylko troche brakować
    > widoku (pół)nagiej żonki opalającej się w trawie,

    I na to się znajdzie plus. Kleszcza nie przyniesie. ;)

    --
    Pozdor Myjk

  • 205. Data: 2014-10-23 09:12:48
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    Użytkownik "Ghost" napisał w wiadomości grup
    a.pl...

    > Ja się po prostu z tobą nie zgadzam, nie mam jednocześnie presji na
    > dowodzenie tobie czegokolwiek, to ty ja masz :-)

    To nie kwestia presji tylko _kultury_.

    To jest grupa _dyskusyjna_, a nie miejsce leczenia frustraci i wylewania
    żalów. Dyskusja to nie jest rzucenie jakimś hasłem, a następnie unikanie
    odpowiedzi na pytania.

    Pozdrawiam
    Ergie

  • 206. Data: 2014-10-23 09:15:06
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu środa, 22 października 2014 21:13:28 UTC+2 użytkownik Użytkownik_zyga napisał:
    > Oj, jakis ty malutki ...
    I po kiego Takie osobiste wycieczki robisz durny trollu.
    Żal Tobie dupsko ściska bo inni lepiej sobie radzą od Ciebie czy jakieś inne powody?

  • 207. Data: 2014-10-23 09:15:35
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    Użytkownik "Ghost" napisał w wiadomości grup
    a.pl...

    > Bardzo.

    Uwaga kolejny Trol!

    Pozdrawiam
    Ergie

  • 208. Data: 2014-10-23 09:20:41
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    oglegroups.com...

    >bo inni lepiej sobie radzą

    wez przestan

  • 209. Data: 2014-10-23 09:22:04
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    Użytkownik "Ergie" napisał w wiadomości grup

    Użytkownik "Ghost" napisał w wiadomości grup
    a.pl...

    >To nie kwestia presji tylko _kultury_.

    paczpan

    >To jest grupa _dyskusyjna_, a nie miejsce leczenia frustraci i wylewania
    >żalów. Dyskusja to nie jest rzucenie jakimś hasłem, a następnie unikanie
    >odpowiedzi na pytania.

    a jednak probujesz tej presji :-)
    czy to aby kulturalnie?

  • 210. Data: 2014-10-23 09:22:25
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    Użytkownik "Ergie" napisał w wiadomości grup

    Użytkownik "Ghost" napisał w wiadomości grup
    a.pl...

    >Uwaga kolejny Trol!

    No.