  • 81. Data: 2014-10-22 11:39:37
    Temat: Re: Czyszczenie komina przez kominiarza
    Od: Adam <a...@g...com>

    W dniu środa, 22 października 2014 11:36:34 UTC+2 użytkownik Ghost napisał:

    > Ojej. A znasz glownego informatyka tamze?

    Nie znam. A co - Ty nim jestes? :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 82. Data: 2014-10-22 11:42:33
    Od: Adam <a...@g...com>

    W dniu środa, 22 października 2014 11:21:46 UTC+2 użytkownik Ghost napisał:

    > Dobre :-) Adaś tworzy własną ekonomie.
    > Praca jest warta tyle na ile rynek ja wycenia.

    Powiedz to np. pracownikom firmy transportowej w ktorej pracuje moja zonka.
    Szef zarabia 100-1000 tys pln / mc, a pracownicy (ktorzy de facto odwalaja
    cala robote) dostaja z tego po 5 tys pln na reke. Nie byloby dla Ciebie to
    frustrujace ze zapierdalasz po 12h dziennie za 5 tys a szef za Twoja prace
    inkasuje ~50 tys ? :) Dla mnie bardzo.
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 83. Data: 2014-10-22 11:50:20
    Od: Kżyho <k...@c...pl>

    W dniu 2014-10-21 o 22:19, Adam pisze:
    > Takze jak pisalem - posiadanie domu to dla mnie duzo wieksze mozliwosci i
    > duzo wiekszy komfort. Moge sobie o polnocy puscic horror na kinie domowym
    > zeby sie zesrac ze strachu w gacie i zaden sasiad mi w kaloryfer nie zapuka,
    > ze puszczam za glosno :-)

    O to to właśnie :)
    Dlatego absolutnie skreślone z listy były wszelkie "wille miejskie" czy
    inne szeregowce. Wolnostojący i żaden inny.

    Pzdr
    --
    /__/_* /
    / ) /_(//)()

  • 84. Data: 2014-10-22 11:51:29
    Od: Kżyho <k...@c...pl>

    W dniu 2014-10-21 o 19:27, dddddddd pisze:
    > Ale ja to chyba dziwny jestem - auto też mam do bani, bo nie pali 4/100
    > jak każdy 1,9tdi ;)

    No mój też nie... raczej tak bliżej 17 l/100 km. Co prawda LPG, ale
    jednak ;)

    Pzdr
    --
    /__/_* /
    / ) /_(//)()

  • 85. Data: 2014-10-22 11:58:14
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    oglegroups.com...

    >No nie rozsmieszaj mnie. Czyli uwazasz, ze Twoj pracodawca jest takim
    >filantropem ze do Ciebie doplaca?

    Nie jest, bo nie mam pracodawcy :-)

    >W efekcie pracownik za prace ktora jest warta 500 dostaje np. 300, reszta
    >idzie do kieszeni szefa.

    Przyklad faktycznie z dupy. Skoro rynek pracy wycenia na 300, to i
    wcześniejsza wycena jest na 300, a nie na 500. Wiec pohuj wynajmować firmę
    za 500, skoro można indywidualnemu dać 300?

    Ale głównym grzechem twojego przykładu jest idiotyczne założenie, ze takim
    korwinizmami można czegokolwiek dowieść, one nieuwzględniana wielu
    czynników, bazują na podstawowym grzechu, grzechu debilnego upraszczania.

    >Wiec nie smiej sie tylko tak jest - praca kazdego pracownika jest zawsze
    >warta wiecej niz dostaje wynagrodzenia od swojego szefa.

    Wartość pracy każdego pracownika, ulega podwyższeniu o wartość dodana, która
    realizuje firma - skoro masz problem z pojęciem wartości dodanej możesz ją
    próbować zrozumieć w uproszczeniu jako synergię.

    >Przeciez pisales sam ze to rynek ustala ceny - dla rynku nie ma znaczenia
    >czy sprzedawca jest korporacja czy prowadzi dzialalnosc jednoosobowa - chce
    >konkretny usluge/towar za najnizsza cene.

    Dokładnie dlatego, Twój poprzedni przykład jest z dupy wyjęty. A działalność
    jednoosobowa to nie to samo co etat, skąd tyś się urwał?

    >No dokladnie tak. I uwazasz ze pracownik rzeczywiscie dostanie te 500
    >za tlumaczenie (na tyle to wycenil rynek!!) ? :-) Naiwnys...

    Nie on dostanie 300, i rynek tez wyceni na 300. I jeśli firma nie ma żadnej
    wartości dodanej to nie dostanie w ogóle zlecenia za 500 (wszystko w świecie
    idealnego sferyzmu korwinistycznego)

    >ROTFL :D Nie mam nic wspolnego z systemami alarmowymi. Wielokrotnie
    >przeciez
    >pisalem co robie. Zreszta to nie tajemnica - firma hostingowa.

    Hmmm, no to faktycznie, konkurencja ci nie grozi. ROTFL!

    Wracając do rzeczy - dzielisz się z: prezesem firmy energetycznej, prezesem
    firmy telekomunikacyjnej, mam dalej wymieniać czy dasz rade sam?

  • 86. Data: 2014-10-22 11:58:18
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info>

    On 2014-10-22 11:38, Adam wrote:
> [...]
    >
    > Wiec nie smiej sie tylko tak jest - praca kazdego pracownika jest zawsze
    > warta wiecej niz dostaje wynagrodzenia od swojego szefa.

    Ale zdajesz sobie sprawę, że świat (biznesowy) jest trochę inaczej
    zbudowany, niż się małemu Kaziowi wydaje ;-)

    > Przeciez pisales sam ze to rynek ustala ceny - dla rynku nie ma znaczenia
    > czy sprzedawca jest korporacja czy prowadzi dzialalnosc jednoosobowa - chce
    > konkretny usluge/towar za najnizsza cene.

    Jeśli mówimy o kopaniu rowów albo innych usługach hostingowych :-P to
    istotnie tak może być. Aczkolwiek nawet w tych dziedzinach nie do końca.

    Piotrek

  • 87. Data: 2014-10-22 11:58:57
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    oglegroups.com...

    >Nie znam. A co - Ty nim jestes? :)

    Nie, myślałem, że jesteś z Maćkiem na Ty :-)

  • 88. Data: 2014-10-22 12:01:01
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    oglegroups.com...

> [...]
    >frustrujace ze zapierdalasz po 12h dziennie za 5 tys a szef za Twoja prace

    Bo widzisz swiat oczami przecietnego niewyedukowanego robola :-)

  • 89. Data: 2014-10-22 12:02:04
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    Użytkownik "Kżyho" napisał w wiadomości grup

    >O to to właśnie :)
    >Dlatego absolutnie skreślone z listy były wszelkie "wille miejskie" czy
    >inne szeregowce. Wolnostojący i żaden inny.

    Szeregowiec jakos w ogole nie pasuje mi do koncepcji "domu".

  • 90. Data: 2014-10-22 12:09:43
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    Użytkownik "Ghost" napisał w wiadomości grup
    a.pl...

    > Zadnych. Kupilem gotowca dlugo wczesniej stojacego.

    W takim razie jaki jest sens*uwzględniania tej straconej niecałej godziny w
    kosztach obejmujący 20lat???

    * - oprócz rozmywania tematu oczywiście

    > Nawet jesli sie go tam nie spedza?

    Jak zawsze założyłem że ludzie postępują logicznie. Ponownie się myliłem.
    Nie przewiduję wszystkich idiotycznych zachowań a za takie uważam posiadanie
    mieszkania płacenie do wspólnej kasy i nie interesowanie się co się z tą
    kasą dzieje.

    Pozdrawiam
    Ergie