  • 21. Data: 2015-07-08 16:46:26
    Temat: Re: Da się tak legalnie?
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Rozwiązaniem jest podłączenie pod sklep. Cały rachunek wtedy idzie wrzucić w koszty.
    W życiu nikt się nie kapnie w US że coś jest nie ten teges.

  • 22. Data: 2015-07-08 17:36:34
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 2015-07-08 o 16:25, Budyń pisze:
    > alescie sie uparli - nie dosc ze niebezpieczne to jeszcze skomplikowane. A
    rozwiazaniem sa osobne grzałki za 15zł/szt.
    Nie zawsze da się więcej niż jedną grzałkę podłączyć. Wtedy trzeba
    kombinować z przełączaniem, ani to skomplikowane, ani niebezpieczne.

  • 23. Data: 2015-07-09 10:04:50
    Od: Łukasz <l...@r...pl>

    W dniu 2015-07-07 o 23:34, nadir pisze:
    > Najprościej to będzie zamontować coś takiego
    > https://www.tim.pl/stycznik-modulowy-25a-1z-1r-230v-
    ac-st25-11
    > + jakiś zegar do sterowania/przełączania.
    >
    > Co znaczy "do tyłu", chodzi Ci o sieć energetyczną? Przecież jeden
    > budynek jest i tak podłączony z jednego złącza.

    Ja zaproponuję przełącznik faz + programator czasowy który odcina daną
    fazę w konkretnych godzinach.

    Do przełącznika faz podłączamy zasilanie ze sklepu, które przechodzi
    przez programator czasowy, który podaje nam zasilanie w godzinach pracy
    sklepu. Po zadanym czasie, programator odcina nam zasilanie ze sklepu.
    Przełącznik faz przełącza nas na zasilanie z domu.
    Jak programator załączy znowu zasilanie ze sklepu to przełącznik faz
    przełączy nas na zasilanie ze sklepu.

    Przełącznik faz musi być z opcją fazy priorytetowej.

    Łukasz