    From: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>
    Newsgroups: pl.rec.dom
    Subject: DeDietrich Diematic3 praca pompy obiegowej
    Date: Sun, 4 Nov 2018 22:26:53 +0100

    Cześć.
    Mam piec Dietricha ze sterownikiem Diematic3 oraz termostatem pokojowym
    Salus.
    Termostat pogodowy podpięty pod wejście tel.

    Steruje palnikiem jak należy ale pompa obiegowa pracuje cały czas. Nawet
    jak w pokoju jest temp znacznie wyższa niż zadana a temp kotła dawno
    spadła poniżej minimalnej, zadanej w sterowniku pieca.

    Instrukcje od sterownika pieca przeczytałem 2 razy ale nie mogę się
    doszukać czy da się uzależnić pracę pompy CO od temp kotła, temp
    zewnętrznej czy jakkolwiek aby nie chodziła bezsensownie gdy piec nie
    grzeje. Miał ktoś podobny problem z tym sterownikiem?

    Lewis