  • 1. Data: 2017-09-19 20:31:14
    Temat: Dla tych co na komin sknerzyli;)
    Od: Kris <k...@g...com>

    PC gruntowe przemarzną, powietrzne wysiądą.
    Węglokotły i inne śmieciuchy górą;)
    http://www.dzienniknarodowy.pl/8429/fatalne-wiesci-n
    adchodzaca-zima-ma-byc-najzimniejs/
    Pompiarze i gazownicy koksowniki kupujcie póki tanie/póki są;)

  • 2. Data: 2017-09-19 21:06:34
    Temat: Re: Dla tych co na komin sknerzyli;)
    Od: g...@g...com

    W dniu wtorek, 19 września 2017 20:31:16 UTC+2 użytkownik Kris napisał:
> [...]
    adchodzaca-zima-ma-byc-najzimniejs/
    > Pompiarze i gazownicy koksowniki kupujcie póki tanie/póki są;)

    https://www.o2.pl/artykul/przed-nami-zima-stulecia--
    grzmia-naglowki-instytut-meteorologii-odpowiada-6167
    897083901569a

  • 3. Data: 2017-09-19 21:15:21
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    g...@g...com pisze:

    adchodzaca-zima-ma-byc-najzimniejs/

    > https://www.o2.pl/artykul/przed-nami-zima-stulecia--
    grzmia-naglowki-instytut-meteorologii-odpowiada-6167
    897083901569a

    Zima będzie tęga, bo indianie chrust zbierają, a pompiarze kupują koksowniki.

    --
    Jarek

  • 4. Data: 2017-09-19 21:24:40
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 19 września 2017 21:15:58 UTC+2 użytkownik Jarosław Sokołowski
    napisał:

    grzmia-naglowki-instytut-meteorologii-odpowiada-6167
    897083901569a

    > Zima będzie tęga, bo indianie chrust zbierają, a pompiarze kupują koksowniki.

    Gdzieś tak w połowie sierpnia zamawiałem dwie palety węgla dla Mamy
    Dostawa planowana na 5 października
    Węgiel orzech, my na Pomorzu, zamówienie bezpośrednio ze śląskiego Eldorado
    Jak za komuny- kłopoty z zaopatrzeniem
    Przejsciowe pewnie
    Albo kartki będą;)

  • 5. Data: 2017-09-20 01:28:24
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Wybija dziure w scianie na rure albo wyjma skrzydlo okna i blache z dziura wstawia.
    Polak potrafi.

  • 6. Data: 2017-09-20 10:21:59
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Tue, 19 Sep 2017 12:06:34 -0700 (PDT), g...@g...com

    > https://www.o2.pl/artykul/przed-nami-zima-stulecia--
    grzmia-naglowki-instytut-meteorologii-odpowiada-6167
    897083901569a

    Taaa... 3 lata temu też miała być zima stulecia. Aż się pokusiłem, po dwóch
    poprzednich zimach gdzie musiałem drogę odkopywać przez godzinę łopatą, o
    zakup odśnieżarki, której od tamtej pory użyłem... RAZ i też raczej więcej
    dla zabawy i sprawdzenia czy to jeszcze działa, niż z faktycznej potrzeby.

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 7. Data: 2017-09-20 10:28:52
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 2017-09-19 o 21:24, Kris pisze:

> [...]
    > Dostawa planowana na 5 października
    > Węgiel orzech, my na Pomorzu, zamówienie bezpośrednio ze śląskiego Eldorado

    Wojna będzie.

    --
    Pete

  • 8. Data: 2017-09-20 13:22:48
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    Jeszcze 30 lat temu było normą, że wujo o poranku, aby dotrzeć
    do sławojki, musiał wyskakiwać oknem drugiego piętra, odkopać
    hałdy śniegu i dopiero mógł godnie zasiąść i zrobić co trza.
    Takoż mrozy pod -30 stopni nikogo nie dziwiły.
    Więc trochę śmieszne są te biadolenia o nadciągającej zimie stulecia :P

    L.

  • 9. Data: 2017-09-20 13:42:07
    Od: quent <x...@x...com>

    On 2017-09-19 20:31, Kris wrote:
> [...]
    adchodzaca-zima-ma-byc-najzimniejs/
    > Pompiarze i gazownicy koksowniki kupujcie póki tanie/póki są;)

    walka z globciem zakończona?

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 10. Data: 2017-09-20 13:44:36
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Lisciasty pisze:

> [...]
    > Takoż mrozy pod -30 stopni nikogo nie dziwiły.
    > Więc trochę śmieszne są te biadolenia o nadciągającej zimie stulecia :P

    Trzydzieści lat temu było inne stulecie, więc się nie liczy.
    Teraz jest ogłoszony casting na nową zimę stulecia.

    --
    Jarek