  • 21. Data: 2017-09-21 10:05:45
    Temat: Re: Dla tych co na komin sknerzyli;)
    Od: quent <x...@x...com>

    On 2017-09-20 19:16, Marcin N wrote:
> [...]
    adchodzaca-zima-ma-byc-najzimniejs/

    > A jak!
    > Pierwsze mrozy będą dowodem, że politycy uratowali klimat i czas na
    > wypłatę premii.

    :D

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 22. Data: 2017-09-21 10:20:02
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    W dniu czwartek, 21 września 2017 09:17:57 UTC+2 użytkownik abn140 napisał:
    > w obu przypadkach wygrywam.

    Zamiast kupować wungiel po próżnicy, lepiej sprawdzić, czy Apacze chrust zbierają.

    L.

  • 23. Data: 2017-09-23 18:58:44
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu wtorek, 19 września 2017 21:24:42 UTC+2 użytkownik Kris napisał:

    > Gdzieś tak w połowie sierpnia zamawiałem dwie palety węgla dla Mamy
    > Dostawa planowana na 5 października
    > Węgiel orzech, my na Pomorzu, zamówienie bezpośrednio ze śląskiego Eldorado
    > Jak za komuny- kłopoty z zaopatrzeniem
    > Przejsciowe pewnie
    > Albo kartki będą;)

    Na śląsku zakazali od września palić mułem, flotem i podobnym syfem.
    Można palić tylko czystym węglem. Chwila moment węgla zabrakło, a ceny
    skoczyły w górę. Jeżeli więc będzie to zima stulecia to raczej
    węglo-śmieciuchom źle wróżę ;)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.