  • 11. Data: 2017-09-20 13:46:07
    Temat: Re: Dla tych co na komin sknerzyli;)
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pete pisze:

    > Wojna będzie.

    Przed wojna wyngiel był we wiosce, więc chyba jednak nie.

    --
    Jarek

  • 12. Data: 2017-09-20 15:02:06
    Od: t-1 <t...@t...pl>

    W dniu 2017-09-20 o 10:21, Myjk pisze:

    > Taaa... 3 lata temu też miała być zima stulecia. Aż się pokusiłem, po dwóch
    > poprzednich zimach gdzie musiałem drogę odkopywać przez godzinę łopatą, o
    > zakup odśnieżarki, której od tamtej pory użyłem... RAZ i też raczej więcej
    > dla zabawy i sprawdzenia czy to jeszcze działa, niż z faktycznej potrzeby.

    Czyli zakup wyjątkowo udany.
    Podobnie jak u mnie.
    A jak chcę, żeby spadł deszcz to samochód myję.

  • 13. Data: 2017-09-20 15:53:40
    Od: g...@g...com

    Ale chyba lepiej mieć sprzęt i nie odśnieżać niż mieć i odśnieżać?

  • 14. Data: 2017-09-20 19:15:59
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    > Trzydzieści lat temu było inne stulecie, więc się nie liczy.
    > Teraz jest ogłoszony casting na nową zimę stulecia.

    10 lat temu (a może nawet 7-8) też zimą przez 2 miesiące było prawie
    cały czas około -20.
    "Jest zima i musi być zimno."

    --
    MN

  • 15. Data: 2017-09-20 19:16:51
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2017-09-20 o 13:42, quent pisze:
> [...]
    adchodzaca-zima-ma-byc-najzimniejs/

    > walka z globciem zakończona?

    A jak!
    Pierwsze mrozy będą dowodem, że politycy uratowali klimat i czas na
    wypłatę premii.

    --
    MN

  • 16. Data: 2017-09-20 19:39:56
    Od: Krycha <k...@p...onet.pl>

    > Trzydzieści lat temu było inne stulecie, więc się nie liczy.
    > Teraz jest ogłoszony casting na nową zimę stulecia.

    :-D, :-D

    Krycha.

  • 17. Data: 2017-09-20 19:41:46
    Od: Budyń <b...@g...com>

    W dniu środa, 20 września 2017 15:53:42 UTC+2 użytkownik g...@g...com
    napisał:
    > Ale chyba lepiej mieć sprzęt i nie odśnieżać niż mieć i odśnieżać?

    no chyba lepiej nie miec i nie odsnieżac :)

    b.

  • 18. Data: 2017-09-21 08:47:28
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Wed, 20 Sep 2017 13:42:07 +0200, quent

    > walka z globciem zakończona?

    Może w końcu skończą z globciem i zajmą się tym
    o co na początku chodziło -- ochroną ludzi.

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 19. Data: 2017-09-21 09:17:54
    Od: "abn140" <a...@g...com>

    > udany.
    trzeba miec sposoba na 'matkje naturje'.
    3 tony koksu juz zamowione - gwarantuje to mi ze zimy oczywiscie nie bedzie.
    czyli zakup z dooopy bo mozna bylo 2t wegla - winno starczyc
    ale nie
    bo wraz z tym co mam w piwnicy jak nie bedzie zimy to mi starczy na dwa
    sezony a nie na jeden.
    w obu przypadkach wygrywam.

  • 20. Data: 2017-09-21 10:05:21
    Od: quent <x...@x...com>

    On 2017-09-21 08:47, Myjk wrote:
    > Wed, 20 Sep 2017 13:42:07 +0200, quent

    > Może w końcu skończą z globciem i zajmą się tym
    > o co na początku chodziło -- ochroną ludzi.

    a z nieba zlecą anioły

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info