  • 441. Data: 2015-08-11 22:29:11
    Temat: Re: Do Kogutka/Zenka odnośnie kosztów posiadania domu
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu wtorek, 11 sierpnia 2015 22:13:16 UTC+2 użytkownik Zenek Kapelinder napisał:
    > Masz takich znajomych że gumowe majtki założą. Ty się martw żebyś wody nie
    spuszczał bo jakiś wesołek pawia puści. Super wodę będziesz miał w bajorze, taką z
    wydzielinami różnymi. Na dodatek jeszcze nie masz uzdatniania wody bo dopiero
    zabierasz się do instalacji, czyli jeszcze nie kupiłeś.

    Wszystko w zestawie kupilem :-) Chlor juz sie rozpuszcza, pompa basenowa z
    filtrem w zestawie oczywiscie :) Po napelnieniu PH bedzie poprawne (wiem jakie
    mam z wodociagu :) i to sie raz na kilka dni kontroluje. Takze spoko :-)

    Zadnego wymyslnego uzdatniania wody tu nie ma. Chemia basenowa jest w sumie
    b. prosta :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 442. Data: 2015-08-12 01:36:16
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Chlor sików i innych wydzielin a także tego co w rowie było przyschnięte i się
    odmoczyło i odpadło nie anihiluje. Zrobi że baakteriologicznie będzie mało groźne.
    Ktoś opowiadał że jak do szamba zapoda czegoś tam to ma po pewnym czasie zamiast
    gówien niebieską wodę. I że mógłby w niej samochód na przyklad umyć, ale się brzydzi.

  • 443. Data: 2015-08-12 10:19:42
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu środa, 12 sierpnia 2015 01:36:17 UTC+2 użytkownik Zenek Kapelinder napisał:
> [...]
    gówien niebieską wodę. I że mógłby w niej samochód na przyklad umyć, ale się brzydzi.

    Chlor nie - od tego jest filtr, odkurzacz do dna i scianek basenu, siatka do
    wylapania tego co po powierzchni plywa :) A zeby wystapilo - trzeba miec
    brudasow znajomych - ja takich do basenu nie zaprosze :-)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 444. Data: 2015-08-12 12:43:54
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Przed wpuszczeniem do bajora będziesz im jajka i cipy wąchał?

  • 445. Data: 2015-08-12 12:48:19
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu środa, 12 sierpnia 2015 12:43:55 UTC+2 użytkownik Zenek Kapelinder napisał:
    > Przed wpuszczeniem do bajora będziesz im jajka i cipy wąchał?

    Wystarczy, ze przed wpuszczeniem na teren mojej posesji sprawdze, czy to
    oni, czy moze jacys przebierancy :-) Moi znajomi sie myja :-)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 446. Data: 2015-08-12 13:25:20
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    To że się myją to Ci się tak tylko wydaje i wolisz w to wierzyć bez sprawdzenia. Ja
    bym postawił natrysk obok bajora i wpuszczał tylko tych co sią umyli. Widzialem w
    drogerii takie mydło odkażające w płynie.

  • 447. Data: 2015-08-12 13:32:17
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu środa, 12 sierpnia 2015 13:25:21 UTC+2 użytkownik Zenek Kapelinder napisał:
    > To że się myją to Ci się tak tylko wydaje i wolisz w to wierzyć bez sprawdzenia. Ja
    bym postawił natrysk obok bajora i wpuszczał tylko tych co sią umyli. Widzialem w
    drogerii takie mydło odkażające w płynie.

    Ogolnie taki prosty nawet prysznic to nie jest zly pomysl:

    http://allegro.pl/prysznic-ogrodowy-do-basenu-2konco
    wki-bestway58307-i5546377667.html

    Moze nawet sobie kupie :-)
    pozdr.