  • 11. Data: 2018-08-24 11:38:14
    Temat: Re: Do Zenka - fotele kinowe
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Fri, 24 Aug 2018 11:28:23 +0200, Adam

    > O czym Ty piszesz?
    > Tam są wygodne, szerokie pluszowe fotele. Kilkuletnie.

    Wygodne, KILKULETNIE i dlatego sprzedają je za NIC?

    > Może lepiej dowiedzieć się, zanim wciśniesz się
    > w dyskusję z argumentami z sufitu.

    Może masz jakiś argument na składany "fotel" do kina domowego?

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 12. Data: 2018-08-24 11:45:01
    Od: Mateusz Viste <m...@n...pamietam>

    On Fri, 24 Aug 2018 11:38:14 +0200, Myjk wrote:
    > Wygodne, KILKULETNIE i dlatego sprzedają je za NIC?

    Już się widać zamortyzowały. A sprzedać za nic wychodzi taniej niż płacić
    za utylizację.

    > Może masz jakiś argument na składany "fotel" do kina domowego?

    Nie jestem kinowym koneserem, ale podejrzewam że argument jest ten sam co
    u ludzi którzy jeżdżą zabytkowymi samochodami, bawią się komputerami z
    lat osiemdziesiątych czy też słuchają RMF FM na lampowej Rapsodii.

    Mateusz

  • 13. Data: 2018-08-24 12:26:08
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    24 Aug 2018 09:45:01 GMT, Mateusz Viste

    > Już się widać zamortyzowały. A sprzedać za nic wychodzi taniej niż płacić
    > za utylizację.

    W sumie dostali 7 baniek na remont, to co się będą rozdrabniać i oddają pół
    darmo fotele w bardzo dobrym stanie. :P Niemniej nadal cieżko to
    zakwalifikować jako fotele kinowe.

    > Nie jestem kinowym koneserem, ale podejrzewam że argument jest ten sam co
    > u ludzi którzy jeżdżą zabytkowymi samochodami, bawią się komputerami z
    > lat osiemdziesiątych czy też słuchają RMF FM na lampowej Rapsodii.

    Ale to nadal nawet z nazwy nie są fotele kinowe, tylko teatralne. Mówiąc
    wprost, trudno w nich o relaks jaki powinien towarzyszyć kinowemu
    klimatowi.

    --
    Pozdor
    Myjk