  • 61. Data: 2010-12-12 23:17:14
    Temat: Re: Dom za 1$
    Od: "witrak()" <w...@h...com>

    Ghost wrote:

    > Ale wiesz na kogo wychodzisz nabierajac sie na taki cienki trolling?
    >
    > Werbinski walczy o wpis w wikipedii w miejscu buzdygana.

    ! :-)))

    witrak()

  • 62. Data: 2010-12-13 08:04:26
    Od: robercik-us <r...@p...onet.pl>

    Użytkownik Papuso Smurfo napisał:

    > naiwny jestes że ho ho!:O(
    > tego psychola ktoś wyciągnoł z więzienia czy rynsztoku, ktoś tego psychola
    > wykreował i finansował kwotami większymi nisz budżet całego tego państwa,
    > ten psychol posłusznie wykonywał polecenia sfoich finansowych
    > mocodafcuf!:O(
    >
    > to teraz zastanuf się kto to fszystko finansuje i po co?:O)

    Tak...
    Żydzi, Masoni i Cykliści...

    Ty jesteś naiwny :-)))

  • 63. Data: 2010-12-13 08:07:52
    Od: shaman <s...@p...wytnij.onet.pl>

    W dniu 2010-12-10 17:08, Dawid pisze:

    > A tobie żal dupe ściska,bo musisz starego obsługiwać?
    LOL - nie skumałeś metafory - czyli nie oglądasz TV - co się chwali :)
    tutaj wyjaśnienie:
    http://www.youtube.com/watch?v=Wc2bdEKSbic&feature=r
    elated

    PZDR
    Shaman

  • 64. Data: 2010-12-13 08:41:44
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 12.12.2010 20:03, Marek Dyjor pisze:

    > Tja i wprowadził powszechną elektryfikację ale także pozbawił tysiące
    > ludzi swojej ziemi, wsadził tysiące do więzień, tysiące pozbawił szansy
    > rozwoju, bo mieli złe pochodzenie.

    A u was biją Murzynów.

    JLF nie pisze, że to był system w całości dobry - on tylko pisze, że nie
    był w całości zły.

    > Spowodował że pojęcie inteligencja
    > przestało co kolwiek znaczyć.

    1. "cokolwiek" piszemy łącznie ;->
    2. jak sobie porównuję poziom edukacji, jaki miałem "za komuny" z tym,
    co teraz w szkołach proponują...
    [ciach]

    > Hitler i okupacja był dobry, do dzisiaj jeździmy po drogach zbudowanych
    > przez hitlera. niestety ale drogi zbudowane przez Gierka już sie dawno
    > rozsypały i trzeba je bylo wiele razy łatać. A inwestycje socjalizmu
    > były kosmicznymi popisami niegospodarności i marnotrawstwa.

    Za to kapitalizm jest taki super! ;->

    [ciach]

    > No właśnie bierzesz wybiórczo kilka faktów i starasz sie udowadniać jak
    > sie fajowo żyło w komunie.
    >
    > A prawda jest taka że w komunie sie żyło do dupy.

    Żyło się inaczej. Były inne problemy. Teraz też nie jest rajsko.

    I jeszcze sprecyzuj, o który okres "komuny" ci chodzi. Bo były duże
    różnice pomiędzy np. latami zaraz po wojnie, do śmierci Stalina, po
    śmierci Stalina, za Gierka czy w ostatniej dekadzie.

  • 65. Data: 2010-12-13 08:42:47
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 12.12.2010 21:33, J-L-F pisze:

    > studia (na co mi nie wygląda), to pewnie z jakiejś płatno - prywatnej
    > inicjatywy lub skończyłeś politechnikę.

    Co masz do politechniki, hm?!

  • 66. Data: 2010-12-13 11:53:42
    Od: shaman <s...@p...wytnij.onet.pl>

    W dniu 2010-12-12 09:13, Ghost pisze:

    > Użytkownik "shaman" <s...@p...wytnij.onet.pl> napisał w wiadomości

    > Ale wiesz na kogo wychodzisz nabierajac sie na taki cienki trolling?
    >
    > Werbinski walczy o wpis w wikipedii w miejscu buzdygana.

    Mnie nie obchodzi dlaczego imć Werbiński głosi swoje poglądy :) Obojętne
    mi czy ma z tego kasę czy tylko satysfakcję i czy będzie miał wpis obok
    buzdygana czy nie.

    Po prostu uważam, że generalnie prawdą jest, że branie kredytu na 30 lat
    z założeniem, że na pewno nic się złego w tym czasie nie stanie, jest
    naiwnością. I jeśli ktoś uważa że szklanka jest w połowie pusta (czyli
    że brak mu wrodzonego optymizmu) to ma prawo mieszkać w szopie,
    oszczędzać, inwestować itd.
    I tylko tyle.. a niektórzy grupowicze starają mu się to na siłę wybić z
    głowy i nakazać swój tok rozumowania w myśl którego, lepiej wziąć kredyt
    i mieszkać wygodnie niż nie mieć kredytu i gnieść się w norze. Sęk w
    tym, że dla jednego pojęcie "wygoda" wiąże się z szeroką kanapą a dla
    drugiego, ze świadomością, że nie ma na głowie hipoteki.

    Niech sobie każdy robi jak mu pasuje i tak naprawdę dopiero za 30 lat
    okaże się kto lepiej na tym wyszedł.

    BTW: Tylko ten crosspost mnie wq..wia...@!#!@!!!

    PZDR
    Shaman

  • 67. Data: 2010-12-13 17:51:13
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 12.12.2010 18:04, Marek Dyjor pisze:

    > w sam raz system komunistyczny ma w sobie wbudowaną potrzebę stosowania
    > przemocy

    Wypowiedź uzasadnij.

  • 68. Data: 2010-12-13 17:52:56
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 12.12.2010 21:31, M pisze:

    > Remont tuż po wybudowaniu? To jak remont domu w rok po budowie.
    > Przypomina mi to gadki fachowców od Kikiego, który w nowym domu musiał
    > pruć wszystkie skosy.

    Teraz? W tym świetlanym kapitalizmie? Niemożliwe! ;->

  • 69. Data: 2010-12-13 18:11:24
    Od: robercik-us <r...@p...onet.pl>

    Użytkownik Andrzej Lawa napisał:

    > Wypowiedź uzasadnij.

    Bo jako wysoce niewydolny gospodarczo potrzebuje finansowania z
    zewnątrz, a to finansowanie uzyskuje się na drodze zdobywania podległych
    terytoriów - patrz ZSRR - czy wygrażania wszystkim wokół i egzekwowania
    w ten sposób wsparcia finansowego poprzez zapewnianie tzw 'świętego
    spokoju' sąsiadom... na jakiś czas - patrz KRLD..

    Wewnątrz też, jako że występują różnice wśród różnych warstw społecznych
    co do standardów życia, a system jest niewydolny, trzeba jednym
    zabrać/zmusić do podległości, po to, by innym coś tam dać/zapewnić.

    Już zapomniałeś jak to było??? Chyba aż taki młody nie jesteś...

  • 70. Data: 2010-12-13 18:36:07
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 13.12.2010 19:11, robercik-us pisze:

    > Bo jako wysoce niewydolny gospodarczo potrzebuje finansowania z
    > zewnątrz, a to finansowanie uzyskuje się na drodze zdobywania podległych
    > terytoriów - patrz ZSRR - czy wygrażania wszystkim wokół i egzekwowania

    To był nie tyle problem systemu ile problem ludzi (ja jestem
    idealistą/frajerem, ale niestety większość to obiboki, lenie i
    kombinatorzy i bez bata będą się obijać). To po pierwsze.

    Po drugie powyższy problem dotyczy nie tylko komunizmu - popatrz na
    obecny kapitalizm z kalekim systemem socjalnym, bez którego z kolei
    cierpieli nie tylko ci wyżej wymienieniu.

    Dalej: w ZSRR mnóstwo kasy zostało zmarnowane na wyścig zbrojeń. W USA
    też, ale jakoś do końca Zimnej Wojny udało im się mniej-więcej trzymać
    głowę nad powierzchnią. Teraz się posypało. Dlaczego? Wprowadzili komunizm?