  • 231. Data: 2010-09-26 11:56:29
    Temat: Re: Dom za 20 000 zł
    Od: M <M...@o...pl>

    W dniu 2010-09-26 12:08, Ikselka pisze:

    > Może i nie mam, ale mam sąsiadów, którzy mają nowoczesne technologie i
    > placzą... I nie tylko oni.

    Mam sąsiadów, którzy mają stare technologie i płaczą .... I nie tylko oni.

    M.

  • 232. Data: 2010-09-26 12:12:43
    Od: "Papa 5murpfs" <komórowski@bober.pl>

    Órzytkownik "Jan Werbiński" napisał:

    > Hmm, pod namiotem wodę pitną biorę sobie z rzeki albo kałuży i filtruję
    > Katadynem. Myślę, że w takim domku można to rozwiązać wygodniej. Np wozić
    > ją w zbiorniku i przepompować. Albo zamieszkać koło rzeki i wtedy pompka i
    > już. Można za jakiś skromny czynsz postawić domek u znajomych na podwórku
    > i korzystać z ich wody i odprowadzenia ścieków.

    taki przewożny domek to na pierwszy żut oka fajna sprawa, tylko ta woda:O)
    czyli wychodzi na to że można nim wygodnie zaparkować jedynie na posesji z
    dostępem do wody, scieków i śmieci:O)
    bo nawet z żeki woda nie zawsze nadaje się nawet do mycia, a co dopiero do
    picia, no i to codzienne pompowanie zbiornika z wodą i opróżnianie ze
    ściekami, w sumie wychodzi na to ze to żaden dom, tylko taka przyczepa
    kempingowa, kturą można postawic jedynie na poletku kempingowym z mediami:O(
    blisko roboty nie zaparkujesz, bo nie będziesz miał skąd wziąć wody i gdzie
    spuścić ścieki, a śmieci będziesz musiał po ulicznych koszach roznosić:O)
    gdyby nie to to taki domek byłby super

    > Wystarczający

    czyli jaki, 10m^2 ?:O)

  • 233. Data: 2010-09-26 12:12:45
    Od: "Papa 5murpfs" <komórowski@bober.pl>

    Órzytkownik "M" napisał:
    > Tak. Też miałem takie wyceny jak szukałem ekipy do stanu surowego.
    > Podsumowując: 1. Przepłaciłaś za stan surowy otwarty
    > 2. Mogłaś jeszcze źle przeliczyć na dzisiejszą kasę (jaką stopę roczną
    > przyjęłaś przy przeliczeniu?)
    > 3. Jak wnioskuję z twoich poprzednich wypowiedzi to wykończenie kosztowało
    > 2,5 raza tyle co SSO (tak pisałaś) - czyli podsumujmy
    > SSO 2700zł/m^2, wykończenie 6700zł/m^2 razem 9500 zł/m^2
    > To tańsze jest mieszkanie od dewelopera :-). IMHO coś kręcisz.

    ona nic nie kręci, tak po prostu budują się kobiety, albo ci co nic nie
    umiejom i na niczym siem nie znajom:O)
    a nasi budowlańcy w lot chwycili okazję że jest z kogo kasę zciągać to ją
    ponaciągali na kosztowne i nic nie znaczące peirdoły, różnica w cenie
    głupiego dachu może być kilkukrotna tylko i wyłącznie ze względu na jego
    konstrukcję, podobnie ze ścianami i ze fszystkim, za głupotę się płaci a
    nikturych na to stać:O)

  • 234. Data: 2010-09-26 12:12:47
    Od: "Papa 5murpfs" <komórowski@bober.pl>

    Órzytkownik "Andrzej Lawa" napisał:

    > IMHO wystarczy jak kupisz homologowane "podwozie", czyli zwykłą towarową
    > przyczepę - a sam zrobisz lekkie nadwozie nieprzekraczające
    > dopuszczalnego ładunku.

    ale ceny takich gotowych przyczep zaczynają się chyba od 20tyś:O)

  • 235. Data: 2010-09-26 14:01:15
    Od: Jan Werbiński <j...@t...bez.mai.la>

    Dnia 25-09-2010 o 21:59:31 widow <w...@t...pl> napisał(a):
    Co mam sobie obliczyć buraczku?
    Wpadasz na grupę, wpieprzasz się w połowie wątku, nie masz nic do
    powiedzenia,
    obrażasz ludzi zarzucając im że budują na pokaz a potem się dziwisz że
    dostajesz za
    ---------------------------------

    No tak, z taką kulturą to trzeba sobie dorabiać prestiż i szacunek trzema
    łazienkami na kredyt...

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/

  • 236. Data: 2010-09-26 14:11:42
    Od: Jan Werbiński <j...@t...bez.mai.la>

    > Hehehe, gdzie by nie spojrzeć mieszkania, domy oraz działki budowlane są o
    > wiele droższe niż na wsiach, ponadto koszty utrzymania w mieście także są
    > wyższe - wyższe podatki, wyższe koszty transportu, bo stanie w korkach
    > kosztuje więcej.
    > Ciekawe o jakim "staciu" piszesz ? :D

    Nie każdego stać na spokojne życie, gdzie są pieniądze na wszystko co
    potrzebne, bez wyścigu szczurów. Gdzie jest czas na to aby się tym życiem
    cieszyć. Trzeba zmienić mentalność.

  • 237. Data: 2010-09-26 14:14:24
    Od: Jan Werbiński <j...@t...bez.mai.la>

    Użytkownik "Papa 5murpfs" <komórowski@bober.pl> napisał w wiadomości

    > taki przewożny domek to na pierwszy żut oka fajna sprawa, tylko ta woda:O)
    > czyli wychodzi na to że można nim wygodnie zaparkować jedynie na posesji z
    > dostępem do wody, scieków i śmieci:O)

    Tak jest najlepiej.

> [...]
    > gdzie
    > spuścić ścieki, a śmieci będziesz musiał po ulicznych koszach roznosić:O)

    Wiesz, radziłem sobie z wodą pod namiotem, czy w górach. To chyba można tym
    bardziej poradzić sobie w takim domku?
    Nie wiem jak sobie rozwiązują problem właściciele takich domków. Kibel
    pewnie chemiczny, to wody prawie nie trzeba. Do spożycia i mycia przy
    oszczędności wystarczy kilka razy mniej niż normatywne 80l/dobę/os.
    Może zaparkować koło Statoila? Tam jest wszystko. ;-)

  • 238. Data: 2010-09-26 14:15:48
    Od: Jan Werbiński <j...@t...bez.mai.la>

    > ale ceny takich gotowych przyczep zaczynają się chyba od 20tyś:O)

    Paczpan, a samochód na chodzie to za 5 tys można zakupić.

  • 239. Data: 2010-09-26 16:31:40
    Od: "Plumpi" <p...@o...pl>

    Użytkownik "Jan Werbiński" <j...@t...bez.mai.la> napisał w wiadomości

    > Nie każdego stać na spokojne życie, gdzie są pieniądze na wszystko co
    > potrzebne, bez wyścigu szczurów. Gdzie jest czas na to aby się tym życiem
    > cieszyć. Trzeba zmienić mentalność.

    No, no, zwłaszcza w jakimś odziedziczonym, zapchlonym mieszkanku o
    powierzchni 25m2 na poddaszu ;D
    Co zaś się tyczy wyścigu szczurów i spokojnego życia to zarówno na wsi jak i
    w mieście można przeżywać jedno i drugie - to tylko jest kwestia podejścia
    do życia oraz tego czy już się jest beneficjentem czy też nie.

  • 240. Data: 2010-09-26 16:36:22
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    robercik-us wrote:

> [...]
    > przejmował.
    > Nie ważne były odległości od granic działki odbiory odbywały się
    > często na gębę, nadzór to nie wiem, czy w ogóle jakiś istniał, a o
    > zgodności z projektem można było tylko śnić - każdy budował sobie jak
    > tam chcial, a projekt traktował tylko jako sugestię :-), inna sprawa,
    > że zbyt dużego wyboru nie było...
    >
    > Nie sądzę, by teraz ktoś zgodził się na zamieszkanie w niewykończonej
    > pod względem technicznym budowli, obojętnie czy to na działce
    > siedliskowej, czy budowlanej...
    >
    > Ale mogę się mylić i jak ktoś zna konkretne uregulowania to proszę o

    Po pierwsze powinniśmy sie zadumać, dlaczego w ogóle ktoś ma decydować w
    czym ja osobiście za własne pieniądze mam ochotę mieszkać. Obowiązek odbioru
    domów powinien tylko dotyczyć domów budowanych na handel a nie dla siebie
    samego.

    Realnie tysiące ludzi w Polsce mieszka w domach w tralcie budowy, popełniajć
    straszliwe wykroczenie.

    Znowu kolejny raz Państwo robi z obywateli przestępców.