  • 1. Data: 2013-09-23 21:46:34
    Temat: Dopuszczalna krzywizna ościeżnicy - mam przywe Pol-Skone
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    Witam.

    Rozpakowałem ościeżnice regulowane Pol-Skone. Zabrałem się za montaż,
    ale zauważyłem, że boczne długie deski idą łukiem.
    Przykładając do otworu drzwiowego są zakrzywione łukiem w stronę
    zewnętrzną (do ściany) tak, że po przyłożeniu poziomnicy na całej jej
    wysokości mam w środku szparę około 0,5cm (po zewnętrznej przykładając
    poziomnicę na jednym końcu drugi jest uniesiony ponad 1cm). Rozpakowałem
    kolejną i to samo. Trzecią na razie mam zapakowaną.
    No i zagwozdka. Niby klinując i rozpierając ją powinno się naprostować,
    ale czy po zapiankowaniu i ściągnięciu rozpórek nie postanowi ona
    powrócić do łuku i nie powyrywa się dołem od ściany? Zwłaszcza, że to
    nie ościeżnica stała gdzie jest po prostu belka, ale regulowana gdzie
    belka jest już fabrycznie połączona z jedną opaską co ją usztywnia (jak
    to sztywniejszy kątownik kontra wiotki płaskownik).

    Pytam, bo za dużo nie montowałem ościeżnic, DRE, Classen czy Porta były
    proste a to, co dostałem teraz to kurde nie wiem...

    Irokez

  • 2. Data: 2013-09-23 23:36:59
    Od: "HANA" <h...@s...com.pl>

> [...]
    >
    > Pytam, bo za dużo nie montowałem ościeżnic, DRE, Classen czy Porta były
    > proste a to, co dostałem teraz to kurde nie wiem...

    zapakuj i oddaj
    chciales pol-skone to masz...
    doloz pare zlotych i wez cokolwiek innego

    Andrzej

    www.hana.com.pl
    www.osiedle.olsztyn.pl
    www.bartolty.com.pl

  • 3. Data: 2013-09-24 07:56:18
    Temat: Re: Dopuszczalna krzywizna o?cie?nicy - mam przywe Pol-Skone
    Od: Jacek <s...@o...pl>

    W dniu 2013-09-23 23:36, HANA pisze:
    > zapakuj i oddaj
    > chciales pol-skone to masz...
    > doloz pare zlotych i wez cokolwiek innego
    I to ma niby rozwiązać problem? Że jak kupi drożej, to będzie lepiej?
    PolSkone DRE i te inne to przeceiż wszystko jedna półka jakościowa MDF
    czyli Mnóstwo Drobnych Farfocli.
    Jacek
    PS
    co do normy na krzywiznę, to trzeba wykonać telefon do producenta.