  • 11. Data: 2009-10-27 19:24:35
    Temat: Re: Drewno na więźbe z autoklawu - śląskie, Małopolskie
    Od: robercik-us <r...@p...onet.pl>

    Dy pisze:
    [..]
    z tego co wiem populacja ta jakos nie wymarla.

    Ale zbyt liczna też nie jest :-DDD
    pozdr.
    robercik-us

  • 12. Data: 2009-10-27 19:54:59
    Od: Dy <d...@m...com.pl>

    > Ale zbyt liczna też nie jest :-DDD
    > pozdr.
    > robercik-us

    Ale to nie zalezy od impregnatow. Napisz czy jestes pelnoletni to ci
    wyjasnie :-)

    Pozdrawiam
    Dy

  • 13. Data: 2009-10-27 20:27:03
    Od: robercik-us <r...@p...onet.pl>

    Dy pisze:

    > Ale to nie zalezy od impregnatow. Napisz czy jestes pelnoletni to ci
    > wyjasnie :-)

    Tak szanowny Dy :-)))

    Jestem pełnoletni, żonaty i dzieciaty :-D. Możesz jednak mi wyjaśnić od
    czego coś tam zależy :-). Chętnie poczytam i... może czegoś jeszcze się
    dowiem..., czego dotychczas nie wiedziałem :-DDD.

    Wyjdę jednak nieco przed szereg o jeden malutki kroczek i pozwolę sobie
    zauważyć, że pewne czynniki - jak np. obecność pewnych toksyn w
    powietrzu, też w jakimś tam stopniu może przyczynić się do zmniejszonej
    płodności kobiet :-).

    Nie wszystkie zależności póki co nasza kochana cywilizacja zdołała
    zbadać i ustalić. Można zatem domniemywać, że coś w tym impregnacie może
    być, że nie sprzyja drastycznemu zwiększeniu liczby ludności w danej
    populacji :-))).

    pozdr.
    robercik-us

  • 14. Data: 2009-10-27 20:38:48
    Od: "mirek" <f...@w...pl>

    Użytkownik "Kane" <s...@s...pl> napisał w wiadomości

    > JB Tartak czy jakos tak
    > nazwisko Białas
    > miejscowosc Studzionka czy podobnie
    >

    > a drugi Tartak Kobiór
    >

    > Znajdziesz przez google

    serdeczne dzięki

    --
    buy and sell your photos
    http://photobank.net-poland.com

  • 15. Data: 2009-10-28 07:31:20
    Od: Mak Sym <m...@t...pl>

    Użytkownik Jacek_P napisał:

    > Wlasnie w tym rzecz, ze prawdopodobnie to obgryzione drewno
    > jest stosunkowo mlodej daty. Stare krokwie nie byly
    > odzywicowane i zawieraly naturalne substancje chroniace
    > drewno przed szkodnikami. Obecnie stosuje sie odzywicowanie
    > i przyspieszone suszenie, w wyniku czego jest swietny
    > material zerny dla szkodnikow.
    >
    > Z tego powodu wiezba osiemdziesiecioletniej chalupy moze byc w lepszym
    > stanie niz np. dwudziestoletniej.

    Właśnie tak jest - akurat ta obgryziona więźba ma ok. 30 lat ale na oko
    to już była odżywicowana.

    Pzdr!

    Mak Sym

  • 16. Data: 2009-10-28 22:38:53
    Od: "HANA" <h...@p...onet.pl>

    > Ja też nie widzę sensu ipregnacji chemikaliami drewna na więżbe.

    To jest was już dwóch :-)

    to ja bede jako trzeci
    ale pewnie sie nie znam... ;-)

    --
    Andrzej
    www.hana.com.pl

  • 17. Data: 2009-10-29 08:04:37
    Od: Mak Sym <m...@t...pl>

    Użytkownik HANA napisał:

    > To jest was już dwóch :-)
    >
    > to ja bede jako trzeci
    > ale pewnie sie nie znam... ;-)

    Tego nie wiem ale jak możesz, to wytłumacz, co może tak strasznie
    parować z preparatów do impregnacji próżniowo-ciśnieniowej.

    Pzdr!

    Mak Sym

  • 18. Data: 2009-10-30 12:14:58
    Od: krzychut <p...@i...pl>

    On 27 Paź, 11:26, "mirek" <f...@w...pl> wrote:
    > Gdzie w małoplskim lub śląskim, najlepiej okolice bielska białem mozna kupić
    > drewno na więźbę impregnowane cisnieniowo. nie mylic z impregnacją
    > zanurzeniową.

    lepiej daj to wysuszyc w suszarni i czetrostronnie przestrugaj. Nic
    wiecej nie trzeba. Impregnacja cisnieniowa wbudowanego drewna
    konstrukcyjnego to przerost formy nad trescia.

    pzdr
    krzychut