  • 21. Data: 2014-04-17 19:36:28
    Temat: Re: Drzwi przesuwne - jak zrobić taniej?
    Od: uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2014-04-17 09:09, Kris pisze:
    > Napiszę tak: "w dupie byłes gówno widziałeś" Tak się składa że ostatnio robiłem
    drzwi przesuwne łączące pomieszczenie gospodarcze z garażem i bedac w markecie(Leroy)
    preglądałem te zestawy. Jest tego od groma i różne konfiguracje , zestawy, pojedyncze
    elementy itp. Jest naprawdę z czego wybierać.
    > Autor wątku potrzebuje zestaw do drzwi przesuwnych dwuskrzydłowych i też w Leroyu
    taki widziałem. Co prawda nie kosztował on ok100zł jak pozostałe zestawy ale jeśli
    dobrze pamiętam kosztował coś około 250zł.
    > Często kaseta jest zbyteczna bo można taki zwykły zestaw zabudwać czy płytami GK
    czy meblowymi w zależności jak tam u kogo pasuje.,
    > A montaż tego to prosta robota dla kogoś kto ma trochę zacięcia majsterkowcza.

    Widzę, że już totalnie ci się w główce popier....

    > Na etapie budowy/remontu żaden problem.

    ROTFL
    To na etapie budowy lub remontu dostajesz profile za darmo, a jak nie
    jest to etap budowy/remontu to już musisz za te profile zapłacić?
    Daj mi jakiś namiar na firmę, która na podstawie oświadczenia o budowie
    lub remoncie robi takie prezenty :)

    > Gówno kupiłeś to tak miałeś.

    Kur.... kolejny "jasnowic", który wie wszystko lepiej.
    To był najmocniejszy system jaki udało mi się znaleźć w marketach.
    Kupiłem bodajże w Castoramie.
    Problem akurat leżał nie w jakości systemu, ale w jakości montażu,
    ponieważ gość, który mi zrobił zabudowę szaf i zamocował te drzwi,
    przymocował prowadnicę zwykłymi kołkami, które po kilku latach zaczęły
    się luzować, a prowadnica zaczęła się krzywić i przez to kółko wózka
    ocierało bokiem o prowadnicę, co doprowadziło do uszkodzenia kółka.
    Musiałem rozebrać fragment zabudowy szafy i ponownie zamocować
    prowadnicę mocnymi kotwami, a dodatkowo konstrukcję wzmocnić profilami
    aluminiowymi.

    > Pierwsze dwa komplety drzwi przesuwnych sam robiłem w roku bodajże 1998 w domu
    moich rodziców. Zestawy kupione w lokalnym sklepie z akcesoriami meblowymi,
    zabudowane płytą meblowa, skrzydła z płyty meblowej. Służą do dzisiaj i nic złego się
    z nimi nie dzieje. Cen nie pamiętam, pewnie wtedy było drożej jak teraz ale nie były
    to jakieś zaporowe. Ten sklep z akcesoriami meblowymi działa do dzisiaj jak jakieś
    meble robię to się u niuch zaopatruje, tną płyty na wymiar okleja itp. a do głowy im
    nie wpada żeby sprzedawać zestawy w cenie łącznie z montażem czy sprzedawać tylko
    firmom monterskim.
    > Dodam tez że lubię kupować u nich bo nie trzeba płacić za całą płytę meblową a
    można zamówić pojedyncze elementy i skasują tylko za ilość m2. Ew. odpady to ich
    problem

    > Teraz tego wszędzie pełno jest. Spójrz chociażby na allegro

    I co z tego, że jest pełno, skoro nic nie mogłem dopasować do wcześniej
    kupionego systemu?
    Kupiłem na Allegro wózki (dwa różne komplety) i okazało się, że pomimo,
    iż na pierwszy rzut oka wyglądały identycznie różniły się nieco
    głębokością przetłoczenia i po zamontowaniu, drzwi odchyliły się od
    poprzedniego położenia i zaczęły ocierać o profile.

    > widocznie wychodzili z założenia że jak ktoś jeleń to go w rogi.

    Ty zapewne swoim klientom wszystko robisz za friko?

  • 22. Data: 2014-04-17 19:37:47
    Od: uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2014-04-17 09:04, Marcin N pisze:

    > 900 za skrzydło albo 600 za skrzydło to 50% różnicy.

    Zależy jak się liczy 50% lub 33,3% :)
    Tylko jest problem czy gość ma drzwi lewe i prawe, aby można je było
    razem spasować.

    > Chcę mieć 5 takich skrzydeł. Nie mam zamiaru przepłacić.

    Pisałeś wcześniej o jednych, dwuskrzydłowych drzwiach.
    Z drzwiami 5-skrzydłowymi to chyba będzie problem, żeby zmieścić się w
    cenie niższej niż 1800zł ;)
    Swoją drogą, przypomina mi się wizyta sprzed 20 lat u znajomych
    znajomych. Mieli oni duży salon tak na oko rozmiary ok. 8 na 12m. Salon
    ten podzielony był na dwie części drzwiami o rozpiętości całej
    szerokości, czyli ok. 8m, które były otwierane w przypadku większych
    imprez. Drzwi były wyższe jak standardowe. Miały ok. 2,5m wysokości.
    Były ciężkie i masywne. Poruszały się na podwieszonej prowadnicy pod
    sufitem i składały się w harmonijkę na ściany, na dwie strony. W jednym
    ze skrzydeł zamontowane były standardowej wielkości drzwi.
    Naprawdę robiło to wrażenie.

  • 23. Data: 2014-04-17 19:39:59
    Od: Adam <a...@g...com>

    W dniu czwartek, 17 kwietnia 2014 19:36:28 UTC+2 użytkownik uzytkownik napisał:

    > Problem akurat leżał nie w jakości systemu, ale w jakości montażu,
    > ponieważ gość, który mi zrobił zabudowę szaf i zamocował te drzwi,

    ROTFL. A dwa posty wczesniej pisales ze nie ma sensu robic samemu tylko
    lepiej wziac montera :-) No to miales montera i zjebal robote.

    > I co z tego, że jest pełno, skoro nic nie mogłem dopasować do wcześniej
    > kupionego systemu?

    Bylo nie kupowac szajsu marketowego. Taki fachman powinien to wiedziec :D

    --
    Adam Sz.

  • 24. Data: 2014-04-17 19:42:24
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2014-04-17 19:37, uzytkownik pisze:

    > Pisałeś wcześniej o jednych, dwuskrzydłowych drzwiach.
    > Z drzwiami 5-skrzydłowymi to chyba będzie problem, żeby zmieścić się w
    > cenie niższej niż 1800zł ;)

    Nie nie. Łącznie ma być 5 skrzydeł: 2x2 i 1x1.

    --
    MN

  • 25. Data: 2014-04-17 20:13:48
    Od: uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2014-04-17 19:39, Adam pisze:

    > ROTFL. A dwa posty wczesniej pisales ze nie ma sensu robic samemu tylko
    > lepiej wziac montera :-) No to miales montera i zjebal robote.

    Jak widać ssanie palucha to twoja specjalność.
    Wskaż mi to miejsce, w którym napisałem, że kupiłem system z montażem i
    że montował go monter firmy zajmującej się montażem tychże systemów.

    > Bylo nie kupowac szajsu marketowego. Taki fachman powinien to wiedziec :D

    To nie był fachman od drzwi przesuwnych, a już na pewno nie monter
    systemów przesuwnych. Zajmował się montażem paneli ściennych oraz
    zabudowami szaf, ale z normalnymi drzwiczkami i co do tych rzeczy nie
    miałem zastrzeżeń, bo całkiem fajnie mu to wychodziło. Zdecydowałem się
    na jego usługę, bo robił już taką zabudowę w rodzinie i wcześniej
    widziałem jego robotę.
    Zapytałem czy zamontowałby mi drzwi przesuwne. Stwierdził, że tak. Wobec
    tego kupiłem sobie samemu system, a on mi to zamontował.

    Pewnie, że żałuję, iż kupiłem szajs marketowy, zamiast markową kasetę z
    atestem i z usługą montażu przez fachowca firmy, która je sprzedawała.
    Właśnie o tym piszę w tym wątku, że te systemy marketowe są o wiele
    słabsze od markowych kaset drzwi przesuwnych, a jakość montażu jest
    bardzo ważna i że wiele firm handlujących markowymi kasetami uzależnia
    uznanie gwarancji od montażu przez fachowca tejże firmy. Piszę też, że w
    efekcie końcowym, wydałem za wszystkie materiały niewiele mniej niż za
    markowy system. Wszystko dlatego, że chciałem zaoszczędzić tak samo jak
    autor tego wątku. Widzę, że nareszcie zrozumiałeś o czym piszę :)