  • 21. Data: 2022-01-04 19:20:09
    Temat: Re: Duży otwór w stropie żelbetowym....antresola
    Od: WS <L...@c...pl>

    wtorek, 4 stycznia 2022 o 18:45:42 UTC+1 MK napisał(a):

    > Popatrz na ten pomysł (dziura 1x1 m):
    > https://pl.pinterest.com/pin/704743041687507790/

    nie wchodzić, a zwłaszcza nie schodzić po pijaku ;)
    w takiej "dziurze" to już lepiej windę zrobić + sznurowa drabinka do ewakuacji przez
    okno, ale tak całkiem "prywatnie", to pomijając prawo, projekty, zgody, odbiory,
    przeglądy, zgłoszenia do urzędu dozoru... ( III wojna światowa?) ;)

  • 22. Data: 2022-01-05 12:59:52
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik MK m...@b...cn ...

    > Popatrz na ten pomysł (dziura 1x1 m):
    > https://pl.pinterest.com/pin/704743041687507790/

    Juz widze ile razy jebnałbym sie w łeb wchodzac.
    Masakrycznie niewygodne.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Zbyt kocham moje szaleństwa, by nie przerażała mnie myśl,