  • 71. Data: 2013-05-12 21:53:13
    Temat: Re: Ergonomia w domu - książki
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "wolim" <n...@p...tu> napisał w wiadomości
    news:518f7e25$0$26684$65785112@news.neostrada.pl...
> [...]
    ps.com...

    > Musicie mieć cały czas zajęte ręce, skoro tak bardzo istotne jest dla Was,
    > żeby móc pstryknąć łącznik kolanem albo łokciem :)

    Jakich Was - wyaznie napisalem, ze nigdy nie spotkalem sie z taka sytuacja i
    rozpatruje ja calkowicie teoretycznie.

  • 72. Data: 2013-05-12 22:08:27
    Od: quent <q...@g...com>

    W dniu niedziela, 12 maja 2013 21:51:33 UTC+2 użytkownik Ghost napisał:
    > Gdyz jestes sevresem ergonomii. Ostatecznym.

    Osobistej - oczywiście!!!
    No nie łapie koleś ciągle :-/

    EOT - wyczerpał się definitywnie

  • 73. Data: 2013-05-13 15:55:03
    Od: "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    "wolim" <n...@p...tu> wrote in message
    > Małe dzieci nie powinny mieć łatwego dostępu do łączników, właśnie ze względu
    > na skłonność do zabawy nimi.

    nie jestem zwolennikiem wychowywania bezstresowego, ale od tej kilowatogodziny
    i ekstra zarowki az tak nie zbiednieje zeby robic z tego problem, pobawi sie
    to mu przejdzie w koncu ile mozna stac i klepac wylacznik?

    (pytanie retoryczne, ale i tak sobie odpowiem 5 razy po 10 minut, potem
    przestalo byc atrakcyjne ;) )

  • 74. Data: 2013-05-13 23:21:32
    Od: Maseł <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2013-05-13 15:55, m4rkiz pisze:
> [...]
    > to mu przejdzie w koncu ile mozna stac i klepac wylacznik?
    >
    > (pytanie retoryczne, ale i tak sobie odpowiem 5 razy po 10 minut, potem

    Hmmmm - retorycznosc pytznia Cie przerosla. Znane mi 2-5 latki potrafia
    kliknac w taki wylacznik za kazdym razem jak maja go w zasiegu wzroku. I
    przy okazji oczywiscie cieszyc sie, ze sie swiatelko zpalalilo...

    Pozdro

    Maseł

  • 75. Data: 2013-05-14 06:16:41
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Piotr Wyderski wrote:

    > Znany mi jest przypadek śmierci dziecka w wyniku upadku półki,
    > na którą się wspinało. Tragedia oczywista, ale co w związku
    > z tym należy zrobić? Poprzykręcać je do ściany na kotwach fi 20,

    no racja należy zamocować do ściany... większość producentów mebli zaleca
    a nawet dostarcza odpowiednie elementy mocujące.

  • 76. Data: 2013-05-14 06:19:39
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Ergie wrote:
    > Użytkownik "Albercik" napisał w wiadomości grup

    > Dlaczego? W teorii tyle samo razy się wchodzi i wychodzi z łazienki
    > więc za każdym razem jak dziecko sobie włączy to po sobie wyłączy.
    >
    > Uprzedzając głupie komentarze w stylu dziecko nie gasi po sobie
    > światła - a wody też nie spuszcza? To może warto by zmieniło rodziców
    > na takich którzy potrafią je wychować a nie tylko hodować.

    aleś ty mundry drogi Ergie...

    geniusz normalnie...

  • 77. Data: 2013-05-14 11:27:32
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    Użytkownik "Marek Dyjor" napisał w wiadomości grup

    > aleś ty mundry drogi Ergie...
    > geniusz normalnie...

    O zwolennik hodowania bezstresowego i od razu taki agresywny, ciekawe że
    jakoś często to idzie w parze...

    Pozdrawiam
    Ergie

  • 78. Data: 2013-05-17 17:35:13
    Od: "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    "Maseł" <m...@p...onet.pl> wrote in message
    oznan.pl...
> [...]
    > kliknac w taki wylacznik za kazdym razem jak maja go w zasiegu wzroku. I
    > przy okazji oczywiscie cieszyc sie, ze sie swiatelko zpalalilo...

    moj sie znudzil wlasnie po ~5 razie, jedynym warunkiem bylo to zeby nikogo
    nie bylo w pokoju zeby nie przeszkadzal, ale jak wspominalem - nie zabranialem
    mu wiec bylo to malo atrakcyjne ;)

  • 79. Data: 2013-05-21 17:54:12
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Ergie wrote:
    > Użytkownik "Marek Dyjor" napisał w wiadomości grup

    > O zwolennik hodowania bezstresowego i od razu taki agresywny, ciekawe
    > że jakoś często to idzie w parze...

    jaka przewidująca durnowata odpowiedź.

    jak wychowanie bezstresowe może iść w parzez z agresją :)

  • 80. Data: 2013-05-22 09:36:16
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    Użytkownik "Marek Dyjor" napisał w wiadomości grup

    > jaka przewidująca durnowata odpowiedź.
    > jak wychowanie bezstresowe może iść w parzez z agresją :)

    Normalnie np. ktoś sobie nie radzi w domu z dziećmi i wyżywa się w pracy na
    współpracownikach... albo w internecie...

    Pozdrawiam
    Ergie