  • 91. Data: 2019-01-07 21:29:58
    Temat: Re: Escape roomy a prawio budowlane
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    > Jak by w pomieszczeniach w ktorych wybuchl pozar i zginelo piec nastolatek byly
    tryskacze to one by dzisiaj zyly.

    Pierdzielisz jak potłuczony.

  • 92. Data: 2019-01-07 21:31:09
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Nie jestem ci w stanie nic wytlumaczyc bo debil jestes.

  • 93. Data: 2019-01-08 01:12:17
    Od: ń <k...@t...sie>

    I dobrze ubezpieczone ;-)

    -----

  • 94. Data: 2019-01-08 07:42:28
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    > Nie jestem ci w stanie nic wytlumaczyc bo debil jestem.

    Nie dość, że debil jesteś to jeszcze ci się literki mylą :)

  • 95. Data: 2019-01-08 08:38:03
    Od: quent <x...@x...com>

    On 07.01.2019 15:51, Kżyho wrote:

    > Wolę płacić np. za to, żeby za chwilę pod oknem nie mieć getta
    > schorowanych, umierających ludzi,

    A bez unii to wojna od razu będzie...
    Ludzie to mają przeorane głowy jednak.

    > Korwin żyje w swojej bajce zupełnie ignorując
    > fakt, że zawsze będą grupy ludzi, którzy sobie nie poradzą, nie zarobią,
    > nie kupią jakiegoś ubezpieczenia czy usług bo nie, bo są za głupi, bo
    > nie chcą, bo cokolwiek.

    Fakt to fakt. Zawsze będą tacy.

    > On mówi, że to ich wybór - zgadza się, ale
    > ostatecznie prędzej czy później trzeba coś z takimi ludźmi zrobić.

    Ludzie to nie bydło (choć lewica lubi je tak traktować) żeby coś z nimi
    robić.

    le o tym, co i jak z tym zrobić to już się nikt
    > nie zająknie, a podawane argumenty/rozwiązanie są absolutnie odrealnione
    > i niemożliwe do zaistnienia, tudzież przesuwające problem "dalej ode mnie".

    Nic bardziej mylnego!
    To właśnie dziś ludzie umierają w kolejkach do lekarza!! Kżyho
    popierając ten stan rzeczy ma tych ludzi na sumieniu.

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 96. Data: 2019-01-08 08:40:43
    Od: quent <x...@x...com>

    On 07.01.2019 15:33, Kris wrote:
    > Kara za zabicie pieszego niechby był ten milion złotych.
    > Bezpieczniej by było jak dzisiaj?
    Myślę, że jeśli kara jest bardziej dotkliwa to ludzie są mniej skłonni
    ryzykować. To tak ogólnie.

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 97. Data: 2019-01-08 08:42:08
    Od: quent <x...@x...com>

    On 07.01.2019 15:34, Kris wrote:

    > Wobec likwidatora szkód już nie?

    Nie, ponieważ nie działa On za publiczne pieniądze.

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 98. Data: 2019-01-08 08:43:53
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 8 stycznia 2019 08:38:05 UTC+1 użytkownik quent napisał:

    > Ludzie to nie bydło (choć lewica lubi je tak traktować) żeby coś z nimi
    > robić.

    Więc jak proponujesz rozwiązać ten niewątpliwy i wysoce prawdopodobny problem?

  • 99. Data: 2019-01-08 08:44:49
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 8 stycznia 2019 08:40:44 UTC+1 użytkownik quent napisał:
    > Myślę, że jeśli kara jest bardziej dotkliwa to ludzie są mniej skłonni
    > ryzykować. To tak ogólnie.

    Ciągle unikasz odpowiedzi

  • 100. Data: 2019-01-08 08:46:50
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 8 stycznia 2019 08:42:10 UTC+1 użytkownik quent napisał:

    > Nie, ponieważ nie działa On za publiczne pieniądze.

    I kolejny umik z Twojej strony.
    Znaczy że taki likwidator szkód nie może "nadużyć stanowiska w celu osiągnięcia
    prywatnych korzyści"?