  • 81. Data: 2019-01-07 20:18:37
    Temat: Re: Escape roomy a prawio budowlane
    Od: ń <k...@t...sie>

    Rura powinna być stalowa, co nie zmienia kalkulacji.
    Ludzie chyba nie lubią tryskaczy, bo się moga przypadkowo właczyć i wszystko w srodku
    zniszczyć.

    -----
    > Uwazasz ze 20 zlotych za tryskacz i dwa zlote za metr rury pex to jakies ogromne
    koszty?

  • 82. Data: 2019-01-07 20:32:41
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Za to we wszystkich hotelach, kinach, teatrach, urzedach, fabrykach itd lubia
    tryskacze i nigdy nie syszalem zeby same sie wlaczyly. Jak by w pomieszczeniach w
    ktorych wybuchl pozar i zginelo piec nastolatek byly tryskacze to one by dzisiaj
    zyly.

  • 83. Data: 2019-01-07 20:35:08
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2019-01-07 o 09:15, quent pisze:

    > Gdybyś jeszcze umiał podać jakąś analogiczną do powyższego wypowiedź
    > Korwina....

    "Zlikwidować niepełnosprawnych"

    "Róbta co chceta", czyli pijta alkohol, bierta narkotyki, ruchajta się
    wszyscy gdzie popadnie, chłop z chłopem i baba z babą ....

    ale to nie Korwin to już Owsiak.

    Co łączy te dwa sformułowania?

    To zajadła i kłamliwa propaganda zwolenników jednej, jedynej i
    nieomylnej partii :)

  • 84. Data: 2019-01-07 20:35:34
    Od: nadir <n...@h...org>

    > Jak wyjedziesz na dwa tygodnie i sie chalupa zapali to nie dosc ze
    > bedzie spalona to jeszcze bardzo dokladnie zalana woda.

    Ale że jak? Tryskacze są po to, żeby mają gasić ogień w zarodku, jak
    jeden tryskacz nie pomoże, to uruchomią się kolejne.
    Jeżeli chałupa się spali, to znaczy, że instalacja tryskaczowa do dupy i
    może trzeba było wybulić nie tysiąc a dziesięć tysięcy i więcej?

  • 85. Data: 2019-01-07 20:53:21
    Od: nadir <n...@h...org>

    > Za to we wszystkich hotelach, kinach, teatrach, urzedach, fabrykach
    > itd lubia tryskacze i nigdy nie syszalem zeby same sie wlaczyly.

    Nie że lubią tryskacze, tylko przepisy wymagają ich instalowania i
    stosowania. Gdyby nie te przepisy, to większość właścicieli hoteli, kin,
    teatrów, itp., itd. olałaby to ciepłym moczem

    > Jak by w pomieszczeniach w ktorych wybuchl pozar i zginelo piec
    > nastolatek byly tryskacze to one by dzisiaj zyly.

    Akurat im, to by tryskacze nie pomogły, bo one uległy zaczadzeniu, tak
    przynajmniej twierdzą media.

  • 86. Data: 2019-01-07 21:06:53
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    nadir pissze:

    > Nie że lubią tryskacze, tylko przepisy wymagają ich instalowania i
    > stosowania. Gdyby nie te przepisy, to większość właścicieli hoteli,
    > kin, teatrów, itp., itd. olałaby to ciepłym moczem

    Tu pozwolę sobie zauważyć, że obiekty będące w posiadaniu spółek
    o mocno rozproszonym kapilale, miałyby większe szanse wyjść cało
    z pożaru, niż te, gdzie jedyny właściciel działa w pojedynkę.

    Jarek

    --
    Mówią płonie stodoła płonie aż strach, aż kurzy się z niej
    Trzeszczy wszystko dokoła ściany i dach gorąco, że hej

  • 87. Data: 2019-01-07 21:14:55
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Jak wyjedziesz na dwa tygodnie i sie chalupa w tym czasie zapali to zanim dojedzie
    straz ogien zrobi sie duzy. A jak dojedzie straz to wleja w chalupe 50 ton wody,
    wybija polowe okien i zdemontuja siekierami dach jak ma cos wspolnego z drewnem.
    Praktycznie na kazdym domu balsamuje moje oczy tabliczka ze budynek chroniony. Jak
    juz ktos placi za alarm i ochrone to glupota jest niezalozenie czujek pozarowych. Na
    centrali utuchamia sie alarm ze wskazaniem na pozar. Centrala powiadamia straz i
    najblizszy swoj patrol. Przyjezdza straz ale nie widza ognia. Wejsc musza. Wchodza i
    widza ze z tryskaczy leci woda. Nie leja wtedy swojej tylko sprawdzaja pomieszczenia
    i zakrecaja wode.

  • 88. Data: 2019-01-07 21:19:34
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Uwazaj co piszesz bo jestes w pierwszej trojce niepelnosprawnych.

  • 89. Data: 2019-01-07 21:28:06
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

> [...]
    wybija polowe okien i zdemontuja siekierami dach jak ma cos wspolnego z drewnem.

    Przecież jak dom szczelnie będzie zamknięty to pożar sam się ugasi.
    Niedawno tak twierdziłeś.

> [...]
    widza ze z tryskaczy leci woda. Nie leja wtedy swojej tylko sprawdzaja pomieszczenia

    "W chuja grasz czy o droge z ta elektronika pytasz?"

    Ale miało być za 20 + 2 złote.

    To kurwa gdzie ta instalacja w takiej cenie, skoro teraz się okazuje, że
    jednak potrzebna jest jakaś elektronika, żeby kogokolwiek powiadomiła?

    Łżesz jak stara Cyganka.

  • 90. Data: 2019-01-07 21:29:34
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Skad by sie wzial czad jak by woda zgasila ogien? Zeby sie palilo musza byc spelnione
    jednoczesnie trzy warunki. Musi byc cos palnego, musi byc tlen, musi byc odpowiednio
    wysoka temperatura. Woda skutecznie obniza temperature a jak odparowuje na na tym
    czyms goracym to nie dosc ze to studzi to otacza to cos para wodna odcinajaca tlen.
    Jesli tym czyms goracym jest plomien to w takich warunkach gasnie. Sam ulatniajacy
    sie gaz ktory nie moze sie zapalic nie stanowi zagrozenia. Dla propanu butanu w
    karcie charakterystyki w punkcie - toksycznosc- napisali -brak-.