  • 41. Data: 2020-01-08 15:29:08
    Temat: Re: Falowniki PV Inwerter elektronix.pl
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    W dniu środa, 8 stycznia 2020 04:15:02 UTC+1 użytkownik KIKI napisał:
    > Ale serio jedynymi powodami były te co wymieniłeś? Tripping różnicówek i
    > esa oraz syczenie z dławików?
    > To tylko to?

    A zadałeś sobie trud przeczytania tych kilku linijek mojego pierwszego
    postu? Bo wygląda na to, że nie. Szkoda mi czasu jak ktoś nie ogarnia czytania.

    L.

  • 42. Data: 2020-01-08 22:34:35
    Od: Pilocik <p...@n...pl>

    W dniu 08.01.2020 o 04:08, KIKI pisze:

    > Po to zadałem pytanie :-) Ale nie sądziłem, że taki kubeł pomyj na nich
    > wylano i to wcale nie sam Liściasty ale wielu innych. Niestety trudno to
    > zweryfikować do końca, bo nikt nie dał filmów, zdjęć ani lepszego opisu.
    > Trochę to wygląda jak robota konkurencji.

    Czasem jak chcę coś kupić to zachowuję się niemalże jak Ty,
    wybieram tylko pozytywne opinie a jak ktoś krytykuje produkt który sobie
    upatrzyłem to doszukuję się roboty konkurencji, niewiedzy i jeszcze
    pierdyliona innych powodów krytyki

    na szczęście ma już to coraz rzadziej

    no chyba że wychodzisz z założenia że https://lubimyczytac.pl/cytat/8407 :D

  • 43. Data: 2020-01-08 23:48:59
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu środa, 8 stycznia 2020 22:34:38 UTC+1 użytkownik Pilocik napisał:

> [...]
    > wybieram tylko pozytywne opinie a jak ktoś krytykuje produkt który sobie
    > upatrzyłem to doszukuję się roboty konkurencji, niewiedzy i jeszcze

    W praktyce trzeba szukać wyłącznie negatywnych opinii i kupować ten produkt,
    który ma ich najmniej. Większość pozytywów jakie czytasz na różnego
    rodzaju forach, grupach, komentarzach, fejsbuku, YT, stronach marketów
    (opinie o produktach), ceneo i we wszystkich pozostałych social mediach
    to wykupione trolle. Zdecydowana większość >= średnich marek korzysta
    z takich usług. Jakbym Ci pokazał niektóre dokumenty jakie przeszły
    przez moje ręce to byś już nigdy w żaden pozytyw w sieci nie uwierzył :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 44. Data: 2020-01-09 12:59:49
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Adam Sz. a...@g...com ...

> [...]
    > pokazał niektóre dokumenty jakie przeszły przez moje ręce to byś już
    > nigdy w żaden pozytyw w sieci nie uwierzył :)

    To niestety prawda. Kiedys znajomy mowił ze około 50gr za wpis płacili...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Za górami za lasami żył Bin Laden z Talibami, aż pewnego dnia we wtorek gdy

  • 45. Data: 2020-01-09 20:07:45
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu czwartek, 9 stycznia 2020 12:59:51 UTC+1 użytkownik Budzik napisał:

    > To niestety prawda. Kiedys znajomy mowił ze około 50gr za wpis płacili...

    To nie tak, że płacą za wpis. Płacą za całą kampanie. Jak widziałeś (na
    pewno) na fejsie ogłoszenia w stylu "500-2000 pln praca przy komputerze,
    także dla mam z dziećmi po 2-4h dziennie" to to prawdziwe ogłoszenia i
    rzeczywiście możesz tyle zarobić. Dostaniesz swojego maila gdzie prowadzący
    będzie wysyłał instrukcje co masz robić, dostaniesz piękny arkusz
    kalkulacyjny z rozpisanymi setkami wątków for i innych URLi, podziałem
    który "troll" w danym wątku co i kiedy ma pisać / odpisywać. Jak na daną
    markę idzie gdzieś hejt to trolle dostają zaraz instrukcję żeby daną
    opinię zdyskredytować (zwróć uwagę jak pojawia się jakaś negatywna opinia
    o produkcie - zaraz zlatują się trolle które go chwalą lub próbują w jakiś
    sposób podważyć wiarygodność tego negatywa). Codziennie będziesz pisał te
    20-50 wpisów na forach / w komentarzach.

    Takich kampanii jest na bieżąco prowadzonych tysiące - robią to największe
    (ale i średnie) marki z absolutnie każdej branży.

    NIGDY nie ufaj pozytywnym komentarzom w Internecie :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 46. Data: 2020-01-09 20:16:01
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Adam Sz. napisał:

> [...]
    > (ale i średnie) marki z absolutnie każdej branży.
    >
    > NIGDY nie ufaj pozytywnym komentarzom w Internecie :)

    Bardzo wyważony komentarz. Po przeczytaniu mam same pozytywne odczucia.

    --
    Jarek

  • 47. Data: 2020-01-09 23:59:48
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Adam Sz. a...@g...com ...

    > To nie tak, że płacą za wpis. Płacą za całą kampanie.

    W znanej mi sprawie płacili za wpis ;-P

    --
    Pozdrawia... Budzik

  • 48. Data: 2020-01-10 16:18:02
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu czwartek, 9 stycznia 2020 20:16:51 UTC+1 użytkownik Jarosław Sokołowski
    napisał:

    > Bardzo wyważony komentarz. Po przeczytaniu mam same pozytywne odczucia.

    I cyk 50gr wpadło mi na konto haha ;)

    --
    Adam Sz.

  • 49. Data: 2020-01-25 15:07:36
    Od: KIKI <h...@u...dl>

    On 06.01.2020 19:40, Lisciasty wrote:

    > Miałem, oddałem.

    Słuchaj, dzwoniłem dzisiaj do tego gościa z Allegro co wystawia te
    falowniki. Poprosiłem o adres kogoś w mojej okolicy żebym sobie pojechał
    i pomierzył i oczywiście posłuchał opinii.
    No i mnie gość zbył żebym sobie kupił Chińczyka jak mi nie pasuje i
    adresu ani klienta ani instalatora nie da, a w ogóle oni mają 2000
    falowników sprzedanych.

    Pytałem go wprost o zakłócenia, o piszczenie i obsługę klienta i chyba
    miałeś rację :-)

    Powiedział żebym sobie kupił i przetestował i oddał w 14 dni jak kupię
    przez Allegro.

  • 50. Data: 2020-01-25 16:43:11
    Od: Budyń <b...@g...com>

    W dniu sobota, 25 stycznia 2020 15:07:52 UTC+1 użytkownik KIKI napisał:

    > Powiedział żebym sobie kupił i przetestował i oddał w 14 dni jak kupię
    > przez Allegro.

    czysta i uczciwa sprawa, kup, zmierz, posłuchaj i oddaj. Zdaj relacje.

    b.