  • 1. Data: 2020-01-03 19:12:35
    Temat: Gres 120x60 cm ile za położenie?
    Od: p...@g...com

    Takie plytki najlepiej sie kladzie ja na metry nie klade tylko od calosci biore

  • 2. Data: 2020-01-03 21:10:16
    Temat: Re: Gres 120x60 cm ile za położenie?
    Od: "SpiskowyMocny" <T...@p...o2.pl>

    p...@g...com napisał:
    > Takie plytki najlepiej sie kladzie ja na metry nie klade tylko od calosci
    > biore

    W środowisku przyjmuje się cenę za położenie płytek jako równowartość
    kładzionych płytek, więc jeśli masz droższe płytki, to zapłacisz więcej.

  • 3. Data: 2020-01-04 15:05:33
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    To biegnę do LM po płytki za 14,99/m2 i mi ułożysz, OK?
    Tylko najpierw jakąś obórkę muszę nająć.

    -----