  • 41. Data: 2023-08-04 15:55:45
    Temat: Re: Fotowoltaika słabo pyka
    Od: Kris <k...@g...com>

    piątek, 4 sierpnia 2023 o 06:20:28 UTC+2 Pete napisał(a):
    > i nie wiesz, co się wcześniej działo.
    > Moja dobra znajoma była w ciąży. Na którymś z rutynowych badań okazało
    > się, że płód obumarł.
    > I wiesz co zrobił "lekarz" ginekolog?
    > Kazał jej sobie normalnie chodzić aż do poronienia dojdzie 'siłami
    > natury'. A nie był w stanie powiedzieć kiedy to może być. Może za dzień,
    > może za tydzień a może jeszcze dłużej.
    > Nie jesteś w stanie sobie wyobrazić, jak się czuje wtedy kobieta.
    >
    > Dobrze, że miała dojścia przez znajomych i została przyjęta 'po
    > znajmości' do szpitala żeby tej 'aborcji' dokonać bezzwłocznie.

    I gdyby tą kobietę zaprosiła jąlelpozycja na swoją konferencję i opowiedziała ten
    przypadek zlego słowa bym nie powiedzial. Jednak idioci wolą zaprosić "Panią Joannę"
    i przez takie rzeczy sami się pogrążają. Może to ich w sumie dobrze bo nie wiem co
    gorsze czy aktualne rządy PiS czy powrót jelopozycji w ich dzisiejszym składzie
    > Więc nie wyciągaj przykładu Joanny, bo robisz z siebie takie samo g..
    > jak pisowskie media.

    Nieśmiało zauważam że przypadek "Pani Joanny" wyciągnęły nie pisowskie nedia a wprost
    przeciwnie- jełopozycyjny TVN

  • 42. Data: 2023-08-04 16:05:28
    Od: Kris <k...@g...com>

    piątek, 4 sierpnia 2023 o 14:55:03 UTC+2 Cavallino napisał(a):

    > Ale że co, zapewniali Cię, że na pewno będą powikłania?

    Sugerowali usunąć ciążę i byli gotowi to od ręki zrobić.
    To był rok 2000 więc nie wiem czy wtedy aborcja była legalna czy nielegalna ale nie o
    tym dyskusja.
    > Czy uważasz, że jeśli Tobie się udało, to znaczy, że na pewno wszystkim
    > innym też?
    Tak nie uważam.
    Opisałem tylko jak było i jak się skończyło.
    Ikona tvn-u i jełopozycji -"Pani Joanna"- ani nie miała ospy ani innych
    przeciwwskazań, miała za to ileś tam promili we krwi plus pewnie jakieś leki
    psychiatryczne i zrobiła co zrobiła
    Policja i lekarze tam się trochę wygłupili(i powinni ponieść tego konsekwencje)ale z
    tego co było widać w reportażu też zostali wpuszczeni w kanał bo wygląda że to
    wszystko było wyreżyserowane.
    Ale mniejsza o to.
    Czy na pewno "Pani Joanna" jest to dobry przykład dl promocji jełopozycji!

    > Bo nie wierzę, że ktoś jest tak ograniczony, iż może w ten sposób
    > połączyć te kropki.
    Ja na przykład nie rozumiem fascynacji przypadkuem "Pani Joanny"

    > Chociaż w sumie, skądś się fascynacja czarnymi musi brać, więc może to
    > być fakt.
    Co do fascynacji czarnymi to się z Tobą zgodzę

  • 43. Data: 2023-08-04 19:50:08
    Od: Pete <n...@n...com>

    y-monopol-oto-dlaczego-w-polsce-prad-jest-taki-drogi
    -6923658574903936a.html

    widziałem to prawie 5 złotych za kilowatogodzine.

    wszelakiej. Będziemy zyli bez 500+, dodatkow dla emerytow itd. kilowatogodzina będzie
    po 3 złote.

    by zeby odwrotni nie manifestowali swojej odwrotności. Dla reszty facet z pokrowcem
    na kutasa prowadzacy na smyczy innego faceta na ulicy to pożądany widok. Opublikowali
    nowy sondaż. Wszystkie opozycyjne partie bez konfederacji nie stworza większości w
    sejmie. Musisz się pogodzić z tym ze dalej będzie rzadzili PiS.

    zaprosić i o żelkach na podpasce jej opowieści propagować .
    przekonalo żeby głosowanie na nich odpuścić.

    > Co do tej pani jest dostatecznie dużo szczegółów. Nie mam leczącego mnie na stałe
    psychiatry. Ona ma. Nie przebieram się w damskie ciuchy, ona przebiera w męskie i
    jeszcze się z nich publicznie rozbiera. Nie ma w necie moich zdjęć z pogranicza
    erotyki i pornografi. Nie koleguje się z pania Lempart, ktora do obrończyń życia
    poczętego nie nalezy. Znajomy ginekolog położnik doktor zresztą uwaza ze nie była w
    ciazy bo w czasie w jakim robiła, o ile robiła, test ciazowy jest niewiarygodny.
    Uważam ze akcja morze nie była zaplanowana i wyszła samoistni. Wystarczyło tylko się
    podłączyć i ja rozkręcić. Tak jak z frajerem co się położył i udawał pobitego przez
    policję. I gdyby nie było nagrania ze to lipa to jelopozycja miała by uzywanie.
    Pamiętasz 'kobiete' bez cyckow i pizdy ale za to z kutasem oburzoną ze w areszcie
    zamknęli ja z mężczyznami? Trudno było nie wiedzieć bo trabiły o tym TVN roznę.

    W normalnym kraju nikt by się o Joannie nie dowiedział, ale w tym g...
    które nam urządza piss policja robi już jak strażnicy rewolucji w iranie.
    Już niedługo, jak puścisz bąka w kościele, to się zleci policja
    religijna, każee ci nago kucać i kasłać.
    A na koniec zrobią o tym materiał do dziennika tv, zrobią nagonkę i cała
    Polska dowie się o bąku zenka.

    I trzeba zacząć od tego, że nienormalne jest, że piździelce znaleźli
    sobie kolejny temat do roztrząsania.

    --
    Pete

  • 44. Data: 2023-08-04 19:54:42
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 2023-08-04 o 15:55, Kris pisze:

> [...]
    gorsze czy aktualne rządy PiS czy powrót jelopozycji w ich dzisiejszym składzie

    Na szczęście wtedy jeszcze polucja nie latała za każdą ciężarną i nie
    kazała kucać nago i kasłać.

    > Nieśmiało zauważam że przypadek "Pani Joanny" wyciągnęły nie pisowskie nedia a
    wprost przeciwnie- jełopozycyjny TVN

    czyli należało przemilczeć fakt, że zamiast lekarza, teraz leczy polucja
    państwowa...

    --
    Pete

  • 45. Data: 2023-08-04 20:03:20
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 2023-08-04 o 16:05, Kris pisze:

> [...]
    > Opisałem tylko jak było i jak się skończyło.
    > Ikona tvn-u i jełopozycji -"Pani Joanna"- ani nie miała ospy ani innych

    skąd to wiesz? jesteś lekarzem? zaglądałeś w jej historię choroby?
    Aaa, zapomniałem, pewnie danka w dzienniku poinformowała.

    miała za to ileś tam promili we krwi plus pewnie jakieś leki
    psychiatryczne i zrobiła co zrobiła

    nooo, gratuluję trafnej diagnozy.

    > Policja i lekarze tam się trochę wygłupili(i powinni ponieść tego konsekwencje)ale
    z tego co było widać w reportażu też zostali wpuszczeni w kanał bo wygląda że to
    wszystko było wyreżyserowane.

    taaa, na pewno. Taki jest teraz przekaz dnia?

    > Ale mniejsza o to.
    > Czy na pewno "Pani Joanna" jest to dobry przykład dl promocji jełopozycji!

    Pani Joanna jest świetnym przykładem tego, co nasz czeka w ciągu
    najbliższych lat rządów piździelców.

    Mamy już kolejny przykład, że teraz będą dawać ordery za patriotyzm jak
    się ukradnie tęczowe cokolwiek.

    Zajebiście się robi.

    > Ja na przykład nie rozumiem fascynacji przypadkuem "Pani Joanny"

    większość tak uważa, dopóki ich to nie dotyczy. Poczekaj aż dojdzie do
    sytuacji, że po drugiej stronie konfliktu będziesz miał kogoś kto ma
    poparcie strony rządzącej.
    Wystarczy byle członek lokalnych struktur.

    Aparat (policja, prokuratura, a za chwilę sądy) tak cię przeczołga, że
    jeszcze będziesz prosił o łagodny wymiar kary.

    > Co do fascynacji czarnymi to się z Tobą zgodzę

    Ci to już nie myślą o swoich następcach. Doprowadzili do takiej
    sytuacji, że za 30 lat będą dyskoteki w kościołach...

    --
    Pete

  • 46. Data: 2023-08-04 20:13:37
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 2023-08-04 o 14:21, Kris pisze:

    zaprosić i o żelkach na podpasce jej opowieści propagować .
    przekonalo żeby głosowanie na nich odpuścić.

    > Właśnie dlatego że opozycji się wydaje coś w stylu co tlTy piszesz i że to
    jej.przyniesie wygraną przegrala wszystkie wybory w ciągu już chyba kilkunastu lat.
    > Na własne żądanie ku radości pisiorow.
    > Nieudolna opozycja to na dzisiaj największy problem
    > Pożyteczni idioci w Twoim typie tylko dokładają cegiełki do ich kolejnej porażki

    Opozycja przegrywa, bo cały aparat państwowy jest zaprzęgnięty do agitacji.
    A jednak co 4 lata zaskakuje mnie co jeszcze można wymyślić.

    Trudno jest walczyć mając do dyspozycji kwoty na które pozwala prawwo
    wyborcze z całym kombajnem tvpis, mediami obajtka i pociotków
    finansowanych z kasy państwowej + 'rodzinne' pikniki z budżetu państwa.

    Beton pisowki maglowany codziennymi przekazami dnia jest juz stracony. A
    za zadłużanie kraju na pińcetplus i inne 14tki zapłacą nasze dzieci i
    wnuki. A beton ma to głęboko w d..., ważne że tu i teraz rucą kiełbasę.

    > I kolejne lata za jelopozycje będą robić.

    Więcej traci beton niż opozycja. Tylko, że beton widzi tylko to, co mu
    powie danka w dzienniku.

    > Wystarczyło że obejrzałem reportaż TVNu.
    > PISwizja z ich "przypadkowym przechodniem" mogła się dużo nauczyć technik
    manipulacji z tego reportażu.

    No i?
    Polucja została sprowokowana? Została zmuszona do zabrania laptopa i
    telefonu?
    Poważnie???

    --
    Pete

  • 47. Data: 2023-08-05 06:19:55
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 04-08-2023 o 16:05, Kris pisze:

    > Sugerowali usunąć ciążę i byli gotowi to od ręki zrobić.

    I tak powinno być.
    Ostrzegali o możliwych powikłaniach - żebyście byli w stanie świadomie
    podjąć ryzyko.
    Mieli przemilczeć i podjąć decyzję za Was?

    > To był rok 2000 więc nie wiem czy wtedy aborcja była legalna czy nielegalna ale nie
    o tym dyskusja.
    > Tak nie uważam > Opisałem tylko jak było i jak się skończyło.

    W jakim celu?

    > Ikona tvn-u i jełopozycji -"Pani Joanna"- ani nie miała ospy ani innych
    przeciwwskazań

    Skąd ta wiedza?
    Bo ja znam zupełnie inną wersję.
    Pewnie dlatego, że nie dowiedziałem się o niej z TVP.

    > Policja i lekarze tam się trochę wygłupili

    Spłycanie tematu tylko Cię ośmiesza.

    > Co do fascynacji czarnymi to się z Tobą zgodzę

    Po czym słowo w słowo powtarzasz ich przekazy.....
    Rozdwojenie jaźni?

  • 48. Data: 2023-08-05 11:52:52
    Od: Kris <k...@g...com>

    piątek, 4 sierpnia 2023 o 20:03:24 UTC+2 Pete napisał(a):
> [...]
    > Aaa, zapomniałem, pewnie danka w dzienniku poinformowała.
    > miała za to ileś tam promili we krwi plus pewnie jakieś leki

    Mam podejrzenie graniczące z pewnością że gdyby "Pani Joanna" była jakaś nawet
    lokalna działaczka PIS i zachowywała się jak się zachowuje to dawno byś napisał że to
    zwykła idiotka lub coś w ten deseń.
    Punkt widzenia zależy od punktu siedzenia.

  • 49. Data: 2023-08-05 12:05:09
    Od: Kris <k...@g...com>

    piątek, 4 sierpnia 2023 o 20:13:40 UTC+2 Pete napisał(a):

> [...]
    >
    > Beton pisowki maglowany codziennymi przekazami dnia jest juz stracony. A
    > za zadłużanie kraju na pińcetplus i inne 14tki zapłacą nasze dzieci i
    Jakoś nie słyszę aby opozycja tą prawdę głosiła i miała konkretne propozycje jak temu
    zapobiec/to powstrzymać.
    Być może przekonała by.mnie tym aby na nich glosowac

    >A beton ma to głęboko w d..., ważne że tu i teraz rucą kiełbasę.

    Lecisz przekazem dnia TVNu pomijając że oprócz betonu jest jeszcze większość
    niezdecydowanych/ tych co na głosowania nie chodzą.
    Bo opozycja nie ma żadnego sensownego programu.
    Nie potrafią się dogadać na etapie tworzenia list to tym bardziej nie dogadali by się
    po ew wygranej gdy już byłyby do podziału stołki.prezesoq i innych członków rad
    nadzorczych.
    Ciągle te same gęby które przed 8 laty były już u koryta i ciągle te same gadki-
    żadnych konkretów.
    I ludzie to widzą, i przez to nie idą na wybory.
    Póki co na wybory chodzi tylko beton pisowskiel i beton opozycyjny

  • 50. Data: 2023-08-05 12:08:27
    Od: Kris <k...@g...com>

    sobota, 5 sierpnia 2023 o 06:19:57 UTC+2 Cavallino napisał(a):

    > I tak powinno być.
    > Ostrzegali o możliwych powikłaniach - żebyście byli w stanie świadomie
    > podjąć ryzyko.

    3 lekarzy pewnie uczyli się z tych samych książek, ta sama medycynę studiowali, ta
    sama pacjentkę badali.
    Dwóch jednak miało odmienne zdanie jak trzeci.
    Dwóch sugerowało zabić trzeci dac szansę.