  • 31. Data: 2023-08-03 22:36:55
    Temat: Re: Fotowoltaika słabo pyka
    Od: Kris <k...@g...com>

    czwartek, 3 sierpnia 2023 o 10:18:24 UTC+2 Cavallino napisał(a):

    > Przecież to jasne, że przeszkadza to TYLKO tym, którym tak kazali o
    > sprawie mówić w przekazie TVP....
    >
    > Normalni ludzie, którzy tego typu mediów nie używają, nie wpadną na taki
    > pomysł, że należy za wszelką cenę szkalować ofiarę państwa PIS w celu
    > obrony PIS....
    Masz syna - pisałeś kilkakrotnie.
    W wolnej chwili jak się z nim spotkasz to.pomysl że była opcja że Twoja żona mogła go
    kilka miesięcy przed porodem w żelka zamienić.
    I teraz na niego spojrz-, sporo Ciebie kosztowało(nie o kasę chodzi)żeby był tym kim
    jest teraz.
    Warto po pijaku w żelka człowieka zmieniać?

  • 32. Data: 2023-08-04 06:20:24
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 2023-08-03 o 21:26, Kris pisze:
> [...]
    y-monopol-oto-dlaczego-w-polsce-prad-jest-taki-drogi
    -6923658574903936a.html

    to prawie 5 złotych za kilowatogodzine.

    Będziemy zyli bez 500+, dodatkow dla emerytow itd. kilowatogodzina będzie po 3 złote.

    zeby odwrotni nie manifestowali swojej odwrotności. Dla reszty facet z pokrowcem na
    kutasa prowadzacy na smyczy innego faceta na ulicy to pożądany widok. Opublikowali
    nowy sondaż. Wszystkie opozycyjne partie bez konfederacji nie stworza większości w
    sejmie. Musisz się pogodzić z tym ze dalej będzie rzadzili PiS.

    zaprosić i o żelkach na podpasce jej opowieści propagować .
    przekonalo żeby głosowanie na nich odpuścić.

    > I przez takich doradców którzy głoszą jak Ty wyżej jelopozycji będzie dalej w
    opozycji

    Dla opozycji (sądząc po tym, jak ją nazywasz jesteś straconym betonowym
    elektoratem obozu rządzącego z żelkiem zamiast mózgu przemaglowanym
    tysiąckrotnie przez dziennik tv.

    Więc twoje zdanie mają tam, gdzie "pan może pana majstra pocałować".

    A jak działa sbecja pod kierunkiem uberprokuratora zera to mamy kolejny
    przyklad z wczoraj, ze teraz kolejna ofiara jest winna i trzeba ją
    publicznie ukamieniować.
    A na ddodatek zero zapomnial, że sam pod elektorat zaostrzał KK a teraz
    sąd i ofiara sa winni 3 latom odsiadki za rozbój.

    P.S.
    Co do Joanny - to nie znasz szczegółów i nie wiesz, co się wcześniej działo.
    Moja dobra znajoma była w ciąży. Na którymś z rutynowych badań okazało
    się, że płód obumarł.
    I wiesz co zrobił "lekarz" ginekolog?
    Kazał jej sobie normalnie chodzić aż do poronienia dojdzie 'siłami
    natury'. A nie był w stanie powiedzieć kiedy to może być. Może za dzień,
    może za tydzień a może jeszcze dłużej.
    Nie jesteś w stanie sobie wyobrazić, jak się czuje wtedy kobieta.

    Dobrze, że miała dojścia przez znajomych i została przyjęta 'po
    znajmości' do szpitala żeby tej 'aborcji' dokonać bezzwłocznie.

    Więc nie wyciągaj przykładu Joanny, bo robisz z siebie takie samo g..
    jak pisowskie media.

    --
    Pete

  • 33. Data: 2023-08-04 09:49:12
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 04/08/2023 06:20, Pete wrote:
    > się, że płód obumarł.
    > I wiesz co zrobił "lekarz" ginekolog?
    > Kazał jej sobie normalnie chodzić aż do poronienia

    Moja ciotka, w latach 80 miała przypadek obumarcia dużego płodu. Lekarz
    katolik, nie pozwolił na usunięcie, bo nie można wykluczyć cudu i
    przekonał, że taka jest procedura. W efekcie straciła obie nerki w
    wyniku cieżkiej sepsy, przeżyła 10 lat gehenny dializ i oddziałów
    szpitalnych aby w końcy, po przeszczepie nerki, umrzeć po kilku latach w
    męczarniach i walce z odrzutami.

    Posiadanie wyższego wykształcenia i dowolnych tytułów naukowych nie
    usuwa z równania debilizmu.

  • 34. Data: 2023-08-04 10:11:57
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 03-08-2023 o 22:36, Kris pisze:

    > Masz syna - pisałeś kilkakrotnie.
    > W wolnej chwili jak się z nim spotkasz to.pomysl że była opcja że Twoja żona mogła
    go kilka miesięcy przed porodem w żelka zamienić.

    Mogła.
    A jakoś tego nie zrobiła.
    Ale miała wybór - i tak ma pozostać.

    Wydziwy ciemnogorodu nic tu nie zmieniają.

  • 35. Data: 2023-08-04 12:16:43
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    piątek, 4 sierpnia 2023 o 06:20:28 UTC+2 Pete napisał(a):

> [...]

    > znajmości' do szpitala żeby tej 'aborcji' dokonać bezzwłocznie.
    >
    > Więc nie wyciągaj przykładu Joanny, bo robisz z siebie takie samo g..

    Co do tej pani jest dostatecznie dużo szczegółów. Nie mam leczącego mnie na stałe
    psychiatry. Ona ma. Nie przebieram się w damskie ciuchy, ona przebiera w męskie i
    jeszcze się z nich publicznie rozbiera. Nie ma w necie moich zdjęć z pogranicza
    erotyki i pornografi. Nie koleguje się z pania Lempart, ktora do obrończyń życia
    poczętego nie nalezy. Znajomy ginekolog położnik doktor zresztą uwaza ze nie była w
    ciazy bo w czasie w jakim robiła, o ile robiła, test ciazowy jest niewiarygodny.
    Uważam ze akcja morze nie była zaplanowana i wyszła samoistni. Wystarczyło tylko się
    podłączyć i ja rozkręcić. Tak jak z frajerem co się położył i udawał pobitego przez
    policję. I gdyby nie było nagrania ze to lipa to jelopozycja miała by uzywanie.
    Pamiętasz 'kobiete' bez cyckow i pizdy ale za to z kutasem oburzoną ze w areszcie
    zamknęli ja z mężczyznami? Trudno było nie wiedzieć bo trabiły o tym TVN roznę.

  • 36. Data: 2023-08-04 14:21:11
    Od: Kris <k...@g...com>

> [...]
    > Dla opozycji (sądząc po tym, jak ją nazywasz jesteś straconym betonowym
    > elektoratem obozu rządzącego z żelkiem zamiast mózgu przemaglowanym

    Właśnie dlatego że opozycji się wydaje coś w stylu co tlTy piszesz i że to
    jej.przyniesie wygraną przegrala wszystkie wybory w ciągu już chyba kilkunastu lat.
    Na własne żądanie ku radości pisiorow.
    Nieudolna opozycja to na dzisiaj największy problem
    Pożyteczni idioci w Twoim typie tylko dokładają cegiełki do ich kolejnej porażki

    > Więc twoje zdanie mają tam, gdzie "pan może pana majstra pocałować".

    I kolejne lata za jelopozycje będą robić.

    > Co do Joanny - to nie znasz szczegółów i nie wiesz, co się wcześniej działo.

    Wystarczyło że obejrzałem reportaż TVNu.
    PISwizja z ich "przypadkowym przechodniem" mogła się dużo nauczyć technik manipulacji
    z tego reportażu.

  • 37. Data: 2023-08-04 14:26:36
    Od: Kris <k...@g...com>

    piątek, 4 sierpnia 2023 o 10:11:59 UTC+2 Cavallino napisał(a):
    > .
    > Mogła.
    > A jakoś tego nie zrobiła.

    Może dlatego że miała miej promili alkoholu i niewiadomo jeszcze czego w organizmie
    od przypadkowej Polki-"Pani Joanny"
    > Ale miała wybór - i tak ma pozostać.
    I pomyśl Sobie przy okazji wizyty u syna że mogła wybrać inaczej
    Szczęśliwy byś był?

    > Wydziwy ciemnogorodu nic tu nie zmieniają.
    Ot to

  • 38. Data: 2023-08-04 14:37:42
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 04-08-2023 o 14:26, Kris pisze:

    > Może dlatego że miała miej promili alkoholu i niewiadomo jeszcze czego w organizmie
    od przypadkowej Polki-"Pani Joanny"

    W TVP tak kazali pierdzielić?
    Czy ksiądz na kazaniu?

  • 39. Data: 2023-08-04 14:42:10
    Od: Kris <k...@g...com>

    piątek, 4 sierpnia 2023 o 09:49:19 UTC+2 heby napisał(a):
    > l.
    >
    > Posiadanie wyższego wykształcenia i dowolnych tytułów naukowych nie
    > usuwa z równania debilizmu.
    To prawda
    Żona w 2 miesiacu ciąży na ospę zachorowała.
    Zaczęliśmy wycieczki po ginekologach
    2 lekarzy sugerowało usunięcie ciąży i byli gotowi to zrobić.
    3 powiedział że będziemy obserwować na bieżąco badać itp. bo ryzyko powiklan jest ale
    znikome

    Dzisiaj córką w pełni zdrowa z sukcesami studiuje jeden z trudniejszych kierunków na
    polibudzie, równolegle prowadzi działalność zarabiając sporo więcej niż średnia
    krajowa.
    Więc na 3 specjalistów z tytulem lekarza dwóch debili wypadało wowczas

  • 40. Data: 2023-08-04 14:55:00
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 04-08-2023 o 14:42, Kris pisze:

> [...]
    krajowa.
    > Więc na 3 specjalistów z tytulem lekarza dwóch debili wypadało wowczas

    Ale że co, zapewniali Cię, że na pewno będą powikłania?
    Czy uważasz, że jeśli Tobie się udało, to znaczy, że na pewno wszystkim
    innym też?

    Bo nie wierzę, że ktoś jest tak ograniczony, iż może w ten sposób
    połączyć te kropki.

    Chociaż w sumie, skądś się fascynacja czarnymi musi brać, więc może to
    być fakt.