  • 1. Data: 2011-10-29 10:30:49
    Temat: Gdzie kupić tanio drewno na opał?
    Od: "dorato" <b...@k...com>

    Witam
    Czy ktoś wie gdzie kupić tanio drewnio na opał do rozpalania w piecu na
    węgiel? Moze ktoś rozpoznawał temat. Przychodzą mi na myśl różne pomysły jak
    tartak, leśniczy, hurtownie materiałów budowlanych ale jeszcze nie
    sprawdzałem.

  • 2. Data: 2011-10-29 15:00:58
    Temat: Re: Gdzie kupić tanio drewno na opał?
    Od: "tygryseek" <t...@t...pl>

> [...]
    > węgiel? Moze ktoś rozpoznawał temat. Przychodzą mi na myśl różne pomysły
    > jak tartak, leśniczy, hurtownie materiałów budowlanych ale jeszcze nie

    W stolarniach .
    Tanio odpady drzewne.

  • 3. Data: 2011-10-29 17:41:46
    Od: "kogutek" <s...@g...pl>

    tygryseek <t...@t...pl> napisał(a):

    > W stolarniach .
    > Tanio odpady drzewne.

    Taka sama prawda jak z tym że zużyty olej do diesla jest tam gdzie gdzie
    frytki smażą. W stolarniach wszystkie odpady są gromadzone i spalane z zimie.
    Chyba że stolarnia jest w okolicach równika.

  • 4. Data: 2011-10-30 06:59:29
    Od: "dorato" <b...@k...com>

    Użytkownik "kogutek"
> [...]
    > zimie.
    > Chyba że stolarnia jest w okolicach równika.

    No właśnie - nic nie jest oczywiste. Co do oleju żużytego. Wcale nie jest
    łatwo go dostać bo warsztaty samochodowe mają na niego klientów.

  • 5. Data: 2011-10-30 07:54:40
    Od: "tygryseek" <t...@t...pl>

> [...]
    > zimie.
    > Chyba że stolarnia jest w okolicach równika.

    W stolarni w której pracuję odpady tanio sie sprzedaje
    (pracownicy biora prawie darmo)
    A pali sie brykietem z wiórów drzewnych .
    I nie jest to w okolicach równika mądralo.

  • 6. Data: 2011-10-30 18:27:25
    Od: "Gejzero SQ3OGX" <g...@p...onet.pl>

    Użytkownik "dorato" <b...@k...com> napisał w wiadomości
> [...]
    > węgiel? Moze ktoś rozpoznawał temat. Przychodzą mi na myśl różne pomysły
    > jak tartak, leśniczy, hurtownie materiałów budowlanych ale jeszcze nie
    Więcej takich odpadów jest w firmach produkujących palety.

    Gezjero

  • 7. Data: 2011-10-31 09:33:33
    Od: Krzysiek <a...@a...pl>

    W dniu 2011-10-29 17:00, tygryseek pisze:

    > W stolarniach .
    > Tanio odpady drzewne.

    Niedaleko mnie jest malutki tartak, cały wóz odpadów drzewnych kupiłem
    za 150 zł. z przywozem :) Fakt, trzeba sobie to wszystko pociąć, ale za
    tą cenę... Taki wóz drzewa starczył mi na 3 sezony :)

  • 8. Data: 2011-11-04 11:50:28
    Od: "Wojtek" <y...@o...pl>

    ja kupuje w firmie ktora skupuje/sprzedaje palety
    sprzedaja drewno ciete z drewna z palet
    wystarczy mala siekierka rozlupac na "szczapki"
    jeden worek 120L drewna 10zł
    starcza na dlugo na rozpalke

  • 9. Data: 2011-11-04 11:53:29
    Od: "Wojtek" <y...@o...pl>

    ewentualnie tu
    http://allegro.pl/listing.php/search?sg=0&string=dre
    wno+rozpalkowe

  • 10. Data: 2011-11-04 16:17:11
    Od: " Iwona" <n...@g...pl>

    Hej, znalazłeś już może tanie źródło drzewa? Też właśnie się zastanawiamy z
    mężem, gdzie kupić. Pytaliśmy u leśniczego, ale cena za tzw. metrę drzewa jest
    bardzo wysoka.