  • 1. Data: 2010-01-23 07:22:11
    Temat: Grzanie klimatyzacją w czasie mrozu
    Od: "Jacek" <n...@w...pl>

    Dziś rano włączyłem dla testu grzanie klimatyzacją (Fujitsu Inverter)
    przy -17 st. C na zewnątrz. Po 3 minutach zaczęło grzać, ale na oko oceniam
    wydajność tego grzania na 1/4 tego, co jest przy temperaturze na zewnątrz
    powyżej zera. Ciekawe, jak wygląda bilans energetyczne takiego grzania. Nie
    mam jak zmierzyć ile kWh pobrałem na samą klimę a ilości oddanego ciepła to
    już wcale.
    Jacek