  • 1. Data: 2010-01-22 10:14:50
    Temat: grzejniki X2
    Od: "quent" <x...@x...com>

    http://www.kermi.pl/Polnisch/Heizen/Flachheizkoerper
    /Therm_X2/Energie_sparen/index.phtml

    Co sądzicie o tej technologii? Może ktoś z Was użytkuje takie grzejniki -
    sprawdzają się?

    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 2. Data: 2010-01-22 10:30:20
    Temat: Re: grzejniki X2
    Od: "Agent 0700" <k...@w...pl>

    > Co sądzicie o tej technologii? Może ktoś z Was użytkuje takie grzejniki -
    > sprawdzają się?

    Pomysł ciekawy, ale dużo tej energii nie zaoszczędzisz.

    Może to i działa, jak cena dobra to można wziąć, jak wyższa to bym brał
    zwykłe.

  • 3. Data: 2010-01-22 10:32:59
    Od: "quent" <x...@x...com>

    Użytkownik "Agent 0700" <k...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Pomysł ciekawy, ale dużo tej energii nie zaoszczędzisz.
    >
    > Może to i działa, jak cena dobra to można wziąć, jak wyższa to bym brał
    > zwykłe.

    Nie lubię ladować się w nowe/niesprawdzone technologie dlatego też jestem
    sceptyczny.
    Podoba mi się natomiast zasilanie na środku. Można nie zastanawiać się nad
    wielkościa grzejników podczas rozkładania rur. A może to już jest standard?
    Dawno nie kupowałem grzejników ;-)

    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 4. Data: 2010-01-22 10:53:17
    Od: "e-kran" <e...@o...pl>

> [...]
    dex.phtml

    > Co sądzicie o tej technologii? Może ktoś z Was użytkuje takie grzejniki -

    Mam 14 szt. grzejników Kermi X2 Thermo (2 i 3 płytowe).
    Użytkuję je od 2 lat, a mieszkam od ponad roku. Mogę powiedzieć, że są
    znakomite. Płyta czołowa bardzo szybko uzyskuje docelową temperaturę, przy
    zauważalnie niższej temperaturze płyty tylnej. Czyli większość energii
    promieniuje do przodu, a mniej do tyłu (w ścianę). To co piszą w materiałach
    propagandowych nt. tych grzejników okazało się prawdą, w zakrsie który można
    sprawdzić "organoleptycznie". Wykonanie grzejników jest bez zarzutu, mocowanie
    do ściany też.
    Dostałem dobry upust na te grzejniki, nie miałem więc żadnych wątpliwości czy
    je kupić. Kermi i Purmo to jest teraz jedna firma (nie pamiętam kto kogo
    kupił), czyli to jest towar z wysokiej półki. Rozważałem jezcze Radsona,
    Purmo, Stelrada i Immergasa, ale właśnie na Kermi X2 dostałem najlepszą ofertę.

    Pozdrawiam
    e-kran

  • 5. Data: 2010-01-22 11:00:22
    Od: "Agent 0700" <k...@w...pl>

    > Nie lubię ladować się w nowe/niesprawdzone technologie dlatego też jestem
    > sceptyczny.

    Tam nie ma żadnej nowej technologii, tam chodzi o to , że zasilana jest
    przednia płyta a następnie tylna i to cała filozofia.

    Bo zwykłe panelowe kalafiory mają zasilane od razu 2 płyty.

    Jacek

  • 6. Data: 2010-01-22 11:01:30
    Od: "Agent 0700" <k...@w...pl>

    > promieniuje do przodu, a mniej do tyłu (w ścianę). To co piszą w
    > materiałach

    Mozna przykleić ekran za kalafiorem i efekt będzie ten sam.

  • 7. Data: 2010-01-22 11:07:27
    Od: "quent" <x...@x...com>

    > Tam nie ma żadnej nowej technologii, tam chodzi o to , że zasilana jest
    > przednia płyta a następnie tylna i to cała filozofia.
    >
    > Bo zwykłe panelowe kalafiory mają zasilane od razu 2 płyty.

    Może przesadziłem z "technologią". Miałem na myśli zwyczajnie "nowe
    rozwiązanie konstrukcyjne".
    e-kran napisał, że sprawdzają się u niego po 2 latach więc może ma to
    sens...

    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 8. Data: 2010-01-22 11:09:18
    Od: "e-kran" <e...@o...pl>

    > Mozna przykleić ekran za kalafiorem i efekt będzie ten sam.

    Ale można go też nie przyklejać, jeśli się ma X2.

    Pytający zastanawia się nad kupnem X2, i to jest bardzo dobry wybór pod
    warunkiem, że nie przepłaci w stosunku do tzw. normalnych grzejników.

    Pozdrawiam
    e-kran

  • 9. Data: 2010-01-22 11:09:44
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    "Agent 0700" <k...@w...pl> writes:

    > Mozna przykleić ekran za kalafiorem i efekt będzie ten sam.

    A gdzie taki ekran kupic? Kiedys byly, a teraz nigdzie nie widze...

    MJ

  • 10. Data: 2010-01-22 11:14:54
    Od: "quent" <x...@x...com>

    > Mozna przykleić ekran za kalafiorem i efekt będzie ten sam.

    Myśle, że akurat tą opcję "e-kran" przed zakupem sprawdził ;-DDD

    Pozdr.
    www.elipsa.info