  • 1. Data: 2010-01-20 23:08:06
    Temat: co zamiast cokołów
    Od: "qaz" <q...@w...pl>

    Co dać na ściany jako listwy przypodłogowe zamiast cokołów (posadzka gres
    60x60) - salon, jadalnia, holl ?
    qaz

  • 2. Data: 2010-01-21 09:26:30
    Temat: Re: co zamiast cokołów
    Od: Sebastian Sawicki <f...@s...edu.pl>

    qaz said the following on 21.01.2010 00:08:
    > Co dać na ściany jako listwy przypodłogowe zamiast cokołów (posadzka gres
    > 60x60) - salon, jadalnia, holl ?

    Jezeli masz parapety drewniane, lub schody to listwy drewniane.
    S.

  • 3. Data: 2010-01-21 09:33:39
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl>

    Użytkownik "qaz" <q...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Co dać na ściany jako listwy przypodłogowe zamiast cokołów (posadzka gres
    > 60x60) - salon, jadalnia, holl ?

    Ja znalazlem w okolicznym sklepie listwy z anodowanego aluminium. grubosc
    przy scianie chyba nie przekracza 0,5cm, wysokosc ok. 5cm. Calosz w lekkim
    ksztalcie litery S, wiec nie rzuca sie w oczy wystajacym przy scianie
    klamotem. Cos takiego bede montowal u siebie, ladne, estetyczne i surowe.
    Cos podobnego do tego tylko bez drewnianej listwy na gorze:
    http://forum.pclab.pl/t456447.html

    Z polerowanym gresem wyglada bardzo estetycznie.

    Pozdro.. TK

  • 4. Data: 2010-01-21 09:37:10
    Od: Ariusz <a...@p...onet.pl>

    qaz pisze:
    > Co dać na ściany jako listwy przypodłogowe zamiast cokołów (posadzka gres
    > 60x60) - salon, jadalnia, holl ?
    > qaz

    Również miałem ten problem,
    Zrobiłem pierwszą próbę z listwami drewnianymi (ościeżnice grube na 12
    mm wysokie na 10cm) bejcowanymi na kolor podłogi, kolor mi nie wyszedł
    za bardzo ale i tak wygląda to całkiem nieźle.

    Widziałem gdzieś takie listwy malowane w kolorze ściany do jakiej
    przylegają - wyglądało to całkiem fajnie. Jednak moja żona boi się
    wszelkich nowości i nie bardzo chce się zgodzić na takie rozwiązanie.
    Mam jeszcze kilka pomieszczeń do wykończenia więc nie wiem, czy w
    którymś tak nie zrobię.

    Ciekawie wyglądają (widziane głównie na filmach z USA) listwy malowane
    na biało razem z drzwiami i oknami. Tam gdzie są białe drzwi i
    ościeżnice listwy przypodłogowe również białe łączą je. Do kompletu
    białe okna również z czymś w rodzaju ościeżnicy i parapetami również na
    biało. Kolor ścian praktycznie dowolny.

    Ariusz

  • 5. Data: 2010-01-21 18:06:03
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    qaz wrote:
    > Co dać na ściany jako listwy przypodłogowe zamiast cokołów (posadzka
    > gres 60x60) - salon, jadalnia, holl ?

    w strefie gdzie mam i drewno i gresy dalem jednak listwy dreaniane
    (barlinek) wygląd ato naprawdę dobrze.

    w łazience kombinowałem ckoół z płyte (z resztek które mi zostały) :)
    wykończone od góry listwą aluminiową.

  • 6. Data: 2010-01-22 10:50:07
    Od: "qaz" <q...@w...pl>

    Użytkownik "qaz" <q...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Co dać na ściany jako listwy przypodłogowe zamiast cokołów (posadzka gres
    > 60x60) - salon, jadalnia, holl ?

    Dziękuję, też skłaniam się do drewna - alternatywą mogły by być jakieś cwane
    kształtki aluminiowe (wnętrza mają być w stylu minimalistyczno -
    nowoczesnym)
    W łazienkach mam ścianki do wysokości ok.120 w płytkach, zakończone jak u MD
    listwami (kątownikami) Al
    qaz

  • 7. Data: 2010-01-27 10:39:07
    Od: "Adam" <a...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Ariusz" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > wszelkich nowości i nie bardzo chce się zgodzić na takie rozwiązanie.
    > Mam jeszcze kilka pomieszczeń do wykończenia więc nie wiem, czy w którymś

    Żadna tam nowość ;) Mam takie, fajnie wyglądają i są stosunkowo tanie -
    wykonane z mdf'u a nie z drewna (lepiej się takie maluje, poza tym po co
    komu drewniane listwy przykryte farbą?

    Adam

  • 8. Data: 2010-01-28 09:28:49
    Od: "qaz" <q...@w...pl>

    > Żadna tam nowość ;) Mam takie, fajnie wyglądają i są stosunkowo tanie -
    > wykonane z mdf'u a nie z drewna (lepiej się takie maluje, poza tym po co
> [...]

    Jaką farbą malowałeś ?
    ja ściany mam akrylową/lateksową
    qaz

  • 9. Data: 2010-01-28 11:30:34
    Od: "Adam" <a...@p...onet.pl>

    > Użytkownik "Adam" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomo?ci

    > Jak? farb? malowałe? ?
    > ja ?ciany mam akrylow?/lateksow?
    > qaz

    Duluxem do ścian :) - ale co to jest - czy akryl czy lateks - nie mam
    pojęcia.

    Adam

  • 10. Data: 2010-01-28 11:39:00
    Od: "qaz" <q...@w...pl>

    > Duluxem do ścian :) - ale co to jest - czy akryl czy lateks - nie mam
    > pojęcia.
    >
    > Adam

    Ok,chodziło mi o to, czy nie była to inna farba (np. do drewna albo co )
    pzdr qaz