  • 1. Data: 2010-01-20 21:27:35
    Temat: Aluminiowe listwy wykończeniowe do kafli
    Od: "Krzysiek" <j...@g...pl>

    Szukam aluminiowej listwy typu "Z" (albo jeszcze lepiej z nierdzewki), która
    ma posłużyć jako wykończenie granicy kafli i podłogi pływającej z
    plastikowych paneli.
    W marketach jest trochę tego, ale najdłuższe odcinki jakie znalazłem to
    2,5mb.
    Czy ktoś spotkał się z dłuższymi listwami tego typu (potrzebuję 2,75mb),
    albo ma namiary na producenta z rejonu Pomorza?
    Pozdr.
    Krzysiek

  • 2. Data: 2010-01-20 21:39:04
    Temat: Re: Aluminiowe listwy wykończeniowe do kafli
    Od: cienias <c...@g...com>

    On 20 Sty, 22:27, "Krzysiek" <j...@g...pl> wrote:
> [...]
    > Czy ktoś spotkał się z dłuższymi listwami tego typu (potrzebuję 2,75mb),
    > albo ma namiary na producenta z rejonu Pomorza?

    We Wrocławiu jest taka firma jak profil http://www.profilewykonczeniowe.pl/
    a u ciebie http://schlueter-pl.schlueter.de/kontakt_detail.aspx
    ?contact_id=276
    pewnie Ci coś podpowie

    pozdrawiam
    MB

  • 3. Data: 2010-01-20 21:57:51
    Od: "Druid29" <d...@t...wytnij.pl>

    Użytkownik "Krzysiek" <j...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Czy ktoś spotkał się z dłuższymi listwami tego typu (potrzebuję 2,75mb),
    > albo ma namiary na producenta z rejonu Pomorza?

    Zobacz do katalogu firmy Effector www.effector.com.pl. Effector ma listwę o
    symbolu A57 i dostępnej długości 3 m.
    Ja do połączenia podłogi pływającej i kafli użyłem bardzo płaskiej listwy
    dylatacyjnej z bazą (Q58W) o długości 2,7 m (potrzebowałem 2,6m). Listwy
    zamówiłem w lokalnej hurtowni PSB.
    Sprawdzam właśnie adres i widzę "strona w przebudowie". Jeśli chcesz, to
    wyślę katalog e-mailem.

    Pozdrawiam,
    Krystian (Druid29)

  • 4. Data: 2010-01-21 16:43:43
    Od: "Krzysiek" <j...@g...pl>

    > Sprawdzam właśnie adres i widzę "strona w przebudowie". Jeśli chcesz, to
    > wyślę katalog e-mailem.
    >
    > Pozdrawiam,
    > Krystian (Druid29)

    Tak, chętnie zobaczę katalog.