  • 1. Data: 2010-01-22 16:09:21
    Temat: Satel integra - problem z wejściem
    Od: "Bartek" <bk*n@v.atonet.pl>

    Witam,
    czy ktoś może pomóc w poniższym temacie? pisałem wczoraj w odpowiedzi do
    wątku sprzed kilku tygodni, ale pewnie jest pomijany...

    "PC" <p...@p...onet.pl> wrote:

    > Pierwsze słyszę. Sterujesz wyjściem przez wejście. Czas działania wyjścia
    > od 0,5s do ile chcesz i pełna logika.

    A możesz podać trochę konkretów?
    U mnie za cholerę to nie chce działać, a robię tak:
    Wejście 18: typ reakcji - bez alarmu, linia NO. Podłączony łącznik
    dzwonkowy.
    Wyjście 20: Naruszenie wejścia 18. czas działania: 2sek., podłączona
    żarówka.

    Wciskam klawisz i trzymam. Światło się zapala, manipulator pokazuje
    naruszone wejście 18. Po 2 sekdundach światło gaśnie. Wejście na centrali
    nadal naruszone.
    OK. zmieniam typ wyjścia 20 na Iloczyn wejść. Jako jedyne Wejście definiuję
    wejście nr 18. Tu nie ma możliwości ustalenia czasu działania.

    Wciskam klawisz i trzymam. Światło się zapala, manipulator pokazuje
    naruszone wejście 18. Puszczam klawisz. Światło nadal świeci, centrala nadal
    pokazuje naruszenie wejścia 18. Po 4 sekundach od puszczenia światło gaśnie,
    wskaźnik naruszenia wejścia na wyświetlaczu gaśnie.

    Płyta to integra 128.

    czy ktoś wie jak zmienić zachowanie centrali, aby wejście przestawało być
    naruszone natychmiast po zwolnieniu przycisku zwierającego linię?

    --
    Bartek