  • 1. Data: 2010-01-22 20:11:43
    Temat: ogrzewacz wody a piec
    Od: "Tomasz@" <t...@w...pl>

    Witam,
    domek, dol 80m2 i 60m2 gora.
    Rodzina 3 osobowa.
    Mam pytanko, czy warto instalowac ogrzewacz wody na prad na okres letni
    kiedy nie ogrzewam domu piecem. Ciepla woda, tylko do codzinnego mycia, w
    kuchni zmywarka.
    Pozdrowienia

  • 2. Data: 2010-01-22 22:29:41
    Temat: Re: ogrzewacz wody a piec
    Od: "Szumek" <k...@i...pl>

    Użytkownik "Tomasz@" <t...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Mam pytanko, czy warto instalowac ogrzewacz wody na prad na okres letni
    > kiedy nie ogrzewam domu piecem. Ciepla woda, tylko do codzinnego mycia, w

    ogrzewacz przepływowy to bardzo fajna sprawa na lato
    zimą grzeje piecem latem latem ogrzewaczem
    chyba że cała rodzinka chce się kąpać w jeden wieczór w tedy rozpalam i
    latem

  • 3. Data: 2010-01-22 23:50:36
    Od: Tadeusz Smal <s...@s...pl>

    Szumek pisze:
    > U?ytkownik "Tomasz@" <t...@w...pl> napisa? w wiadomo?ci
    >>

    > ogrzewacz przep?ywowy to bardzo fajna sprawa na lato
    > zim? grzeje piecem latem latem ogrzewaczem
    > chyba ?e ca?a rodzinka chce sie k?paae w jeden wieczór w tedy rozpalam i
    > latem

    dodam, że choć te sterowane elektronicznie są droższe
    to zdecydowanie je polecam od tych sterowanych hydraulicznie
    z pozdrowieniami i uśmiechami
    smal
    sklep: http://trawki.pl/

  • 4. Data: 2010-01-23 10:50:43
    Od: "Tomasz@" <t...@w...pl>

    > dodam, że choć te sterowane elektronicznie są droższe
    > to zdecydowanie je polecam od tych sterowanych hydraulicznie

    super,dzieki i pozdrawiam