  • 11. Data: 2012-07-21 17:09:08
    Temat: Re: Gumisie w ciastoramie
    Od: "Aleksander" <f...@f...fake>

    > Nawet dr. inżynier mi podstawił, z politechniki, zaraz na początku nie
    > dopilnował.

    Oj kiki, cały czas psioczysz na robotników i okoliczną / miejscową "swołocz",
    a później sam zachęcasz do puszczania szamba w grunt, a teraz jeszcze
    stawiasz kropkę dosłownie i w przenośni ;) ... po doktorze w mianowniku ;)
    gdzie jej być nie powinno.

    Myślisz, że tak bardzo się od nich różnisz ?
    Też niewykształcony...
    Też kombinator...
    ;)))

    Wybacz, ale nie mogłem się powstrzymać, w dalszym ciągu cenię
    Twoje rady :) zwłaszcza kultowe niedobrze ocieplone szczyty :)

    Pozdrawiam,
    Aleksander.

  • 12. Data: 2012-07-21 19:39:12
    Od: "kiki" <l...@l...net>

    "Aleksander" <f...@f...fake> wrote in message

    > Oj kiki, cały czas psioczysz na robotników i okoliczną / miejscową
    > "swołocz",
    > a później sam zachęcasz do puszczania szamba w grunt, a teraz jeszcze

    A tam, tak sobie gdybam :-) Widzę jak budują szamba, celowo nieszczelne.

  • 13. Data: 2012-07-21 20:35:28
    Od: "Przemek" <olowek5-to niepotrzebne@to tez.wp.pl>

    Użytkownik "kiki" <l...@l...net> napisał w wiadomości

    > "Aleksander" <f...@f...fake> wrote in message

    > A tam, tak sobie gdybam :-) Widzę jak budują szamba, celowo nieszczelne.

    Jak ktos kiedys doniesie na takich ludzi to beda mieli spore klopoty-
    zwlaszcza ze wykrycie dzis nieszczelnego szamba trwa chyba cos do 30sekund

  • 14. Data: 2012-07-21 20:38:51
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 21.07.2012 20:35, Przemek pisze:

    > Jak ktos kiedys doniesie na takich ludzi to beda mieli spore klopoty-
    > zwlaszcza ze wykrycie dzis nieszczelnego szamba trwa chyba cos do 30sekund

    Tak z ciekawości: jak to się robi w te 30 sekund i ile to kosztuje?

    W znajomym budynku z instalacji grzewczej uciekają jakieś niewielkie
    ilości wody i może ta metoda by się sprawdziła ;)

  • 15. Data: 2012-07-21 23:34:17
    Od: "/// Kaszpir ///" <b...@a...pl>

    >A tam, tak sobie gdybam :-) Widzę jak budują szamba, celowo nieszczelne.

    Ale kto buduje szamba ?

    Szamba zamawia się gotowe. Firmy które je produkują musza mieć na te szamba
    certyfikaty , muszą one spełniać normy i itd.
    Szamba te są naprawdę solidne i wytrzymałe ...

    Chyba tylko idiota by rozszczelniał takie szambo. Dodatkowe takie
    rozczelnienie zajęło by trochę czasu i kosztowało sporo czasu (są naprawdę
    solidne) .

    Sam widziałem u siebie i u sąsiadów jak szambo montowali.

    U mnie mój wykonawca musiałby by być idiota aby rozszczelnić szambo.
    Jaki cel miałby wykonawca aby rozszczelnić szambo ? Przecież klient później
    by płacił za szambo mniej więc chyba by nie zrobił na złość kupującemu ;-)

    Ja raczej bardziej bym się przejmował tzw "ekologicznymi oczyszczalniami
    ścieków" które moża kupić za 2000-3000zł w marketach . Te "oczyszczalnie"
    które w PL sprzedają się jak świeże bułeczki (niska cena) nic nie mają
    wspólnego z ekologią. Całe zanieczyszczenia są dzięki drenażowi tak naprawdę
    wpuszczane do ziemii i nic sie to nie różni od nieszczelnego szamba , no
    może jedyna różnica że oczyszczalnia dzięki drenażowi zanieczyszczenia
    wrzuca na większy kawał ziemi...

  • 16. Data: 2012-07-21 23:59:37
    Od: "kiki" <l...@l...net>

    "/// Kaszpir ///" <b...@a...pl> wrote in message

    > Ale kto buduje szamba ?
    >
    > Szamba zamawia się gotowe. Firmy które je produkują musza mieć na te
    > szamba certyfikaty , muszą one spełniać normy i itd.
    > Szamba te są naprawdę solidne i wytrzymałe ...

    Takie kręgi wkopują pionowo. malują jakimś dysperbitem i zasypują.

  • 17. Data: 2012-07-22 14:18:07
    Od: "Przemek" <olowek5-to niepotrzebne@to tez.wp.pl>

    Użytkownik "Przemek" <olowek5-to niepotrzebne@to tez.wp.pl> napisał w
    wiadomości news:juespl$rcs$1@inews.gazeta.pl...

    > Użytkownik "kiki" <l...@l...net> napisał w wiadomości

    > Jak ktos kiedys doniesie na takich ludzi to beda mieli spore klopoty-
    > zwlaszcza ze wykrycie dzis nieszczelnego szamba trwa chyba cos do 30sekund

    widzialem jak gosciu wtykal dwie elektrody? (czy jakies inne szpikulce) w
    poblizu szamba i mierzyl chyba opornosc lub przewodnictwo elektryczne
    gruntu - nie wiem dokladnie co mierzyl bo widzialem z pewnej odleglosci. A
    znajomy instalator powiedzial mi potem ze badal czy wlasnie szamba nie sącza
    do gruntu sciekow.

  • 18. Data: 2012-07-22 14:21:41
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 22.07.2012 14:18, Przemek pisze:

> [...]
    > znajomy instalator powiedzial mi potem ze badal czy wlasnie szamba nie sącza

    Czyli co, badał czy dookoła szamba jest mokro? I jak by odróżnił wilgoć
    spowodowaną nieszczelnością od wilgoci spowodowanej deszczem?

    Chyba że różnice w wilgotności, ale to też IMHO niezbyt precyzyjne...

  • 19. Data: 2012-07-22 14:21:48
    Od: "Przemek" <olowek5-to niepotrzebne@to tez.wp.pl>

    Użytkownik "/// Kaszpir ///" <b...@a...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > które w PL sprzedają się jak świeże bułeczki (niska cena) nic nie mają
    > wspólnego z ekologią. Całe zanieczyszczenia są dzięki drenażowi tak

    Szambo kosztuje 4 tysiece - przynajmniej ja tyle dawalem za
    12m3 -trzykomorowe.
    Jak myslisz jak kiedys budowano? A pewnie teraz jak ktos kasy nie ma a ma
    czas i checi do roboty to kopie dol , wylewa na dnie plyte betonowa i muruje
    scianki szamba. I wlasnie przy tym sposobie czesto kiedys zostawiano dziury
    aby sie przesaczalo do gruntu. Mniej wizyt WUKO to wiecej kasy w kieszeni to
    oczywiste

  • 20. Data: 2012-07-22 20:03:36
    Od: "Przemek" <olowek5-to niepotrzebne@to tez.wp.pl>

    wiadomości news:500bf055$1@news.home.net.pl...

    > Czyli co, badał czy dookoła szamba jest mokro? I jak by odróżnił wilgoć
    > spowodowaną nieszczelnością od wilgoci spowodowanej deszczem?
    >
    > Chyba że różnice w wilgotności, ale to też IMHO niezbyt precyzyjne...

    Podejrzewaam ze woda z g...em ma np inna przewodnosc niz bez. Tak samo jak
    pewnie np woda z sola i bez
    Ale dokladnie to ci nie powiem bo sie nie znam na tym