  • 11. Data: 2019-09-30 18:28:20
    Temat: Re: Gwintownica
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .09.2019 o 18:07 Piotrek Paradysz <p...@g...com> pisze:

    > Ciekawe dlaczego w blokach z lat 70/80 wymieniają całe piony

    Trzeba zapytać tych co wymieniją.

    TG

  • 12. Data: 2019-09-30 18:50:30
    Od: yabba <...@...pl>

    > Trzeba zapytać tych co wymieniją.

    Stalowe rury są przeżerane przez rdzę na wylot po kilkunastu latach
    eksploatacji.

    yabba

  • 13. Data: 2019-09-30 19:40:44
    Od: Mateusz Viste <m...@n...pamietam>

    On Mon, 30 Sep 2019 18:50:30 +0200, yabba wrote:

    > Stalowe rury są przeżerane przez rdzę na wylot po kilkunastu latach
    > eksploatacji.

    Tylko jeśli przenoszą wodę z tlenem. Tomasz pisał o kotłowni, tam te rury
    działają raczej w obiegu zamkniętym, dzięki czemu nie ulegają degradacji.

    Mateusz

  • 14. Data: 2019-09-30 19:46:04
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .09.2019 o 18:50 yabba <...@...pl> pisze:

    > Stalowe rury są przeżerane przez rdzę na wylot po kilkunastu latach
    > eksploatacji.

    W CO?

    TG

  • 15. Data: 2019-09-30 19:49:41
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Głównie zarastają.

    -----

  • 16. Data: 2019-09-30 19:58:26
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .09.2019 o 19:49 ąćęłńóśźż <...@...pl> pisze:

    > Głównie zarastają.

    Czym?, kamieniem? - tzn., że ciągle była dopuszczana świeża woda do obiegu
    CO...

    TG

  • 17. Data: 2019-09-30 20:08:04
    Od: WS <L...@c...pl>

    On Monday, September 30, 2019 at 6:50:34 PM UTC+2, yabba wrote:

    > Stalowe rury są przeżerane przez rdzę na wylot po kilkunastu latach
    > eksploatacji.

    u mnie w bloku sa stalowe do CO (wymiana wody co rok) + do zimnej wody (cieplej brak
    - termy gazowe), nikt tego nie wymienial od poczatku (1974) i rdza ich nie przezarla
    jeszcze...

  • 18. Data: 2019-09-30 22:30:42
    Od: yabba <...@...pl>

    > W CO?

    Przepraszam, nie zauważyłem, że pisałeś o wymianie w swoje kotłowni CO.

    yabba

  • 19. Data: 2019-09-30 22:42:25
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2019-09-30 o 18:07, Piotrek Paradysz pisze:
    > Ciekawe dlaczego w blokach z lat 70/80 wymieniają całe piony

    Bo się to łopłaca. Panie takie grube ruły to sie nie łopłaca, bo musiom
    być takie cientkie jak palec to siem bedom łopłacać.

    I siem łopłaca - wymieniaczom, bo nie dość, ze klient zapłaci za robotę,
    przepłaci za nowy shits to jeszcze chłopaki zarobią na złomie. Sztuką
    jest umieć walić w rogi frajera.

    Inną kwestią jest fakt, że co roku woda jest spuszczana z instalacji -
    chyba tylko po to, żeby rdzewiała.

  • 20. Data: 2019-09-30 23:28:49
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Oczywiscie uwazasz ze to jest smieszne jak napiszesz ze sie loplaca. To jest zalosne.
    Poczucie humoru godne wiejskiego przyglupa zaprezentowales specjalisto od wodnego
    chleba i poziomu gowien w szambach.