  • 21. Data: 2023-10-03 01:11:55
    Temat: Re: Ilość ludzi
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    Już ci kilka razy udowodniłem, że w panią od matematyki rzucałeś kamieniami.

    Jeśli na marszu było MILION ludzi i kazdy z nich miałby MILION w
    portfelu i WSZYSTKIE portfele byłyby skradzione to nie przebiją tego co
    ukradł PiS :]

    > https://www.newsweek.pl/biznes/dlug-polski-rosnie-o-
    12-mln-zl-co-godzine-tak-zadluza-nas-pis/3zgs68k

    PiS ukradł obywatelom prawie BILION złotych, drogie debilu :]

    Musisz jednak wypierdalać z vervą :D
    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>

  • 22. Data: 2023-10-03 01:18:43
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    wtorek, 3 października 2023 o 01:13:08 UTC+2 LordBluzg(R)?? napisał(a):
> [...]
    12-mln-zl-co-godzine-tak-zadluza-nas-pis/3zgs68k

    > PiS ukradł obywatelom prawie BILION złotych, drogie debilu :]

    Nie napinaj się bo ci zyłka pierdząca pęknie. PiS wygra wybory. A na koniec zmęczeni,
    smierdzacy wracali pociagami i autokarami.

  • 23. Data: 2023-10-03 01:25:05
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    > A na koniec zmęczeni, smierdzacy wracali pociagami i autokarami.

    Tak, żal mi PiSiorów, że znów dali się wkręcić :)

    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>

  • 24. Data: 2023-10-03 08:06:33
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    > Sryka

    Merytoryka.

    > https://oko.press/na-zywo/wybory-na-zywo-oko-press/i
    le-osob-na-marszu-ponad-milion

    Sami sobie zaprzeczają, cytat: "Ale kwestia tego, czy uczestników było
    600 tys. czy raczej milion, jest drugorzędna. Jak pisał w OKO.press
    Michał Danielewski:"

    To Ty się bardziej przyłożyłeś i pokazałeś przynajmniej widok tego
    marszu, jakby nie liczyć, nie chce być więcej niż 2,5 km.

    https://pbs.twimg.com/media/F7XKi8MWYAA-i2d?format=j
    pg

    > Bynajmniej ciasno :)
    >
    > Tak, wiem, oglądasz TVPiS i nie masz dostępu do Internetu :D

    Nie wierzę jak w prawdy objawione żadnej ze stron.
    Wystarczyło jedno dobre zdjęcie z lotu ptaka, ale żadna ze stron się na
    to nie zdecydowała.

    Robert

  • 25. Data: 2023-10-03 13:51:50
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    > Nie wierzę jak w prawdy objawione żadnej ze stron.
    > Wystarczyło jedno dobre zdjęcie z lotu ptaka, ale żadna ze stron się na
    > to nie zdecydowała.

    Decyzja była ale policja wprowadziła zakaz lotu dronami nad tą okolicą
    więc nie pykło. Wracając jednak do tematu i kto bardziej kłamie to
    pomyłka 800tys - milion jest do przyjęcia ale twierdzenie 60tys już nie.
    Chodzi w tym przypadku o skalę kłamstwa.

    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>

  • 26. Data: 2023-10-03 14:50:00
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

> [...]
    > pomyłka 800tys - milion jest do przyjęcia ale twierdzenie 60tys już nie.
    > Chodzi w tym przypadku o skalę kłamstwa.

    Ale po co zgadywać, skoro jest zdjęcie gdzie widać całość, która ma 2,5 km.

  • 27. Data: 2023-10-03 15:40:59
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    > Ale po co zgadywać, skoro jest zdjęcie gdzie widać całość, która ma 2,5 km.
    > https://pbs.twimg.com/media/F7XKi8MWYAA-i2d?format=j
    pg

    Problem taki, że zdjęcie pokazuje jedynie część i zostało zrobione po
    to, żeby była widoczna długość a nie ilość ludzi, którzy brali udział.
    Na innych zdjęciach pokazana jest reszta, szczególnie tych co już
    przeszli. Nie wiem czy były dwie czy trzy długości pochodu ale Tobie
    trudno to zrozumieć od kilku dni :)

    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>

  • 28. Data: 2023-10-11 12:54:56
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Kris k...@g...com ...

    > Pytam tu chociaż pewnie ntg.
    > Dzisiejszy marsz w Warszawie- ktoś tam twierdzi że było 60 tys
    > luda ktoś inny że ponad milion. Czy w dzisiejszych czasach
    > faktycznie problemem jest ustalić przybliżona liczbę luda mając do
    > dyspozycji zdjęcia z dronów, satelity itp,? Gdyby spór był o 50
    > tys to bym pewnie nie pytał ale tu 60 tys vs 1mln

    Ale rzeczywiście masz problem z okresleniem czy bardziej było 60
    tysiecy czy bardziej był milion?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Jeżeli nawet OE nie widzi żadnych załączników, to ich nie ma ;)

  • 29. Data: 2023-10-11 15:22:16
    Od: Kris <k...@g...com>

    środa, 11 października 2023 o 12:59:57 UTC+2 Budzik napisał(a):
    > Użytkownik Kris k...@g...com ...
    > >
    > Ale rzeczywiście masz problem z okresleniem czy bardziej było 60
    > tysiecy czy bardziej był milion?

    Podaj więc ile było i na podstawie czego/ jak to oszacowałeś.

  • 30. Data: 2023-10-11 16:11:29
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 11.10.2023 o 15:22, Kris pisze:

    > Podaj więc ile było i na podstawie czego/ jak to oszacowałeś.

    Tu się wydawało, że podszedł naukowo.
    https://youtu.be/ti6-UYYhk7A?si=J2UKftHOkq2CXmlS

    Ale dlaczego do obliczeń przyjął nie to co widać na zdjęciu?

    Robert