  • 71. Data: 2014-12-19 14:44:12
    Temat: Re: Internet w drodze
    Od: Kżyho <k...@c...pl>

    W dniu 2014-12-19 o 14:16, Ghost pisze:

    > Użytkownik "Adam" napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...

    > Pomijam, że nie znam nikogo z reala z yanosikiem. Ale naprawdę wszyscy,
    > których znasz mają cały czas, obojętnie gdzie i kiedy jadą, mają
    > włączoną nawigację i jest to zawsze google? Ty to chyba z jakiejś
    > zadziwiającej enklawy kulturowej musisz być.

    Akurat z Yanosikiem to też znacząca liczba moich znajomych wszędzie
    jeździ. Ja również - praktycznie wszędzie gdzie jadę.
    Natomiast już nawigacji Google'a to rzeczywiście praktycznie nikt nie
    używa z mojego otoczenia. Raz na ruski rok moja żona użyje, jak nie umie
    gdzieś trafić.
    Jeżeli już bardzo potrzeba, to z reguły wtedy włączą tą z Yanosika
    właśnie, choć mocno średnia jest.

    Pzdr
    --
    /__/_* /
    / ) /_(//)()

  • 72. Data: 2014-12-19 14:54:06
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 2014-12-19 o 14:17, Kris pisze:

    > A żona ma apke "Gdzie jest Adam"?

    Niepotrzebna aplikacja. To jest w systemie:
    http://www.cnet.com/how-to/find-your-lost-android-de
    vice-with-android-device-manager/

    --
    Pete

  • 73. Data: 2014-12-19 15:05:46
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    Użytkownik "Ghost" <g...@e...com> napisał w wiadomości

    > Żarty, masz jakiś link na poparcie?

    nie ma takiej opcji zeby jakakolwiek spiskowa teoria zachwiała prawdziwym
    rozumem :)

    b.

  • 74. Data: 2014-12-19 15:09:40
    Od: Kżyho <k...@c...pl>

    W dniu 2014-12-19 o 15:05, Budyń pisze:
    > Użytkownik "Ghost" <g...@e...com> napisał w wiadomości

    > nie ma takiej opcji zeby jakakolwiek spiskowa teoria zachwiała
    > prawdziwym rozumem :)

    To nie jest żadna spiskowa teoria. Jak ktoś bardzo nie pilnuje swojej
    komórki i najróżniejszych usług lokalizacyjnych, aplikacji z nich
    korzystających itp. to dokładnie jest tak, jak napisałem. A generalnie
    99% użytkowników, nawet pewnie nie wie, że ma klikniętą zgodę na
    lokalizację według wszystkiego nie-GPSowego i myślą, że jak nie włączą
    GPSa, to już nie wiadomo gdzie są.
    Sami w firmie mamy nawet aplikację, która nawet bez włączonego GPSa we
    względnie niezłym przybliżeniu podaje w jakiej lokalizacji ktoś wykonał
    na niej operację i gdzie jest.

    Pzdr
    --
    /__/_* /
    / ) /_(//)()

  • 75. Data: 2014-12-19 15:14:00
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2014-12-19 14:44, Kżyho pisze:

    > Jeżeli już bardzo potrzeba, to z reguły wtedy włączą tą z Yanosika
    > właśnie, choć mocno średnia jest.

    Patrzyliscie chociaz do czego to ma dostep przy instalacji?

    Pozdro.. TK

  • 76. Data: 2014-12-19 16:10:50
    Od: Adam <a...@g...com>

    W dniu piątek, 19 grudnia 2014 14:16:56 UTC+1 użytkownik Ghost napisał:

> [...]
    > których znasz mają cały czas, obojętnie gdzie i kiedy jadą, mają włączoną
    > nawigację i jest to zawsze google? Ty to chyba z jakiejś zadziwiającej

    Pewnie, ze nie wszyscy. Ale spora czesc z nich. Statystycznie przekladajac
    to na ruch samochodowy to nawet jak co 20 bedzie mial google mapsa
    to mozna przyjac ze google wie o ruchu wszystko w max paredziesiat sekund
    od utworzenia sie np. korka. I tak tez to w praktyce wyglada.

    Po to tez samochod googlowy skanowal sieci wifi zeby na tej podstawie
    dokonywac lokalizacji. Jak wlaczasz google maps z wylaczonym wifi to
    program zaleca wlaczenie wifi, co ma zwiekszyc szybkosc / dokladnosc
    nawigacji. Zreszta kazdy kto ma androida, wifi, gpsa i dostep do internetu
    przekazuje pewnie informacje o polozeniu i widocznych sieciach - stad
    pewnie gugiel jest w stanie pozniej na podstawie samej wifi ustalic mniej
    wiecej twoje polozenie. I to dziala dosc dokladnie.
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 77. Data: 2014-12-19 16:12:13
    Od: Adam <a...@g...com>

    W dniu piątek, 19 grudnia 2014 14:17:56 UTC+1 użytkownik Kris napisał:

    > A żona ma apke "Gdzie jest Adam"?

    Nie ma :-) Zona ma nokie z windowsem i uzywa nokia here czy jak to tam sie
    zowie ;) Czasem z tego korzystamy na wyjazdach do nawigacji oflajnowej ale
    google maps jest ZDECYDOWANIE dokladniejsze / lepsze :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 78. Data: 2014-12-19 16:14:38
    Od: dddddddd <f...@e...com>

    W dniu 2014-12-19 10:42, Kris pisze:
    > Myśłisz że w Europie będzie pobierało więcej jak na trasach w Polsce które opisał
    Zbyszek?

    Nie wiem, wiem tyle, że wykupiłem pakiet roaming 300MB, i od granicy
    PL/CZ do granicy ze Słowenią albo Chorwacją (nie pamiętam) zeżarło
    blisko 200MB. Myślałem że mapa bierze mało i przejadę w dwie strony na
    pakiecie, nie udało się.
    Może dlatego że zdarzyło mi się zbaczać z trasy i od nowa przeliczało
    całość?

    Łukasz

  • 79. Data: 2014-12-19 16:15:47
    Od: Adam <a...@g...com>

    W dniu piątek, 19 grudnia 2014 15:13:58 UTC+1 użytkownik Maniek4 napisał:

    > Patrzyliscie chociaz do czego to ma dostep przy instalacji?

    Do wszystkiego co jest potrzebne do jej dzialania :)
    Ustawienia - aplikacje - yanosik - informacje. Nie ma totalnie nic poza to,
    co umozliwia i do czego potrzebuje miec dostep sama aplikacja!
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 80. Data: 2014-12-19 16:27:41
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2014-12-19 16:15, Adam pisze:

    > Do wszystkiego co jest potrzebne do jej dzialania :)
    > Ustawienia - aplikacje - yanosik - informacje. Nie ma totalnie nic poza to,
    > co umozliwia i do czego potrzebuje miec dostep sama aplikacja!

    Zdjecia/multimedia/pliki, aparat, mikrofon.
    Naprawde uwazasz, ze potrzebuje dostepu do tego?

    Pozdro.. TK