  • 151. Data: 2015-01-01 21:06:51
    Temat: Re: Internet w drodze
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2014-12-31 o 10:19, Adam pisze:

    > Pokazalem - one plus one.

    > One plus one przebija wszystkie "markowe" modele :-)

    Byc moze, ale w zyciu nie zajmuje sie porownywaniem telefonow i
    zwyczajnie wszystkich nie znam. Robie zakupy jak wiekszosc, nie tracac
    tygodni na wybieraniu. Ale z ciekawosci podejrzalem. Pierwszy jaki mi
    sie wyswietlil to ekran 5,5", to ja dziekuje bardzo. Podstawowy warunek
    dla mnie to mniej niz 5". Drugi to oczywiscie parametry i nie tylko
    bebechy, ale tez musi spelniac pewne wymagania estetyczne. Poza iPhonem
    5s i xperia z compact rynek praktycznie nie istnieje. Wszyscy uparli sie
    robic skrobaczki do szyb nawet juz zakrzywione. Niedlugo do telefonu
    bedzie dodawany kij dzieki ktoremu telefon zyska dodatkowa smart funkcje
    tj. lopata do sniegu. Fajnie, ze trend sie przyjal, ale to nie dla mnie.

    > To zaloz sobie darmowe konto np. w mBank, czy Alior Sync. Po co placisz jak
    > mozesz miec cos za darmo?

    Napisalem, ze w zyciu sobie radze. Piszemy generalnie o aplikacjach, a
    nie alternatywach w ogole.
    Swoja droga skoro te aplikacje nie sa trojanami i sa jak piszesz
    calkowicie bezpieczne to po co system w ogole informuje o czym kolwiek?
    Gdyby nic od nas nie mogly wyciagac to po co ta zgoda?

    Pozdro.. TK