  • 141. Data: 2014-12-26 21:05:18
    Temat: Re: Internet w drodze
    Od: Adam <a...@g...com>

    W dniu środa, 24 grudnia 2014 16:24:00 UTC+1 użytkownik Kris napisał:

> [...]
    ych-z-otwartych-sieci-wifi-za-pomoca-samochodu-googl
    e-street-view/#
    > Przez pomyke przzecież;) Czepiasz się.

    Wiesz co - jak uzywasz CB radia to tez zdajesz sobie sprawe, ze wszystko co
    mowisz leci w eter i kazdy moze to uslyszec. Tu bylo podobnie :) Ja tam
    problemu nie zauwazam - zbierali to, co kazdy sam z wlasnej woli wypuszcza
    w eter :-)

    Maniek -> co do Twoich poprzednich postow - pisalem odpowiedz, pisalem i
    jakims skrotem zamknalem sobie przegladarke i juz mi sie nie chce wszystkiego
    powtarzac, moze po swietach ;)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 142. Data: 2014-12-29 11:00:00
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 26 grudnia 2014 21:05:20 UTC+1 użytkownik Adam napisał:
    > Wiesz co - jak uzywasz CB radia to tez zdajesz sobie sprawe, ze wszystko co
    > mowisz leci w eter i kazdy moze to uslyszec. Tu bylo podobnie :)
    Znaczy jeśli masz otwarta furtkę i drzwi do domu to nie będzie dla Ciebie problemu że
    ktoś z ulicy wejdzie sobie do salonu, klapnie na kanapie, zobaczy otwartą szafę więc
    przejrzy jej zawartość itp.
    >Ja tam problemu nie zauwazam - zbierali to, co kazdy sam z wlasnej woli >wypuszcza w
    eter :-)

    Jednak zbierali niezgodnie z prawem skoro ktoś się tym zainteresował a oni twierdzą
    że przez pomyłke.

  • 143. Data: 2014-12-29 14:51:55
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2014-12-26 o 21:05, Adam pisze:

    > Maniek -> co do Twoich poprzednich postow - pisalem odpowiedz, pisalem i
    > jakims skrotem zamknalem sobie przegladarke i juz mi sie nie chce wszystkiego
    > powtarzac, moze po swietach ;)

    Luzik.
    Mi swieta minely wyjatkowo przyjemnie. Mam nadzieje, ze Wam tez.
    A co do tematu to chyba czas go zakonczyc.
    Pewnie i tak nie pamietamy szczegolow. :-)

    Pozdro.. TK

  • 144. Data: 2014-12-29 15:02:12
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 29 grudnia 2014 14:51:56 UTC+1 użytkownik Maniek4 napisał:
    > Luzik.
    > Mi swieta minely wyjatkowo przyjemnie. Mam nadzieje, ze Wam tez.
    Mi też. I kolejny długi weekend się zbliża;)
    > A co do tematu to chyba czas go zakonczyc.
    Moderator się znalazł i watki zamyka;)

  • 145. Data: 2014-12-29 15:30:22
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2014-12-29 o 15:02, Kris pisze:

    > Moderator się znalazł i watki zamyka;)

    :-P

    Pozdro.. TK

  • 146. Data: 2014-12-29 19:19:37
    Od: Adam <a...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 29 grudnia 2014 11:00:01 UTC+1 użytkownik Kris napisał:
    > Znaczy jeśli masz otwarta furtkę i drzwi do domu to nie będzie dla Ciebie problemu
    że ktoś z ulicy wejdzie sobie do salonu, klapnie na kanapie, zobaczy otwartą szafę
    więc przejrzy jej zawartość itp.

    Przeciez to nie to samo. Google nikomu do domu nie wchodzi :) To Ty wyrzucasz
    sygnal poza dom - na droge - w przestrzen publiczna. Wiec powinienes zdawac
    sobie sprawe, ze ktos ten sygnal legalnie (IMHO) moze sobie podsluchac.

    Jak klocisz sie z zona i slysza to ludzie na ulicy to tez nazywasz ich
    zlodziejami, bo lamia Twoja prywatnosc ? :-)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 147. Data: 2014-12-29 19:31:13
    Od: Adam <a...@g...com>

    W dniu środa, 24 grudnia 2014 00:11:41 UTC+1 użytkownik Maniek4 napisał:

    > Znasz jakies inne?

    Setki mniejszych producentow.

    Z bardzo polecanych to np. One plus one - w standardzie ma bodaj Cyanogenmoda
    (z ktorego ja teraz korzystam na Xperii).

    Generalnie narzekasz, ze korporacja Cie dyma kupujac telefon od korporacji :-)

    > Bank to dobry przyklad. Aplikacja ma ulatwiac zarzadzanie czyms z czego
    > bank ma pieniadze, przeciez nie ja.

    Nie? No nie wiem - ja tam mam z banku kase. Korzystam akurat w BZWBK z uslugi
    EIN (elektroniczna identyfikacja naleznosci) i dzieki tej usludze mam
    uproszczona i bardzo szybka obsluge platnosci dla moich klientow (a to sie
    przeklada bezposrednio na nizsze koszty obslugi, zadowolenie klientow, a wiec
    i posrednio ich wzrost).

    Skoro bank nic Ci nie daje, to po co korzystasz z jego uslug? :) A moze jednak
    daje - mozesz za pomoca smartfona zrobic przelew, zamiast tracic czas i kase
    na benzyne i jezdzic do banku wysylac przelewy ?:-)

    > Moja sprawa jak chce to robic.

    No wlasnie nie - to jest tylko i wylacznie sprawa banku i tego co wybierze
    wiekszosc jego klientow, a nie Ty :-) Nie jestes krolem zeby bank robil
    wszystko co kazesz. Na szczescie nikt Cie do tego banku i jego apki nie
    zmusza, wiec mozesz glosowac nogami i zmienic bank - jest kilkadziesiat
    innych na rynku :-)

    > mojego a nie ich ulatwienia oczekiwalbym takiej aplikacji. Na tym polega
    > myk, ze nie ma presji od dolu tj. od klienta by taka aplikacje bank
    > opracowal. Dlaczego? Mniej wiecej dlatego, ze lud sie oswaja i jak tam
    > sobie chce. Wyzej Piotrek pisze o przedefiniowaniu prywatnosci. I tak to
    > wyglada.

    Lud raczej staje sie wygodny i chce coraz wiecej, latwiej, szybciej. A zeby to
    bylo mozliwe to apka potrzebuje dostepu do kolejnych funkcji telefonu.
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 148. Data: 2014-12-30 22:53:25
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2014-12-29 o 19:31, Adam pisze:

> [...]
    > (z ktorego ja teraz korzystam na Xperii).
    >
    > Generalnie narzekasz, ze korporacja Cie dyma kupujac telefon od korporacji :-)

    Ale jaki mam wybor?
    Chcesz zeby telefon oferowal nieco wiecej niz budzetowe modele to jestes
    skazany na cos markowego. To zreszta dosc oczywiste. Jest wiele powodow
    dla ktorych kupuje sie produkty uznane.

> [...]
    > przeklada bezposrednio na nizsze koszty obslugi, zadowolenie klientow, a wiec

    Ty, nie ja. Mi taka polityka nie pasuje, wiec aplikacji nie mam.

    > Skoro bank nic Ci nie daje, to po co korzystasz z jego uslug? :)

    Bo nie mam wyjscia. Czasy sa takie, ze roznego rodzaju instytucje
    chetnie przenosza koszty zatrudnienia np. kasjerki na nas. Chce czy nie
    to bank musze odwiedzic placac chocby za gaz.

    > A moze jednak
    > daje - mozesz za pomoca smartfona zrobic przelew, zamiast tracic czas i kase
    > na benzyne i jezdzic do banku wysylac przelewy ?:-)

    Co kto lubi. Sa tez kosty prowadzenia rachunkow bankowych. Sprobuj
    prowadzic firme bez konta.

    > No wlasnie nie - to jest tylko i wylacznie sprawa banku i tego co wybierze
    > wiekszosc jego klientow, a nie Ty :-)

    Wez przestan, ja tego od banku nie oczekuje. Rozmawiamy o zadach i
    waletach zupelnie bez emocji.

    > Nie jestes krolem zeby bank robil
    > wszystko co kazesz. Na szczescie nikt Cie do tego banku i jego apki nie
    > zmusza, wiec mozesz glosowac nogami i zmienic bank - jest kilkadziesiat
    > innych na rynku :-)

    Jakos sobie radze. :-)

    > Lud raczej staje sie wygodny i chce coraz wiecej, latwiej, szybciej. A zeby to
    > bylo mozliwe to apka potrzebuje dostepu do kolejnych funkcji telefonu.

    Lud chce igrzysk i to wiadomo od czasow Nerona. Mnie to nie dziwi. I
    pomyslec, ze dylizans w USA lat temu kilka jechal pare miesiecy. Watpie
    zeby ludzie kiedys byli mniej szczesliwi jak dzis. Ja jakos dzieki
    telefonii nie zyje szczegolnie lepiej. Wygodniej to fakt, ale jak kiedys
    nie mialem czasu tak nie mam go dzis. Mimo, ze wiele spraw mozna
    zalatwic przez telefon. Przejsc sie do banku pare krokow raz w miesiacu
    by zrobic oplaty zycia nie zmarnuje. Jest okazja by wysiasc z samochodu
    na powietrzu, a nie tylko z garazu do galerii. To przyklad oczywiscie.
    Ale patrze tez na swoje dzieci. Moje pokolenie spotykalo sie przy
    ognisku czy grillu. Strzelalismy po pijaku z wiatrowki i gledzilismy do
    switu. Pokolenie moich dzieci tez gledzi godzinami na facebooku i
    niestety nie wie co traci. Moje chcenie czy niechcenie swiata oczywiscie
    nie zmieni. Lud niech sobie robi jak chce. Widac to po zdjeciach na
    portalach. Klientow bankowi nie zabraknie, spokojna glowa. Sami sie
    oswoja. :-)

    Nie chce juz mi sie Panie Adam. Konczmy juz.

    Pozdro.. TK

  • 149. Data: 2014-12-31 08:20:16
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    >Ale jaki mam wybor?

    Ten argument adasia przechodzi chyba wszystko co do tej pory napisał na tej
    grupie.

  • 150. Data: 2014-12-31 10:19:43
    Od: Adam <a...@g...com>

    W dniu wtorek, 30 grudnia 2014 22:53:24 UTC+1 użytkownik Maniek4 napisał:

    > Ale jaki mam wybor?

    Pokazalem - one plus one.

    > Chcesz zeby telefon oferowal nieco wiecej niz budzetowe modele to jestes
    > skazany na cos markowego.

    One plus one przebija wszystkie "markowe" modele :-)

    > Bo nie mam wyjscia. Czasy sa takie, ze roznego rodzaju instytucje
    > chetnie przenosza koszty zatrudnienia np. kasjerki na nas. Chce czy nie
    > to bank musze odwiedzic placac chocby za gaz.

    To zaloz sobie darmowe konto np. w mBank, czy Alior Sync. Po co placisz jak
    mozesz miec cos za darmo?

    > Co kto lubi. Sa tez kosty prowadzenia rachunkow bankowych. Sprobuj
    > prowadzic firme bez konta.

    Mam drugie konto firmowe w mBank - nie place za nie ani grosza :)

    > Nie chce juz mi sie Panie Adam. Konczmy juz.

    No trzebaby :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.