  • 11. Data: 2014-03-08 20:11:05
    Temat: Re: Jak budować nowe domy na wypadek wojny?
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    W dniu 08.03.2014 15:33, kiki pisze:

    > A w ogóle to mam obawy, że nasze domy nie będą za chwilę warte
    > poniesionych nakładów :-)
    > A może słać dzieci do UK czy USA żeby ich pokolenia były bezpieczniejsze
    > niż my teraz?
    > Czy warto w ogóle budować dom w PL?

    Czyżby rozpoczęła się akcja promocyjna polskiej edycji "Doomsday
    Preppers"? ;->

  • 12. Data: 2014-03-08 20:29:00
    Od: slavo65 <s...@g...com>

    W dniu sobota, 8 marca 2014 15:57:54 UTC+1 użytkownik Budyń napisał:

    > a moze wpajac dzieciom ze za polske warto oddac zycie?

    Patriotyzm został wynaleziony, aby mieć za friko masy mięsa armatniego, które będą
    powiększały tereny panowania, otrzymując w zamian medal i pochówek na koszt państwa.

  • 13. Data: 2014-03-08 20:31:45
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu sobota, 8 marca 2014 20:29:00 UTC+1 użytkownik slavo65 napisał:

    > Patriotyzm został wynaleziony, aby mieć za friko masy mięsa armatniego, które >będą
    powiększały tereny panowania, otrzymując w zamian medal i pochówek na koszt >państwa.
    Nic tylko się z Toba zgodzić.

  • 14. Data: 2014-03-08 20:33:32
    Od: "kiki" <s...@l...pl>

    "nadir" <n...@h...org> wrote in message
    > Tylko kto z zachodu miałby nas atakować?
    > Nawet Niemcy mają już dosyć wojen, Leopardy nam nawet "oddali" i zrobią
    > wszystko żebyśmy byli strefą buforową przed hordami ze wschodu.

    Ale te ich Leopardy mają zapewne backdoora i na polu walki można je po
    prostu wyłączyć. Każdy sprzęt jest tak zabezpieczony w razie konieczności
    obrony przed własnymi produktami w rękach wroga. Śmiem twierdzić, że Niemcy
    mogą wyłączyć całą elektronikę poprzez puszczenie wiązki laserowej w
    inteligentną optykę czołgu. No i się zatrzyma. Tylko prymitywna broń jest na
    to odporna.

  • 15. Data: 2014-03-08 20:35:35
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu sobota, 8 marca 2014 15:33:02 UTC+1 użytkownik kiki napisał:
    > Zapraszam do dyskusji :-)

    Kiki wpadnij do mnie(w końcu masz całkiem blisko), kumperl handluje sprzetem z
    demobilu- ma u siebie na placu pełno tego- jakiś czołg czy innego BRDM-a ożywimy. I
    będziemy się bronić;)

  • 16. Data: 2014-03-08 20:37:08
    Od: ToMasz <n...@n...neostrada.pl>

    W dniu 08.03.2014 15:33, kiki pisze:
    > 1. Minimalna samowystarczalność czyli jednak inwestować w studnie mimo
    > wody z wodociągu
    > 2. Szambo
    > 3. Solary
    > 4. Wiatr
    > 5 Agregat
    > 6. Jakie środki łączności?
    o dawna twierdzę, że najlepiej zakopać w ziemi. obojętnie czy mieszkanie
    ma być całe pod ziemią, czy ma być budyniem zasypanym ziemią. Solary, i
    inne "eko" jak najbardziej, ale najtańsze, "home-made" rozwiązania.

    > A w ogóle to mam obawy, że nasze domy nie będą za chwilę warte
    > poniesionych nakładów :-)
    > A może słać dzieci do UK czy USA żeby ich pokolenia były bezpieczniejsze
    > niż my teraz?
    słać za grancę? Oczywiście, ale nie koniecznie do usa/uk. Z
    "cywilizowanych" państw to chyba najgorszy wybór.

    > Czy warto w ogóle budować dom w PL?

    Dostaniesz pozwolenie na ziemiankę? Nie, więc niema dyskusji. W PL
    trudno jest zarabiać, bo musisz utrzymać bandę leni. Taki jest wybór
    większości. natomiast samo życie nie jest wcale takie złe. klimat też
    spokojny, położenie geograficzne doskonałe, tyle że rosja trochę za blisko.
    ToMasz

  • 17. Data: 2014-03-08 20:38:08
    Od: "kiki" <s...@l...pl>

    "Andrzej Lawa" <a...@l...com> wrote in message
    >W dniu 08.03.2014 15:33, kiki pisze:

    > Czyżby rozpoczęła się akcja promocyjna polskiej edycji "Doomsday
    > Preppers"? ;->

    Chyba czas i o tym porozmawiać :-)
    Moje dzieci wyjadą i to już postanowione. Tutaj i tak nie mają czego szukać.
    Hehe a jak wprowadzą zasadniczą służbę wojskową hehe to będzie kolejna fala
    emigracji :-) Wszyscy młodzi mężczyźni uciekną :-) Będzie nie 3 a 10
    milionów emigrantów :-) Nikt nie chce zostać mięsem armatnim.

  • 18. Data: 2014-03-08 20:39:20
    Od: "kiki" <s...@l...pl>

    "slavo65" <s...@g...com> wrote in message
    ps.com...
    W dniu sobota, 8 marca 2014 15:57:54 UTC+1 użytkownik Budyń napisał:

    > a moze wpajac dzieciom ze za polske warto oddac zycie?

    > Patriotyzm został wynaleziony, aby mieć za friko masy mięsa armatniego,

    Dokładnie :-)
    Władza ma nas za frajerów, że będziemy za ich knowania walczyć :-)

  • 19. Data: 2014-03-08 20:43:08
    Od: "kiki" <s...@l...pl>

    "ToMasz" <n...@n...neostrada.pl> wrote in message

    > klimat też spokojny, położenie geograficzne doskonałe, tyle że rosja
    > trochę za blisko.

    Mieliśmy pokaz siły NATO i zdecydowania w działaniu :-) Tusk błagał o
    spotkanie trybie art.4 prawie na kolanach, a oni mu na to, że w czwartek :-)
    Już by było po nas.

  • 20. Data: 2014-03-08 20:51:03
    Od: "kiki" <s...@l...pl>

    <k...@g...com> wrote in message
    ps.com...

    > Przecież to Ty pisałeś, że twoi sąsiedzi to bydło. Teraz dziwisz się, że
    > cię nie lubią?
    > Faktycznie problemy z logiką

    W lokalnych sklepach mówi się o nowych mieszkańsach pogardliwie "Jaśnie
    Państwo". Tubylcy by nas utopili w łyżce wody. Coś w tym jest.